Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av chaval:

Detta behöver en egen tråd!

AWESOME!!

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Skrivet av chaval:

Yay! Jag hann aldrig testa när de var lösenordsskyddade.

Perfekt är det även att man är klar med alla midterms! \o/

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Det finns en Gud hade just tröttnat helt på betan. Hoppas det blir fler servrar bara!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Punkbuster är på också! Najs!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lutt95:

Punkbuster är på också! Najs!

Källa?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Källa?

står på vissa servrar Punkbuster On i server settings

Permalänk
Hedersmedlem

PR-folket på EA/DICE är alltså inte helt dumma. Nu kommer ju alla glömma "fiaskot" som är Operation Metro!

Personlig och mindre analytisk reaktion: ÄNTLIGEN!

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av widL:

PR-folket på EA/DICE är alltså inte helt dumma. Nu kommer ju alla glömma "fiaskot" som är Operation Metro!

Personlig och mindre analytisk reaktion: ÄNTLIGEN!

Game ikväll?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk

Gött:) provar det med.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

Bara för mig som spelet dör efter ca 30 sek spelande på Caspian Border?

Permalänk

Redan uppe!!!!!!!!!!! nu får vi se om det är något att ha:)

Provade en bil och det var som ett neead for speed spel var ju som det var is på vägen.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm

Permalänk
Medlem

Striderna är trevliga i spelet.. synd bara på karthelvetet alltså.. är pain in the ass att försöka navigera sig omkring på caspian border.. har ingen aning om hur banan ser ut..

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av katanaa:

Striderna är trevliga i spelet.. synd bara på karthelvetet alltså.. är pain in the ass att försöka navigera sig omkring på caspian border.. har ingen aning om hur banan ser ut..

Tyckte det var lättare i början att bara röra sig runt "Gas station","Forest" och Hill top.
Rätt liten yta som man lär sig snabbt

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem

Argh.. "You were kicked from the server by an administrator", om å om igen.. funkar fint på en server som ej kör PB, så gissar på att mitt PB är skumt installerat. Körde installern i Battlefield 3-beta\__Installer\punkbuster\redist, står att det ska funka osv..

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Enda problemet är att det laggar så in i bängen

Permalänk
Skrivet av Bulleit:

Enda problemet är att det laggar så in i bängen

jo, för mig är det mer än server lagg (gissar på i alla fall). Har 20FPS och inte mycket mer än det.

Visa signatur

Permalänk

Besviken på helikoptrarna... Var rätt duktig på att flyga heli i BF2, men här känns det som att allt är inverterat även fast kontrollerna är som det brukar..

Permalänk
Medlem
Visa signatur

9800X3D|Asus TUF B650-Plus WIFI|Thermalright Phantom Spirit 120 Evo|2Tb NVME|Gigabyte RTX 3080 Ti|6000mhz CL30 32GB|Corsair RMe 1000w|Fractal North|LG 240hz 1440p OLED 27"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forsberg1:

Besviken på helikoptrarna... Var rätt duktig på att flyga heli i BF2, men här känns det som att allt är inverterat även fast kontrollerna är som det brukar..

Aa, helikoptrarna är lite skumma på BF3, dom ska vara som BF2, men man lär väl sig antar jag eller så har dom tweakat det lite till release förhoppningsvis.

Permalänk
Medlem

Jag förhandsbokade Battlefield 3 Limited Edition från Game via webbutiken, fast nu undrar jag en sak. De har sagt att det kanske kommer till steam, och hur kommer jag aktivera spelet? Kommer jag få aktiveringsnyckel som jag aktiverar på origin?

Permalänk
Medlem

"We are going to be disabling PunkBuster again while we work with Evenbalance as it currently does seem to be kicking a little too eagerly. "
http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2826551...

Då kanske man kan lira lite ikväll ändådå utan att punkbuster ska slänga ut en av okänd anledning hela tiden.

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Caspian border slide show edition hahahaha för er som inte fatta..så laggar banan enormt. Internet lagg alltså.

Permalänk
Medlem

Kul som fan att köra tank, tråkigt som fan att bli dcad av servern när rundan är vunnen och man varit bland de bästa...

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Caspian border slide show edition hahahaha för er som inte fatta..så laggar banan enormt. Internet lagg alltså.

Testa joina en annan server.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av saliv:

Kul som fan att köra tank, tråkigt som fan att bli dcad av servern när rundan är vunnen och man varit bland de bästa...

Det är kanske lika bra, dina stats kommer ju ändå återställas när spelet släpps! Eller man kanske "blir av med" ev. upplåsta vapen och sånt också om det kraschar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Testa joina en annan server.

Alla är likadana nu. Dom jobbar på det dock.

Permalänk

Bara jag som gillar att springa ned i den lilla högra tunneln som support ryss och lägga sig där? Folk har ingen chans när man ligger eldberedd med en M240b och mejar ned dem. Det brukar bli en enda stor köttkvarn där nere, rikigt kul. När de slutar komma går man upp och ned i en stor tunnel där alla ligger tätt grupperat drar en granat och skjuter av resten bakifrån... Fett roligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

jo, för mig är det mer än server lagg (gissar på i alla fall). Har 20FPS och inte mycket mer än det.

Fps är inte servern? din processor mår nog inte så bra av detta spelet(om det är den du har i sign)

bara jag som tycker helikopterns ui ser helt skitful ut? inte alls clean.

Permalänk
Inaktiv

Försökte installera betan nu men jag får ett felmeddelande varje gång jag försöker. "The installation directory cannot be used. Please select another directory for Origin."

Försöker intstallera Origin på min spelhårddisk men det går alltså inte, det funkar bra att installera den i den mapp som den föreslår själv( c: ) men gör jag det kommer jag inte ha något utrymme för att installera spel på sedan.

Går detta att lösa på något sätt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pärkka:

Försökte installera betan nu men jag får ett felmeddelande varje gång jag försöker. "The installation directory cannot be used. Please select another directory for Origin."

Försöker intstallera Origin på min spelhårddisk men det går alltså inte, det funkar bra att installera den i den mapp som den föreslår själv( c: ) men gör jag det kommer jag inte ha något utrymme för att installera spel på sedan.

Går detta att lösa på något sätt?

Ta en titt i Inställningar på Origin, sen under Generellt.