Permalänk

Min Gaming Setup

Hallåjja! detta är vad som ingår i min setup, Min dator är ihopbyggd utav inet jag valde ut delarna och dom byggde ihop den då, därför den dåliga kabeldragningen.
det som jag har köpt själv därefter är corsair H60 CPU kylare och några fläktar, här är mina Komponenter:

Moderkort: MSI Z77A-S01 ATX
GPU: MSI GeForce GTX 660Ti 2048MB OC
CPU: intel Core i5 3570K 3,4 Ghz (Ivy Bridge)
Nätagg: Corsair Gaming Series 600W 80 pluss ( kan inte skriva pluss på mitt tangentbord ^^)
RAM: Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz Vengeance LP
HDD: 1TB seagate Barracuda 7200rpm SATA 6gbit/s
Chassit är ett standard fractal design core 3000 svart.

kan tillägga mitt tangentbord, mus och hörlurar då som jag vann på DH summer 2012 i Medal of honor warfighter turneringen mitt lag vann allt så då fick jag ett Steelseries SHIFT tangentbord med medal of honor logga på och musen var en Steelseries XAI med moh logga där på med och ett steelseries spectrum headset med logga på . rätt fina priser

har ett lite spexat Xbox också som är till salu om någon är intreserad !

Min Gaming Setup

Permalänk
Medlem

Städa och tänd lite innan du fotar

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk

tände gjorde jag faktiskt för fullt tyvärr hade jag ingen ficklampa för datorn det är ju lite mörkt där. tänkte fixa allt fint o snyggt senare och lägga upp bilder så man ser typ före och efter, jag orkade inte rengöra datorn och skrivbord ser ut så det är lite sunkigt faktiskt. ska köpa nytt snart.

Permalänk
Medlem

Stackars dig, någon har satt dit massa fula klistermärken överallt =(

Visa signatur

i7 12700, 5080, 32gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk

a det är sorgligt du.

Permalänk

Aa du... Kanske skaffa en mac om du vill ha en så mycket?

Visa signatur

Jag äger ett Oculus Rift DK2!
Dator:
i7-4790K@4.7GHz med Noctua NH-U14S | ASUS Z97-A | ASUS R9 290X | Samsung 840 Pro 128gb | Western Digital Red 3TB | ASUS Xonar Essence STX

Permalänk

har redan en mac

Permalänk
Medlem

Jag antar att du spelar MOH och hur tycker du det är ?

Permalänk

jo jag spelar MOH alldeles rätt, jag tycker campaignen på warfighter är fruktansvärt kort jämfört med MOH tier1 som är väldigt tråkigt för dom gör campaignen så otroligt bra, multiplayer'n är helt okej faktiskt, fast något som är dåligt är att man kan inte se typ alla dom framkommande unlocksen och sånt som man kan på tillexempel bf3 det är förjävligt, men jag kan rekomendera MOHW för den som gillar COD stuket med lite mer competition och rörelse, man dör lätt men det jämnar ut sig, och det är otroligt kul att spela med kompisar, man kan dock bara vara 2 i en liten squad typ. du har otroligt mycket val på MOHW också typ du kan ju ändra ungefär allt på hela vapnet. ett väldigt tävlings inriktat spel.