World of Warcraft - tråd #2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Några fler tips på hur man kan tjäna pengar relativt snabbt som lvl 43?

Och hur kan man ta reda på vilka spells som gör mobs aggro?

Alla spells som skadar moben genererar threat. Alla healingspells genererar threat. CC genererar också (lite) threat. Så ja, så gott som allt.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Lite svårt om du säger så, men i stort sett finns det Dual Weild eller 2Hand, satsa mest på Fury eller satsa mest på Arms att välja för pvp... Nå, ska du köra 2hand eller Dual weild?

jag har 2hands just nu men lagt lite talents på dual wield vi får se... har allt i fury hittils..

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
jag vet inte om denna är gammal, men den är bara för bra
http://home.no.net/johnraan/nemilol.jpg

OMG Den där killen är ju i min klan! hehe ska mobba han nu

Permalänk

haha, nästa gång jag ser honom:
/thirsty
/rofl

//Willd, 60 Paladin of Magtheridon

Permalänk

Jag blir fan tokig snart, vi har dödat majordomo(eller hans adds) 6ggr och han har "dropppat" Eye of divinity alla 6ggrna.
Roligt för våra hunters.
Har vi bara otroligt otur eller är det nått annat som kan spela in?(vi har haft olika raidleaders och även olika masterlooters)

Btw: jag är hunter:D

Permalänk
Medlem

Dinga precis 50. När jag väljer join first availible för AV så händer inget, får inte fram ngn kö som jag får med AB t.ex., varför?

Permalänk

Du måste vara 51.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av At The Gates
Du måste vara 51.

Men jag kan ju prate med killen, kunde jag inte när jag var 49 och lägre, och välja join battle osv. Folk har sagt att det ska gå som 50.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hakkar droppade [Gurubashi Dwarf Destroyer]

fan vad ful den var men bra stats

Permalänk
Hjälpsam

Har sett lvl 50's i AV. Hur det gick till vet jag inte. Låter som en exploit.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Någon sweclockare som lirar Ally på Zenedar ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fluf
Har sett lvl 50's i AV. Hur det gick till vet jag inte. Låter som en exploit.

Joinar man som grupp så spelar det ingen roll vilken lvl du är, såg en lvl 6 troll priest där en gång.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag kom in helt själv på lvl 50, men kunde inte köra quests där förrens på lvl 51. tror det är det. Men jag va där inne och hängde lite

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

har jag inte helt fel har dom ändrat till 50-60

varför man inte kan få questen är väll en bugg kanske

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Gah! finns det någon som kan förklara hur man får tag på Benediction staven för priests?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Åh lvl 52 suger ^^. Jag vet inte var jag ska grinda/questa och jag har ofta inte tid för instancer. Jag behöver tips! Sedan lvl 48 har jag grindat Dark Iron Slavers och Taskmasters i Searing Gorge men de ger lite XP nu.

Jag är lvl 52 Human Rogue. Vad ska jag göra för att lvla så snabbt som möjligt, instancer undantaget?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adria
Åh lvl 52 suger ^^. Jag vet inte var jag ska grinda/questa och jag har ofta inte tid för instancer. Jag behöver tips! Sedan lvl 48 har jag grindat Dark Iron Slavers och Taskmasters i Searing Gorge men de ger lite XP nu.

Jag är lvl 52 Human Rogue. Vad ska jag göra för att lvla så snabbt som möjligt, instancer undantaget?

Alterac Valley är bra ställe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Gah! finns det någon som kan förklara hur man får tag på Benediction staven för priests?

Börja med att skaffa [The Eye of Divinity] och [The Eye of Shadow].

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit

Seriöst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adria
Seriöst

ja, seriöst... Om du är alliance så kuta ner till grottan där du får den första Stormpike insignian, lätta mobs som ger över 300 exp st + bra loot

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WHITERIVERKID
Jag blir fan tokig snart, vi har dödat majordomo(eller hans adds) 6ggr och han har "dropppat" Eye of divinity alla 6ggrna.
Roligt för våra hunters.
Har vi bara otroligt otur eller är det nått annat som kan spela in?(vi har haft olika raidleaders och även olika masterlooters)

Btw: jag är hunter:D

Vi är på 7:e Hunter lövet, av 7 !

Permalänk
Medlem
Citat:

ja, seriöst... Om du är alliance så kuta ner till grottan där du får den första Stormpike insignian, lätta mobs som ger över 300 exp st + bra loot

Jo och sen står det ju alltid flera där som slår på mobsen, och få mobs, och "bra loot" vettefan ^^ Finns säkert bättre ställen men vill man rep leecha och samtidigt få lite xp + pengar så visst ;P

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

mm riktigt bra, så får du massa rep samtidigt så du kan bli exalted sen och fixa lobotomizer

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Tja, WP är ju ganska fint ställe, iaf för allinace. där finns bra quest och mobs som är lätta att döda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej

Jo och sen står det ju alltid flera där som slår på mobsen, och få mobs, och "bra loot" vettefan ^^ Finns säkert bättre ställen men vill man rep leecha och samtidigt få lite xp + pengar så visst ;P

Inte bra loot? en jävla massa runecloth och vibrant plumes

Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa

mm riktigt bra, så får du massa rep samtidigt så du kan bli exalted sen och fixa lobotomizer

Rep leech FTW!

Permalänk
Medlem

Jo men om man tänker på tiden man lägger ner så... Visst det fungerar men vid vissa tider så är det nog rätt fullt i grottan Men annars så är det ju ett bra ställe även om det är trist

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Rep leech FTW!

Mm, det är så jätteroligt att förstöra för dem som försöker PvPa.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz
Ruggigt bra MC-run för mig idag
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16819 Vambraces of Prophecy, äntligen har jag de tre delar jag vill ha, ske enchantas med 4mana/5s
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17110 Seal of the Archmagus
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16922 Leggings of Trancscendence, fick direkt en +20 fire res
Nu saknas bara 3 delar av trans för mig, som droppas från Vael, Onyxia och Nef :>

Du verkar riktigt skillad, hur ska jag ta mig igenom benediction questet?

Brukar alltid wipa på 3e vågen.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
Mm, det är så jätteroligt att förstöra för dem som försöker PvPa.

man går ju inte till AV om man vill pvpa dock, AB ger så mycket mer honor

Visa signatur