Hej säljer av lite saker som inte har kommit till så stor användning.
1. Dockstation för macbook air 11" - Inte mycket använd (mindre än 10 gånger). Köpt den 8/30/16 från https://eu.hengedocks.com/. Inga skavanker eller liknande, den är som ny.
Pris: 400 kr eller bud
2. Raspberry pi 2 model b v1.1 - Bara själva raspberryn som ingår med sin lilla låda. Fungerar men jag har inte någon användning för den.
Pris: 100 kr eller bud
3. Magic trackpad 2 - Jag är andra ägaren men den förra sa att han knappt hade använt den (köpt på tradera). Jag har själv inte använt den heller, och den är i mycket bra skick. Man får med lightning sladden och trackpaden.
Pris: 700 kr eller bud
4. NAD PP2E RIAA/PICKUP-FÖRFÖRSTÄRKARE - Köpt på hifi klubben, bara testad och är i mycket bra skick. Ny pris ca 1000 kr.
Pris: 400 kr eller bud
5. ARGON RCA - RCA ljud kabel 1.5m - Till ett projekt som aldrig blev av ej uppackad. Ny pris ca 300 kr.
Pris: 100 kr eller bud
6 ARGON RCA - RCA ljud kabel 70cm - Till ett projekt som aldrig blev av ej uppackad. Ny pris ca 200 kr.
Pris: 70 kr eller bud
Köparen står för frakt. Inget som listas har garanti men allt fungerar som det ska. Kan hända att jag har kvittot kvar på NAD PP2E, men jag lovar inget.
Läs hela annonsen här