Boiling Point - Road to hell

Permalänk
Medlem

06.02.2005
The site was down for a day due to overflooding. Sorry for inconvinience. We are working hardly on European patch and it will be finished really soon.

Hoppas det är dags snart och att patchen verkligen löser lite av problemen och inte skapar nya.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
precis.
flyter på helt underbart bra för mej nu,har inte märkt av en endaste liten bugg.
spelet är ju hur roligt som helst.

Samma här, det rycker till ibland men annars flyter det på.

1024*768
AA 2x
medium grafik
regular light

Har bara spelat några timmar och inte upptäckt något buggigt ännu, mer än att styrningen på fordonen är usel.

A64 2.8, GF6800LE, 1024 ram, XP Prof S1

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

From the north to the south, Coming to the boiling point! Tralalalala From the east to the west...

Älskar den låten Hoppas dom släpper en patch tills ikväll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thewall
06.02.2005
The site was down for a day due to overflooding. Sorry for inconvinience. We are working hardly on European patch and it will be finished really soon.

Working hard or hardly working?

Visa signatur

It's every man's dream to have a penis so large that he must hire a small boy to carry it.

Permalänk
Medlem

Det verkar som om dom läser på swe, dom har ändrat texten

The site was down for a day due to overflooding. Sorry for inconvinience. We are working hard on European patch and it will be finished really soon.

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smewt

Uhm, jo?
Det var precis därför de blev pressade att släppa spelet så tidigt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Taklampa

Du verkar inte riktigt veta vad du själv skriver, men jag ska hjälpa dig. Exakt såhär skrev du "Uhm, jo? Det var precis därför de blev pressade att släppa spelet så tidigt." Och det du citerade var "Sånt här tjänar man inte pengar på...” Om du med detta inte menar att det sålde bra, ja då borde du jobba på att skapa korrekta meningar... Och nej, jag ska inte skriva varför det sålde dåligt, då jag inte påstått att det sålde dåligt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky

haha ojdå ber väldigt mycket om ursäkt. Var så inne i att klämma ett svar ur dig att jag inte såg vem som egentligen skrivit vad

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Taklampa

haha ojdå ber väldigt mycket om ursäkt. Var så inne i att klämma ett svar ur dig att jag inte såg vem som egentligen skrivit vad

np, ber om ursäkt själv för att jag varit uppkäftig.

Permalänk
Medlem

Jag har råkat lämna min bil med motorn på, nu är soppan slut. Hur fyller jag på soppa? Eftersom tanken är tom så kan jag ju inte köra till en mack Har testat att ta upp en dunk, men det är allt man kan göra. Att be killen på macken att fylla dunken går inte. Hur gör jag?

Jag har också lämnat en bil i djungeln, men den är borta när jag ska hämnta den. Krysset som visar var bilen är, är kvar på kartan. Har någon snott den tro?

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
Jag har också lämnat en bil i djungeln, men den är borta när jag ska hämnta den. Krysset som visar var bilen är, är kvar på kartan. Har någon snott den tro?

Eller så är det en bugg som resten av spelet

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Det är tyvärr en bugg.

Jag har fastnad på nåt jävla updrag där jag ska förstöra först nåra helikoptrar o sedan nåra containers me missiler o bensin i.

Jag lyckas förstöra helikoptrarna men när jag går till krysset på kartan där conatinrarna ska stå så ere bara ett grottrum me nåra ammolådor i. Har kolalt överallt, finns ej!

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem

Synd att det är så buggigt och segt, men jag har bara 512mb ram vilket förklarar en del. Men förhoppningsvis flyter det på fint igen om jag köper en gig ram till :). Får se om jag har pengar till det efter att jag kommre tillbaka från england i mitten på Juli.

Visa signatur

[APPLE IMAC 20"][3072Mb DDR2 800mhz][ATI Radeon 2400XT][640GB HDD][OS X 10.5.5]

Permalänk
Medlem

Onödigt o lägga pengar för o kunna spela detta spel, det är knappast så roligt.

