Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

Har du några saker kvar eller? Jag behöver lite till min paladin.
Chewbacca-3

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Avstängd

Amorea:
Ska du slänga spelet så kan du skicka det till mej *Ironí* :D. Jag har spelet men det kan vara bra med en extra kopia

Sebbey: Sture skrev melee är vapen som man slåss med, han menar nog närstridsvapen (svärd, knivar yxor m.m.) eftersom pilbågar är också vapen fast det är distansvapen, men du kanske fattade vad han menade?

Jag personligen skulle inte tigga sakerna som du gör, nöjet med spelet är ju att hitta allt själv

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Amorea:
Ska du slänga spelet så kan du skicka det till mej *Ironí* :D. Jag har spelet men det kan vara bra med en extra kopia

Sebbey: Sture skrev melee är vapen som man slåss med, han menar nog närstridsvapen (svärd, knivar yxor m.m.) eftersom pilbågar är också vapen fast det är distansvapen, men du kanske fattade vad han menade?

Jag personligen skulle inte tigga sakerna som du gör, nöjet med spelet är ju att hitta allt själv

jo det förstog jag. hehe jag vet att jag tigger, tigger inne på servrar med. men har ju inga grejer så jag kan ta någon och hitta något. min barb på lvl 68 är som en barb på lvl 25 för han har så jävla dåligt vapen. kör nightmare och hittar inget bättre där.

Permalänk
Medlem

någon som har fal? har lite saker att byta med om det behövs.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sture
någon som har fal? har lite saker att byta med om det behövs.

jag har fal. du kan få den. hör bara av dig...

sMricoT: har du fått tag på din lightsabre? jag hittade en precis om du vill ha den.

Permalänk

Hittade Hellrack här om dagen med min HC sorc
hittade också Kira's Guardian, Boneslayer Blade, The Reaper's Toll

och lite annat smått och gått kommer inte håg allt.

En liten fråga.

Är dessa saker bra om man tänker på att jag spelar Singelplayer. Spelar dock mulit med en del polare via LAN.

Visa signatur

Piteborna äro djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till de grekiska gudarnas giganter - Petrus Stecksenius-Graan 1731

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Amorea
jag har fal. du kan få den. hör bara av dig...

sMricoT: har du fått tag på din lightsabre? jag hittade en precis om du vill ha den.

vad har du för acc då?
jag har *pollygodis bara så att ni vet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sture
vad har du för acc då?
jag har *pollygodis bara så att ni vet.

har amorea2 och amorea3.
är inte inne där så ofta så det är bättre om du pmar mig om nån tid eller så.
ska va hemma hela dan i morgon o är ledig hela nästa vecka så jag borde ha
tid när som helst för det

Permalänk
Medlem

tack för runan

Permalänk
Medlem

Många här som använder irc? Tänkte bara tipsa om en ny trading channel och vi behöver några OP's till #d2.trades @ quakenet. Vi behöver fler idlare till channeln också så vi får igång den, ni som skaffar fler folk till channeln blir OP's.

Permalänk
Medlem

har slängt ihop ett litet foum snabbt. phpBB-forum än så länge men håller på med ett nytt som förhoppningsvis är klart om någon vecka. jag slängde upp det för några minutersedan vilket förklarar antal medlemmar och inlägg. regga er gärna och sprid så det blir lite aktivare. kom med tips och idéer på forum som ska tilläggas osv.

http://d2swe.inc.se

skulle vara kul om det blev en aning aktivt.

sedan om forumet blir lyckat skaffar jag riktigt webbhotell och domän.

Permalänk
Avstängd

Häftigt, ser riktigt bra ut. Har du stulit koden från PCGamer?

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

jag har inte stulit någon kod alls. dock är forumet nerladdat, men icke stulet. det är gratis. www.phpbb.com

gick precis in och kollade, och som det ser ut så har dem också tankat samma forum. det är ju ett av de största gratis forumen som finns. riktigt bra enligt mig.

Permalänk

Är det någon mer än mig som har enorma problem med battle.net just nu? Funkade innan idag men nu kan jag knappt ens se vilka spel som finns att joina, eller creata själv för den delen heller. Verkar som blizzard plötsligt minskat serverkapaciteten eller något....

Permalänk
Medlem

Samma här,,hade problem i morse samt nu med.
Är det ngn som behöver lite startupp godis samt ge bort lite så adda mig på B-net
patjson heter jag där,,,,iofs snackas det som dom testar WoW nu och det kanske har ngt att göra med Dibbe servrarna??

