Permalänk
Medlem

Acer 4502

Skaffade mig en Acer 4502:a igår..
Är riktigt nöjd med den faktiskt.. dock funderar jag om någon vet hur man justerar ljuset på skärmen.. tycker att de är aningen för blekt...

Sen finns det kanske någon som vet av någon väska som passar till en dator med 15.4" skärm.. Helst av "backpack" typ..

Tack på förhand

//Linus

Permalänk
Medlem

Har du provat att skruva upp kontrasten till max? Annars så har jag sett att vissa acerskärmar är lite bleka och kan bero på skärmens kvalité. Dvs att de kan hålla nere priset beror till viss del på skärmarna...

Permalänk
Medlem

var ändrar man kontrasten då? har inte hittat nån sån funktion

Permalänk

Fn knappen och pil upp/ner tror jag?

Visa signatur

Win2k
Microsofts bästa os...

Permalänk
Medlem

Re: Acer 4502

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xanos
Sen finns det kanske någon som vet av någon väska som passar till en dator med 15.4" skärm.. Helst av "backpack" typ..

Tack på förhand

//Linus

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=36281...

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem

joo jag vet att jag skrivit ett inlägg i den tråden.. dock utan att få något svar.. plus att det inte var det som var den primära frågan i denna tråd. utan det var den om ljusstyrkan sen blev de bara ett litet tillägg...

men jag kan editera det om du vill eller om det strider mot några regler..

//Linus

Permalänk
Medlem

För mig funkar det bra, menar bara att frågan vart lite besvarad i den tråden... Sen var ju huvudfrågan här en helt annan.
Du får ta o kolla runt lite i olika väskaffärer på stan kanske...
Själv ska jag försöka få tag på en Boblebee, antingen begagnad eller från nån butik.

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem

Joo ja har kollat runt lite på Datorbutiken samt även på komplett.. men dom flesta ryggsäckmodellerna blir lite för små för 15.4" skärm har ja märkt...