Hej!
Kan någon rekommendera ett komplett "startpaket" för någon som ska sluta röka?
Jag röker i snitt ett paket på två dagar, om detta skulle vara notervärt.
Leveranstider spelar ingen roll, samt vill gärna ha bra saker med hög kvalitet.
Det är också viktigt för mig att "e-ciggen" är någorlunda "normalstor",
dvs. vill inte ha något stort som MVP. men något i en cigarrstorlek funkar bra!
Kostnaden får inte överstiga 1000kr, men ser helst att jag får det till ett så billigt pris som möjligt!
Kan även tänka mig köpa alla delar separat och sen bygga/moda ihop själv!
Men vill då ha en komplett lista på vad som ska inhandlas.
Har sett mycket vad [WP@]Wolverine postat och är mycket imponerad.
De gigantiska vapormolnen ser fruktansvärt läkra ut och skulle gärna vilja ha något liknande
Jag är extremt tacksam för alla svar jag kan få.
Vill passa på att tacka i förväg och önska alla en trevlig fortsatt sommar.
Det är nog svårt att få allt som behövs under 1000spänn, ditt enda alt. för hårdvaran är nog fasttech då, batterier ska du nog inte köpa därifrån.
Du lär behöva, mod, 2 batteri, laddare, 2 tankar för att prova smaker i olika, extra coils/atomizer huvud till tanksen, samt e-vätska av bra kvalitet, minst 18mg/nicotin.
Dom två tanks som väl anses vara bäst är aspire nautilus och kanger aerotank, båda finns i olika storlekar, kolla så gängan passar din mod, ego eller 510gänga.
Ser ingen anledning att välja sämre tanks än dessa två, en av varje för och se vad som föredras. Anyvape peakomizer är väl deras udda kusin, men vet inte hur bra den är.
Sen att hitta något som är lite större än en vanlig cigarett med bra batteritid och bra vape är nog inte så enkelt, -så länge du håller dig borta från dom absolut största och tyngsta prylarna blir du nog nöjd, som sagt dom som tar 18650 batteri 2000mah är rätt stora, men varar ju rätt länge iofs, men 18350 och 18490 blir ju mindre, men te.x den jag använder nu får laddas efter halva dan och på kvällen igen, innokin itaste v3.0 800mah inbyggt batteri.
Kolla på youtube efter aspire nautilus, rip trippers gör bra moln med en sån, te.x
Hoppas det kan vara till nån hjälp!