Visa signatur

[Soltek Qbic+Intergrerat moderkort]Intel P4 3.0 Prescott]160gb S-ata+120gb ata Seagate Baracuda]2x512 DDr]Connect3D Radeon 9800 Pro 128mb]BenQ FP783 TFT 17"]

PILLA ALLDRIG PÅ NÅGOT SOM FUNKAR.DET KOSTAR BARA EN MASSA PENGAR I SLUTÄNDAN

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
jag har inte stulit någon kod alls. dock är forumet nerladdat, men icke stulet. det är gratis. www.phpbb.com

gick precis in och kollade, och som det ser ut så har dem också tankat samma forum. det är ju ett av de största gratis forumen som finns. riktigt bra enligt mig.

Ja den är snygg, men PCGamers verkar lite småseg

Ingen har skrivit nåt i den du gjorde.

Edit:
Kan du inte skriva nåt i forumet så att det blir lite fart på det hela?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Ja den är snygg, men PCGamers verkar lite småseg

Ingen har skrivit nåt i den du gjorde.

Edit:
Kan du inte skriva nåt i forumet så att det blir lite fart på det hela?

jo, skrev precis ett om någon vill ha något mer forum där. skriver väl lite mer inatt. ska tänka ut något som får någon annan att skriva med

Permalänk
Medlem

Problemen med Battlenet börjar att bli ganska enerverande nu. När jag skulle värja min gubbe så stod det "Player cannot be found" sen så loggade jag ut och in igen. Då stod där "Unknown Applicationversion" eller något i stil med det. Vet någon vad det är som händer? Alla verkar ha problem just nu.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tror dom håller på och donar med WoW Servrarna,skulle oxå lira i morse,då blev jag utsläng mitt i ett baalrun o stog nåt om unknown game version,sen logga jag ut och in då funkade det igen.

Men då kunde jag bara skapa spel,inte joina,sen fick jag kö på ca 1000 när jag skulle skapa games,sen hade jag stumt 300 ping.

Tråkigt är det iaf.

Permalänk
Medlem

vart tycker ni man ska göra för att lvla som bäst? är lite osäker på detta..

normal
1-15 tristrun
15-30 tombrun
30-? baalrun

nm
hur på nm

hell
hur på hell?

sen även när ska man gå över till nm?

Permalänk
Medlem

Vid lvl 24 så ska man börja baalrunna i normal. Tror de flesta brukar göra det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix

Beror väl lite på spelstil. Kör man karaktärer som är lite veka i början (Vissa Necro-builds t.ex.) och dessutom hardcore så vill man nog ta sig upp några extra levels innan man ger sig på Baal.

Permalänk
Medlem
Citat:

jag brukar inte expa någonting förrän på typ level 30, då sätter det igång.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
jo, skrev precis ett om någon vill ha något mer forum där. skriver väl lite mer inatt. ska tänka ut något som får någon annan att skriva med

Ingen bra support av Diablo användare på ditt forum, knappt nån skriver nånting och "bara" fem stycken registrerade. Jag undar hur länge den lever kvar

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kamelbarn
Beror väl lite på spelstil. Kör man karaktärer som är lite veka i början (Vissa Necro-builds t.ex.) och dessutom hardcore så vill man nog ta sig upp några extra levels innan man ger sig på Baal.

Man ska absolut inte lira där på hardcore då. Syftade på SC.

Permalänk
Citat:

hmm, det är vel på lvl 25 som expen värkligen rullar in men visst du kanske dödar anciens när du e lvl 24, tänkte jag inte på för det gör/gjorde jag också isf...

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
hmm, det är vel på lvl 25 som expen värkligen rullar in men visst du kanske dödar anciens när du e lvl 24, tänkte jag inte på för det gör/gjorde jag också isf...

jo och på anciens så går man upp en level. man kan inte komma till dem innan 24 va?

Permalänk
Medlem

Du kan döda ancients i normal efter att du har nått lvl 20.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ancient kan man göra vid lvl 20, men man tjänar mer på att göra dom vid lvl 24

lvl 1 - 8 . where ever i act1. enchant så fixar man det _SNABBT_, sen lite sewers /lek i act2 till lvl 20. efter det har man 2 val. counsil runs är rätt bra, snabba, men rätt svåra att hitta bra. det bästa är om man har en polare som man cowlvla en till lvl 24. där gör man sedan ancients. lvl 25 ända till 50 går bra normal baalrunns

Visa signatur

Phear the beavers!
<>(,,°°> <>(,,°°> <>(,,°°>

Permalänk
Medlem

Podi: ähh 1-15 tristruns 15-20 tombruns 20-24 cowruns 24 ancients 25+ baalruns.