Kampanj: SweClockers Hexagon XXL Musmatta (Slutsåld!)

Permalänk
Medlem

Synd att man har på tok för många musmattor redan, samtidigt som man väldigt gärna vill äga även denna. Vill-ha känslan är stark, det är jobbigt att vara smått beroende av att köpa och samla saker här i livet.

Är det någon i staff som vet/vill avslöja ungefär hur många ex som finns kvar vid denna tidpunkt? Frågar ur ett ego-perspektiv, hur lång tid jag har på mig att ta ett beslut gällande hur vida jag behöver ännu en till musmatta i samlingen.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 4TB SATA SSD = total 16TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: ASUS PG32UCDM 32" 4K OLED 240Hz, Acer Predator XB323UGX 32" 1440p 270Hz
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Har en som jag haft cirkus 5 år, supernöjd! Blev ett köp så jag kan ha den på kontoret också!

Visa signatur

Min hemsida - Min YouTube-kanal
[Ryzen 9 9900X] - [GIGABYTE X870E AORUS PRO] - [Corsair Vengeance DDR5-6000 128GB] - [Fractal Design North chassi] - [WD Black SN850X 4TB] - [be quiet! Platinum 850W] - [Noctua NH-D15S] - [Dell U4025QW] - [KFA2 RTX 4070 12GB]

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av aMp:

Synd att man har på tok för många musmattor redan, samtidigt som man väldigt gärna vill äga även denna. Vill-ha känslan är stark, det är jobbigt att vara smått beroende av att köpa och samla saker här i livet.

Är det någon i staff som vet/vill avslöja ungefär hur många ex som finns kvar vid denna tidpunkt? Frågar ur ett ego-perspektiv, hur lång tid jag har på mig att ta ett beslut gällande hur vida jag behöver ännu en till musmatta i samlingen.

Just nu 96 st kvar:

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Just nu 96 st kvar:

<Uppladdad bildlänk>

Tack så mycket! Silly me att missa lagersaldo haha!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 4TB SATA SSD = total 16TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: ASUS PG32UCDM 32" 4K OLED 240Hz, Acer Predator XB323UGX 32" 1440p 270Hz
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk

hade den funnits i normal storlek aka max ~400x400mm hade jag nog köpt en men den där får man ju typ klippa på mitten för att få ner i normalstor storlek...

sen sydda kanter och alderless för tjock tyvärr vill ha min matta osydd och supertunn för kan inte med att dra underarmen mot mattkanten hela tiden.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Fasiken hade för mig om att den förra modellen var typ 900x350 men såg nu att den var ju samma mått som denna, går det att avbryta sin order på något vis?

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av oflytbara:

Fasiken hade för mig om att den förra modellen var typ 900x350 men såg nu att den var ju samma mått som denna, går det att avbryta sin order på något vis?

Dra ett mail till butik@geeks.se 👍

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har en i samma storlek men helsvart så slog till på denna då den är betydligt mycket snyggare 😀👍

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

hade den funnits i normal storlek aka max ~400x400mm hade jag nog köpt en men den där får man ju typ klippa på mitten för att få ner i normalstor storlek...

sen sydda kanter och alderless för tjock tyvärr vill ha min matta osydd och supertunn för kan inte med att dra underarmen mot mattkanten hela tiden.

There was a time...

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Har haft min swec matta sen den första. Den är fin fortfarande. Men nu blev det en till! Denna har erkänt hög kvalitet plus att hjälpa tömma lagret är ju givet!

Visa signatur

🎮 MSI GeForce RTX 5090 32GB Suprim Liquid SOC • AMD Ryzen 7 9800X3D • Define 7 • ASUS ROG Strix B650E-F ⌨ 64GB DDR5 6000MHZ 💿 8TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Medlem

Såg att jag redan Hade köpt en, gillar inte tygmattor tar i sömmen hela tiden..

Permalänk
Sötast
Skrivet av Edin:

Sant! Här sitter jag och skriver nyhet om kampanj och så har jag inte en själv. Fick bli ändring på det.

Någon annan som betalat med Swish? Tyckte processen var lite konstig, efter betalning hamnade jag bara till bara till butiken - ingen ”tack din din beställning”-sida eller nåt. Sen kom ett mail.

Så blev den för mig!
På tiden att jag skaffade nån sweclockers merch i guess

§1
Permalänk
Medlem

Hur många finns kvar? Funderar på att köpa en å ha i reserv men är rätt nöjd med den jag har. Är de borta innan dagen är över?

