Muskampen 2025: Segraren korad!

Artister som inte kan sjunga för fem öre! (Lista)

Permalänk
Medlem

Artister som inte kan sjunga för fem öre! (Lista)

Tänkte att vi kunde lista artister vi tycker inte kan sjunga alls men som är kända. Själv så gick jag på en Black Eyed Peas koncert för inte sålänge sen var så spänd då jag älskade dom. Det jag fick höra när koncerten började gjorde så jag grät. DET VAR FÖR HEMSKT! Fattar inte hur mycket dom måste fixat deras röster i låtarna på deras CD skivor

Exempel: http://www.youtube.com/watch?v=tw2RRsNBN4w

Några ni känner till?

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Re: Artister som inte kan sjunga för fem öre! (Lista)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av rezuth
Tänkte att vi kunde lista artister vi tycker inte kan sjunga alls men som är kända. Själv så gick jag på en Black Eyed Peas koncert för inte sålänge sen var så spänd då jag älskade dom. Det jag fick höra när koncerten började gjorde så jag grät. DET VAR FÖR HEMSKT! Fattar inte hur mycket dom måste fixat deras röster i låtarna på deras CD skivor

Exempel: http://www.youtube.com/watch?v=tw2RRsNBN4w

Några ni känner till?

Haha, fy f*n vad värdelöst
Fast videon är ju rätt fin

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Per Arsle (Per Gessle). Han har t.o.m. erkänt att han inte kan sjunga. Länkar är överflödigt. Slå på radion och ratta i tio sekunder så dyker han nog upp någonstans.

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem

Annars har vi ju alltid E-Type, är väl inte världens bästa sångare precis.

Permalänk
Medlem

Vet inte om dessa räknas då de inte är sångare egentligen, men alla dessa "kändisar" som får släppa ett album bara för att deras namn är ett varumärke av någon anledning.

Paris Hilton
Lindsay Lohan
Hilary Duff
Ashley Simpson

Tror samtliga i listan har mimat fel under en "live-show" minst en gång.

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Avstängd

Linda Roooooosing!

Permalänk
Visa signatur

» Well, tough titties...

Permalänk

Håkan Hellström

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormload
Håkan Hellström

Tack, där kom den. Sen tycker jag vi kan lägga till "sångaren" i White Stripes.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Tack, där kom den. Sen tycker jag vi kan lägga till "sångaren" i White Stripes.

Heh, är Håkan Hellström så dålig? Har bara hört någon enstaka låt.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk

Det fina med dagens teknik är att vem som helst kan ställa sig framför mikrofonen och få det att låta bra.

Det dåliga med dagens teknik är att vem som helst kan ställa sig framför mikrofonen och få det att låta bra.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormload
Håkan Hellström

Håller helt med, sen kan vi lägga till Jocke Berg i Kent med. Hans ylande överträffas bara av Håkan, sen att dom snor sina låtar är en helt annan sak.

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F | R7 7800x3D | 64GB Kingston Fury | Sapphire RX9070XT Nitro+

Permalänk

ola salo

inte hockyspelaren då
låter något så förskrättligt.
annars är nog de värsta redan nämda.
eller the sounds vissa låtar där låter lite B men duger iaf.

amy dimond ska vi väl platta till och darin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AcidStorm
Håller helt med, sen kan vi lägga till Jocke Berg i Kent med. Hans ylande överträffas bara av Håkan, sen att dom snor sina låtar är en helt annan sak.

Begåvat inlägg.... NOT

Mettalica och alla skrik band kan läggas till...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Begåvat inlägg.... NOT

Mettalica och alla skrik band kan läggas till...

Begåvat eller inte kan ju disskuteras, så tycker jag iallafall. Och syftar du på det jag sa om låtstölder så jämnför tex Kent - Palace & Main med Tiamat - Cold Seed.

Glömde ju helt bort Dani Filth med, det är något med den pipiga rösten som ger mig huvudvärk.

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F | R7 7800x3D | 64GB Kingston Fury | Sapphire RX9070XT Nitro+

Permalänk
Medlem

Helvete, Black Eyed Peas är tydligen bara studio tjafs, inte så oväntat iofs. När de skriker "Louder" i Pump It Up låten så låter det nästan som Schwarzeneger, sjukt.

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är bättre med artister som inte kan sjunga men gör det ändå (live) än de som kör playback.

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem

Enrique Iglesias.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jöhgänn
Dio
http://www.youtube.com/watch?v=TosxajwgNig

Är det bara jag som tyckte han sjöng jävligt bra i den videon?

Angående Black Eyed Peas videon, haha!

Permalänk
Medlem

Jag tycker dio sjunger riktigt bra live, ialla fall att dömma av alla gamla liveconcerter jag har hört när han sjöng i rainbow.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jöhgänn
Dio
http://www.youtube.com/watch?v=TosxajwgNig

Jag hoppas du skämtar?

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk

DIO och Alice Cooper är fantastiska, jue!

Visst är det bra att smaken är så olika?

Visa signatur

Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutningsmöjlighet

Permalänk
Vila i frid

Gillar inte alls den sortens musik, men Dio kan faktiskt sjunga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Björk

Du kanske inte gillar den sortens musik, men björk har en av världens bästa röster, det går inte att undvika det vare sig man gillar techno eller rap. =/

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Inaktiv

Tyvärr system of a down, låter skit live =/

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Jag hoppas du skämtar?

Klart jag gör.

Visa signatur

jag är en gräg