Muskampen 2025: Segraren korad!

Artister som inte kan sjunga för fem öre! (Lista)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Dave Mustaine (megadeth) har ingen vidare bra röst. Dock passar den in i musiken han gör och att han är en grymt skicklig musiker är en annan femma.

Här en ett klipp där han verkligen sjunger dåligt
http://www.youtube.com/watch?v=Pq_nIkzxUfc

Låter ju utmärkt?

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

Lyssnar väldigt sällan på musik med sångare och texter men man kan ju inte undgå sådan musik helt och håller då man stöter på den ute i affärer, på radion när man åker bil/buss eller besöker bekanta med andra musikaliska prioriteringar än en själv, dock så brukar ens bekanta hålla viss nivå på sina musikaliska utsträvningar, något som förvånar mig att ingen har nämnt James Blunt hittills, killen låter ju som något Lidköpings Bandyförening övat pungskjut på, hur får man till en så oerhört gnällig stämma egentligen? Sen sångaren i Rush har jag svårt att uppskatta, synd då jag gillar bandet Rush i övrigt men hans röst skär i mina stackars öron.

Kent i sig är ingen dålig musikgrupp, produktionskvalitén på deras verk har imponerat på mig mer än en gång genom åren, däremot kan jag hålla med om att Jockes röst är väl gnällig och inte minst sluddrig då man sällan hör vad karln sjunger om.

Sist men inte minst på min lista av störande sångröster just nu har vi Cascada, eller rättare sagt sångaren i denna grupp, menlös, slätstruken, och sjungandes på hopplöst clichéartade texter till menlös, slätstruken och hopplöst clichéartad eurotrance. Hur denna grupp blivit så stor är för mig en gåta, men men, det föds en ny fjortis varje dag, inte mycket mer man kan göra åt saken är att dra sig undan så fort tonerna av dyngan når ens stackars öron.

Visa signatur

Spel/Multimediaburk: Antec P182b | Gigabyte EX58-UD5 | Core i7 920 | 3x1GB Kingston HyperX 1600mhz | Asus 9600GT Silent | 3x500gb Spinpoint | Corsair VX450 | XP Pro x86 | iPhone 3GS 16gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jöhgänn
Dio
http://www.youtube.com/watch?v=TosxajwgNig

citerar ett inlägg på sida tre i denna tråd "det borde vara skottpengar på dig".
Snacka inte skit om saker du inte vet någonting om!

Visa signatur

Någon dator med tillhörande skärm

Permalänk

allt 2000dravel är värdelöst..Dio är bra som fasen!!! likaså metallica..man får gåshud

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem

kan inte påstå att mr Mustaine sjöng speciellt bra i Tornado of Souls videon. har sett honom sjunga betydligt bättre

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormload
Håkan Hellström

Håkan Hellström har gett duschsjungaren ett ansikte....

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk
Avstängd

Per Gessle.
Bruce Springsteen. (men gör shysst musik iaf)
Bert Karlsson.
Linda Rosing.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk

blir ju ledsen i ögat när jag kollar igenom tråden, ni klankar ner på james och dio men spears är det ingen som nämner

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Är inte Ulf Lundell jävligt dålig?

Visa signatur

Är det inte Fingal Olsson som sitter där borta?

Permalänk
Inaktiv

Lars Winnerbäck har ingen vidare sångröst, men det är bra som fan ändå

En annan (som kanske inte är så känd) är Stephan Groth, sångaren i Apoptygma Berzerk. Det tycker jag är bra som fan ändå iofs