Visa signatur

CHASSI - BeQuiet Dark Base 900 Pro - CPU - Delidded Intel i7 8700K OC 5000Mhz @ 1,375V LLC 6 - MOBO - ASUS Z370 ROG Strix E-Gaming - GPU - EVGA RTX 3070 - RAM - 16GB G.Skill DDR4 3000Mhz - PSU - Seasonic 750W 80+ GOLD - AIO - NZXT Kraken X62 280mm - SSD - 1TB + 500GB Samsung 970 EVO Plus - MONITOR 2 x 25" ASUS ROG Swift PG258Q 1080p 1ms 240Hz - CHAIR - Maxnomic Chief Pro TBE - MISC - Corsair K70 LUX - Steelseries QcK Heavy - BENQ Zowie EC2-B - Sennheiser GAME ONE - LAPTOP - MacBook Air M2 (2022)

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Weestman:

Hur många finns kvar? Funderar på att köpa en å ha i reserv men är rätt nöjd med den jag har. Är de borta innan dagen är över?

22 stycken kvar, de är borta inom 2-3 timmar gissar jag!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Någon som kan ge en snabb review på hur den är i materialet? Tänker mig hur bra glid etc, är det en artisan eller är det en biltema matta? Har nyligen snöat in mig lite på musmattor och det är en djungel utan dess like, glid och kontroll och massa annat som jag ärligt talat knappt vet vad det innebär

Permalänk
Medlem

Vart en sån.
får varva mellan denna och fz:as

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Perfekt! Behövde uppgradera min gamla

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3.8GHz,CL16 / 5080 FE @3.1GHz,36Gbps VRAM,975mV

Permalänk
Geeks
Grundare

Nu är musmattorna SLUT! Tack alla som beställt och hoppas ni blir nöjda med produkten och att den håller länge!

Ps. Det var riktigt kul att vara aktiv i tråden och härlig stämning!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Blev en beställning. Var 3 kvar i lager när jag la den i kundvagnen, beställde och såg att de var slut, så hade lite tur där

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz 64GB | Corsair RM1000X
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

22 stycken kvar, de är borta inom 2-3 timmar gissar jag!

Slutsålda nu! Blev ingen för min del, men glad åt de som fick:)

Visa signatur

CHASSI - BeQuiet Dark Base 900 Pro - CPU - Delidded Intel i7 8700K OC 5000Mhz @ 1,375V LLC 6 - MOBO - ASUS Z370 ROG Strix E-Gaming - GPU - EVGA RTX 3070 - RAM - 16GB G.Skill DDR4 3000Mhz - PSU - Seasonic 750W 80+ GOLD - AIO - NZXT Kraken X62 280mm - SSD - 1TB + 500GB Samsung 970 EVO Plus - MONITOR 2 x 25" ASUS ROG Swift PG258Q 1080p 1ms 240Hz - CHAIR - Maxnomic Chief Pro TBE - MISC - Corsair K70 LUX - Steelseries QcK Heavy - BENQ Zowie EC2-B - Sennheiser GAME ONE - LAPTOP - MacBook Air M2 (2022)

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Weestman:

Slutsålda nu! Blev ingen för min del, men glad åt de som fick:)

Kom en avbokning nu så 1 st i lager atm

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Kom en avbokning nu så 1 st i lager atm

Inte nu längre (:

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Gött mos!

Beställde igår en till att ha för framtiden, har redan ett par på lager (dom håller väldigt bra)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har ju en sån sen tidigare. Mycket bra, men lite skitig. Nån som har tips på hur man rengör? Går den att tvätta?

Visa signatur

B650M AORUS ELITE AX ICE | AMD Ryzen 7800X3D | Lian Li Hydroshift II 360 AIO | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 6000MHz CL30 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual OC | Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Snow Edition | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | 34" Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 3440x1440p 144Hz

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Hyllbert:

Var har jag visat attityd?
Hur var den dryg? 🤔
Jag förstår inte.

Denna tråd handlar inte om attityder i forumet så jag mjukar upp min kommentar (eftersom du tog illa vid dig) och rensar tråden. Så håller vi oss till ämnet 👍. Poängen är att självkostnadspriset är som redovisat och är ett svar på eventuellt tvivel för transparens.

*tråd rensad på off-topic*

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Daemon:

Fortfarande för tjock dock.

Typ max 2mm.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Nu är musmattorna SLUT! Tack alla som beställt och hoppas ni blir nöjda med produkten och att den håller länge!

Ps. Det var riktigt kul att vara aktiv i tråden och härlig stämning!

Ni måste köra en omgång till (och reservera minst en till mig).
Tyckte jag var snabb men den var redan slut när jag försökte beställa.
Snälla!
Vill ha!

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av serafim:

Snälla!
Vill ha!

Hmmm, ska se om jag kan skaka fram en.
Edit: Se PM

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Hmmm, ska se om jag kan skaka fram en.
Edit: Se PM

Permalänk
Sötast
Skrivet av serafim:

Snälla!
Vill ha!

Jag kan lägga upp min på ebay med playstation5 påslag