Bilder på ditt senaste inköp (2025) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Min Dolce Gusto kapselmaskin kom idag:

Permalänk
Medlem

Fick bra pris så kunde inte tacka nej till denna 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foraek:

<Uppladdad bildlänk>

Hur stor är kartongen egentligen?

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Näbbdjuret:

Hur stor är kartongen egentligen?

Den är ca 54x46x40 cm och väger ungefär 11 kg!

Permalänk
Medlem

899kr på Amazon. Vikten är hälften av vad min gamle Logitech G pro väger. Jag kommer ALDRIG vilja ha en mus som väger över 45gram igen (denna väger 42g) Jag är grymt nöjd!

Visa signatur

Black smoke doesnt mean engines broke #diesel

Permalänk
Medlem

Efter att jag tog med grabben på hans favvoband TØP's livespelning i Glasgow så har jag blitt rätt såld på dom. Sjukt bra liveshow och tidigare plattor har massvis med juveler för den som gillar genren. Så det fick bli ett köp av first edition- vinylen av nya albumet Breach. 1248/15440

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | LG C4 4k oled | Oculus Quest 3

Permalänk
Medlem

Fick bli ett nytt tangentbord!

Riktigt trevligt änsålänge, dock tyvärr inte riktigt lika klickigt som mitt gamla logitech med mx blue switches, men trevligt ändå!

Kul också att numpaden har en egen display, så man kan köra den som en separat miniräknare om man vill

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Zalman Z9 Iceberg MS | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foraek:

<Uppladdad bildlänk>

Har bygget ståendes hemma! Ett otroooooligt kul bygge, du har många kvällar att se fram emot framöver!

Visa signatur

en burk som spelar spel

Permalänk
Medlem

Mår halvkasst på jobbet då för man köpa god saker

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

En duschklocka/timer med alarm. Jag brukar somna i duschen.

En powerbank på 20000 mAh.

En liter duschcreme.

Och ett par jeans från Temu, 150 kr.

Permalänk
Musikälskare

We have to go back!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Fredagsmys 😎

Permalänk
Medlem

Små fossingar till subban
Samt triggerkabel mellan receiver & sub.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB3000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Mår halvkasst på jobbet då för man köpa god saker<Uppladdad bildlänk>

Skrivet av Megacrash:

<Uppladdad bildlänk>

Fredagsmys 😎

Älskar choklad!

Men personligen föredrar jag choklad med mer lite kakao och lite mindre socker (just sockrad mjölkchoklad är inte min personliga favorit, även om jag vet många bekanta som uppskattar det).

Just nu fredagsmyser jag själv genom att läsa SweC tillsammans med en varm kopp indisk Chai med lite fransk mörk choklad till det. ❤️

Kan rekommendera just Michel Cluizel. Till skillnad från Valhrona (den andra stora chokladtillverkaren i Frankrike), så har Cluizel inga onödiga tillsatser i form av soyalecitin eller andra saker som ger någon bismak. Så även om Valhrona är OK, så håller jag Cluizel bra mycket högre för ungefär samma pris. Gillar att Cluizel inte köra med några kemikalier eller tillsatser till sin choklad. 👌

Bägge är dock några av få bean-to-bar-tillverkare i världen. Dvs, att de äger och arbetar med hela processen från sina egna plantage och odlingar till de färdiga chokladkakorna. De får därför extrem kontroll på kvaliteten.

Visa signatur

macOS: Mac mini [M4 Pro 14-core/24GB/1TB/10GbE], MacBook Air 13" [M1/16GB/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32GB/512GB]
Windows: Microsoft Surface Pro 11 [Snapdragon X Elite/16GB/1TB/OLED], Microsoft Surface Laptop 7 13" [Snapdragon X Plus/16GB/512GB], HP Omnibook X 14" [Snapdragon X Elite/16GB/1TB], HP OmniBook Ultra 14" [Ryzen AI 9 HX 375/32GB/1TB]
iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 10 46mm [LTE]
HT: LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB], Intel NUC [Core i5/8GB/256GB]

Permalänk
Medlem

Ett par Cerwin Vega XD3 för en hundralapp kan man ju inte tacka nej till.

Permalänk
Medlem

Mekonomen hade 25% idag, så passa på att köpa på mig lite grejer till bilen.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem

Första 3D-skrivaren Känner ofta att jag är ute efter, eller i behov av, lite mer unika lösningar som inte finns att köpa. Nu kan jag göra allt det själv. Väldigt roligt att 3D-modellera också!

Lite mer plast att kasta också. Hade inte tänkt köpa dessa, men såg så många som talade gott om Trail'en så köpte den och fireball'en. Sen var jag i en butik idag och köpte de andra två... Hypen om trail'en var sann iallafall! Flyger väldigt bra! Långt och rak med lite fade på slutet.

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8
Beyerdynamic DT1990 Pro | Topping E30 II & L30 II | Moondrop Blessing 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser:

<Uppladdad bildlänk>

Ett par Cerwin Vega XD3 för en hundralapp kan man ju inte tacka nej till.

WTF.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

en "multi kontroller", jag kommer använda den för usb till lan och driva zwa2 via dess usb.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gibbon_:

https://swec.mths.se/rauma.jpg

Plockade upp en ylletröja på Norge-resan. Kan inte bära den så ofta som jag hade önskat, men det kanske är bäst för äktenskapet ändå.

Plockade upp ny ylletröja på nya Norge-resan. Hittade samma sten att visa upp den på, nu tre år senare.

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem
Skrivet av gibbon_:

https://swec.mths.se/rauma2.jpg

Plockade upp ny ylletröja på nya Norge-resan. Hittade samma sten att visa upp den på, nu tre år senare.

Hur går det med äktenskapet nu då?

Visa signatur

AMD Ryzen 9800X3D (Arctic Liquid Freezer III 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 64 GB DDR5-6000 CL36 | ASUS ROG B650E-I | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quenya:

Hur går det med äktenskapet nu då?

Testar gränserna men ringen sitter på än.

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem

Första nya Intel produkten sedan 1998

Nej, den är inte till mig.

Visa signatur

Proud AMD customer since 1998!

Permalänk
Medlem

Budade hem två spel ifrån Tradera till ps4an.

Jag hade ps4+ en månad och jag fastnade verkligen för de här två spelen så nu är jag väldigt taggad på att spela. Fick hem Final Fantasy idag och det är så bra timing för jag är ledig imorgon 😎

Permalänk
Medlem

Dr. Inet i egen hög person!

Permalänk

Mysig pixel lampa

Visa signatur

————————————————
Ryzen 7 7800X3D / GIGABYTE B650E A ELITE X ICE RX / Powercolor Red Devil 9070 XT Spectral white / Crucial Pro DDR5 32GB 6000MHz - Philips Evnia 4K 32" OLED 240 Hz

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av izzie:

<Uppladdad bildlänk>

Är det nåt larm eller vad är det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pruttmuff:

Gissar på smarta hem-verktyg. Lampor, fjärrkontroll för reglering och motorer för att styra persienner.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pruttmuff:

Skrivet av Dreijer:

Gissar på smarta hem-verktyg. Lampor, fjärrkontroll för reglering och motorer för att styra persienner.

Stämmer nästan!

- Ett smart lås
- En smart lampa/plafond
- En rörelsesensor
- Två smarta brandvarnare (som även skall fungera som inbrottslarm-siren)
- Sex dörr/fönstersensorer

Bygger mitt eget larm med Alarmo i Home Assistant.