Permalänk

Galler för utsmyckning

Hej
Jag ska tids nog bygga mig ett chassi och jag håller på att kolla var jag kan få tag i diverse saker. Nu är jag på jakt efter nån typ av lite grövre galler som man kan använda typ framför lyfthål etc.
Några förslag på butiker?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk

Maxfps har det mesta för modding.

Visa signatur

AMD Phenom2 X3 720 3.3Ghz | GTX 560 | Asus M4N72-E | Corsair PC6400 DDR2 4GB CL5 | Antec 300 | G2220HD

Permalänk

Jag syftade inte på fläktgaller utan mera gallerdukstypen, så att man kan använda det över större ytor.

Visa signatur
Permalänk

I de flesta bygghandlar och järnhandlar kan du få tag i det. Har för mig att jag köpte mitt på K-Rauta (eller hur det stavas)

Permalänk
Medlem

När jag moddade ett chassi klippte jag sönder en papperskorg från Ikea, sprejmålade och sedan fäste på sidan.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90144933

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luring
När jag moddade ett chassi klippte jag sönder en papperskorg från Ikea, sprejmålade och sedan fäste på sidan.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90144933

HAHA XD Vilken smart idé, man ska ju använda de saker man har ^^

Permalänk
Medlem

det finns billigt stylingnät till moppar, hittar tyvärr ingen länk just nu

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

http://www.chilledpc.co.uk/shop/index.php?cPath=60_97

bra butik och ganska låg frakt till sverige. Dock dyra nät

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Bästa tipset hittills...

Visa signatur

[Jonsbo TK-2 Svart] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i5 9600K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB RS DDR4 32GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Rog Strix Z370-F] [ASUS RTX 4070 12GB ProArt OC] [C:Samsung 970 EvVO Plus 1TB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Citat:

Precis vad jag tänkte, alla bilstylingfirmor har grillnät/spoilernät och det fungerar utmärkt för sånt här.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk

Vill bara lägga till, men kan ha fel men det nätet från biltema är rätt grovt, grövre hål än det från chilledpc. Jag beställde nyss galler/nät från chilled pc och vad jag vet så ska dt från chilled pc vara lite mer " fin-maskigt" . Kan ha fel men det är så jag har uppfattat det. Men bara gå in och kolla på biltema, se om det kan passa dig.

mvh // Floyd

Visa signatur

hej