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad det är för låt i början av spelet vid installationen?? mycket bra....

Permalänk
Medlem

C:\xxx\Atari\BOILING POINT\sounds\music

där ligger den...

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamb
Onödigt o lägga pengar för o kunna spela detta spel, det är knappast så roligt.

Alla har ju inte lika bra smak som dig.

Visa signatur

[XP2400+@2800+][3x512Mb PC3200 DDR][MSI KT3 ULTRA-ARU][ATi R9800SE@R9800PRO 450/780][NEC DVD+-R/RW][Samsung 913N TFT][NXD Research speakers][Telia 100/100Mbit]

Permalänk
Medlem

grymmaste spelet jag spelat på länge. bortsätt från hearts of iron 2 då

Visa signatur

[ -AMD Athlon64 3200+ (Winchester), NF4 Ultra-D, 2x TWINMOS 512MB PC3500 BH-5! 2-2-2-7 , Gainward 7800GTX GS- ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamb
C:\xxx\Atari\BOILING POINT\sounds\music

där ligger den...

ogg file?? hur gör man om den till mp3??

Permalänk
Medlem

hmm min var en winamp fil

den funkar inte i wmp, men dra in den till winamp så funkar den

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem

som jag ser många har samma problem.... har inte orkat läsa alla inlägg med de flesta har problem med prestanda/hackning av spelet...

jag har amd2800+ sempron, 512, radeon 9800pro, och fy fan spelar på längsta prestanda 1024:864 16 bit... hackar ändå... Spelet verkar bra... men den dra ner på betyg att det är så jävla stor krav.... så jävla bra grafik är det inte....."testade på högre(dock gick inte att spela).... sen massa bug.... hur fan kan man släppa spel med bug? Atari-ibland succé ibland så jävla fjasko!!!

Visa signatur

AMD Athlon XP2800+ Sempron, Aspire X-Dreamer II Miditower black 400W ATX,Maxtor 120Gb 7200rpm,Radeon 9800Pro 128Mb DDR, Kingston 512 DDR, EPoX EP-8RDA3i nForce2 Ultra400 Audio LAN SocketA ATX

Permalänk
Medlem

Driv3r hade också en massa grafikbuggar, att dom inte lär sig.

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem

spelade driv3r typ 10 min... och sa nej... ska aldrig göra den "skit" spel

Visa signatur

AMD Athlon XP2800+ Sempron, Aspire X-Dreamer II Miditower black 400W ATX,Maxtor 120Gb 7200rpm,Radeon 9800Pro 128Mb DDR, Kingston 512 DDR, EPoX EP-8RDA3i nForce2 Ultra400 Audio LAN SocketA ATX

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur man fixar ljudbuggarna?

Det hackar som fan asså 90% av tiden o ljudet försvinner o liknande. Det går knappt o tuta.

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem

Bamb Dem håller på för fullt med en patch.

Permalänk
Medlem

Jag hörde nåt om hårdvaruaccelerations inställningar i dxdiag...

"för fullt"

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem

Har amd64 3000+ 1024ram GeForce 6600GT.

Spelet hackar sönder totalt, kan inte ens köra på low.

Permalänk

mitt flyter på ganska så bra i 1280*960 på high

Permalänk
Medlem

mitt flöt på rätt bra i början men det har börjat hacka mer o mer på sistonde, fattar inte varför

edit: klarade nyss spelet.

Vilket kasst slut asså, förstår inte vad dom tänkte på när dom gjorde detta spel. Verkar nästan som att dom hade haft nån tidspress på sig o att dom därför påskyndade processen o kastade in lite saker snabbt bara.

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem

Ser ut som en patch är ute, hittade inget på spelets hemsida men lyckades få fram en länk, ska testa nu....

http://www.atari.de/download.php?downloadID=318&action=info

Permalänk
Relik 📜

Det var det segaste länkhelvetet i världshistorien.
Jag mirrorar så fort jag kan.

EDIT:

Här kan du ladda från min mirror..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S