Permalänk

min datorhöra + rum

Tjena nu lägger jag upp bilder på mitt rum å min datorhörna

det som ska göras med rummet är

Bya tapeter(måla eller tapeter)
slänga upp mera tavlor mm
fixa bättre databord
måla gaberoben(scanias V8 på dörrarna
koppla in led stripar länkts väggen så det dunkar till musiken.

mera kommer

över till bilder

Obs detta kommer visas i capslock
NI FÅR URSÄKTA DOM SENA Å DUBBLETA BILDER FÖR DOM GICK INTE ATT TA BORT SÅ OM MODERATERNA KUNDE FIXA(ADMIN) SÅ VORE DET JÄTTESKYST

min datorhöra + rum

Permalänk
Medlem

Varför är typ.....90% av bilderna på fel håll?

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk

på telefonen å datorn var dom perfekta men inte efter jag ladda upp dom på sweclockers

Permalänk
Medlem

Skaffa ett större datorbord :S

Permalänk
Medlem

såg väl mysigt ut!

Permalänk
Skrivet av Fabbeee:

Skaffa ett större datorbord :S

det är lagom för mig

Skrivet av Hawkeye01:

såg väl mysigt ut!

jo det är det faktiskt

Permalänk
Medlem

J*vlar vad högt chassi. Eller är det en skyskrapa?

Edit: "jätteskyst".

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk

full tower eller vad det heter

Permalänk

"ta bort åt mig" x10

Visa signatur

NZXT H700i - ASUS Z390-F Strix - 32GB Vengeance PRO 3200Mhz - Intel I9 9900k - PALIT 2080 TI - Corsair HX850 - 500Gb Sandisk Ultra SSD - 1TB Samsung SSD - Custom Watercooled

Corsair K70 Lux RGB - Logitech G502 - Astro A50 - Acer Predator 35" Curved 200hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

J*vlar vad högt chassi. Eller är det en skyskrapa?

Ser ut som gamla Chieftec dragon, dvs. miditower. Liten skärm? Jämför chassit med tangentbordet så ser det mindre ut än om du jämför med skärmen. Chieftec dragon fulltower däremot va brutalt både i höjd och framförallt vikt!

Gotland <3

Visa signatur

[DESKTOP] FD Define 7XL | VIII Dark Hero (EK-Monoblock) | 5950x | 128GB ECC | RTX3090 (Vector² ABP) | 2*2TB SN850 [SERVER] i5-13400 | 64GB | 108TB (raw)

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av DuNdErPuFfRaN:

"ta bort åt mig" x10

xD!!!!

Elvis tavlan 10p

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Du kan ta bort dina bilder själv. Gå in på ditt album och välj "Redigera album", sen kan du ta bort alla bilder du inte vill ha.
Och varför i helvete var du tvungen att hänga arbetskläderna precis ovanför huvudet vid sängen?:P

Visa signatur

Corsair 650D | ASUS Corsshair V Formula | AMD FX-8150 "Bulldozer" @ 4,0 GHz | Corsair H100 + 4 Corsair SP High Performance 120mm | MSI GTX 580 Lightning extreme Twin Frozr III | 8GB Corsair Dominator 1600MHz | Corsair AX 850W | Corsair Force 3 series 120gb | 2x OCZ - Agility 3 12gb | Benq G2750 | Benq G2420HD | Corsair K90 | Mionix Naos 5000

CITERA FÖR SVAR!!!

Permalänk
Medlem

Sorry men det var det fulaste galleriet jag sett och jag hade verkligen inte velat att min hörna såg ut så, inte bara för sakerna. Såg bara allmänt tråkigt och fult ut.

Visa signatur

Intel Core i7 @ 3.50GHz | MSI Z77A-G43 | AMD Radeon Sapphire 7970 3gb | 16 GB Corsair DDR3 RAM | STOCKKYLARE FTW

Permalänk
Medlem

Du får nog jobba lite på dina gallerier, inte sett ett enda som är något att se tyvärr.

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 3060ti Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Alienware 27" IPS 180hz

Permalänk
Skrivet av Tbax:

Ser ut som gamla Chieftec dragon, dvs. miditower. Liten skärm? Jämför chassit med tangentbordet så ser det mindre ut än om du jämför med skärmen. Chieftec dragon fulltower däremot va brutalt både i höjd och framförallt vikt!

Gotland <3

det är ett thermaltake Xaser 2

Skrivet av Osterberg1985:

Du kan ta bort dina bilder själv. Gå in på ditt album och välj "Redigera album", sen kan du ta bort alla bilder du inte vill ha.
Och varför i helvete var du tvungen att hänga arbetskläderna precis ovanför huvudet vid sängen?:P

det gick ju inte igår men ska testa nu dom hänger där för jag inte ska tappa bort dom XD nej men sängen var på en annan del av rummet förut så sen har jag inte orkat att flytta på dom..

Skrivet av kUuul:

Sorry men det var det fulaste galleriet jag sett och jag hade verkligen inte velat att min hörna såg ut så, inte bara för sakerna. Såg bara allmänt tråkigt och fult ut.

nehe kul för dig då men jag behöver inte din åskit för jag trivs jag Over and out för din del

Skrivet av pimpy:

Du får nog jobba lite på dina gallerier, inte sett ett enda som är något att se tyvärr.

jo har försökt men bilderna la sig snett av sig själv efter dom kom upp här på sweclockers

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gotland_gamers:

nehe kul för dig då men jag behöver inte din åskit för jag trivs jag Over and out för din del

Du behöver alla åsikter för att förbättra allting. Varför ens lägga upp ett album om du inte klarar utav åsikter?

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

Postar du ett album måste du också kunna ta kritik, även om all kritik inte är konstruktiv..
Jag tycker du har ett mysigt litet grabbrum, lycka till med renoveringen!

Visa signatur

Levla upp i spelet vi kallar livet - https://ltfu.org/

Permalänk
Medlem

Bästa galleriet !! haha ...

Permalänk

i ett av mina galleri klaga en på min Sverige flagga, men ingen klagar på din sydstats flagga. livet är orättvist

Visa signatur

Tryck på Citera om du vill ha svar.

Permalänk