RTX 3080 Ti Fusk med återförsäljare

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Jacob:

Jag har helt utan några som helst belägg rätt och du har fel!

Ah men durå?!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Kenneth:

Ah men durå?!

Ditt fejs kan va!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Moderator
Testpilot

Anmälda.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Vart fick du luft ifrån?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Hedersmedlem

Vem gav tillbaks tangentbordet till Jacob?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Inga namn nämnda @NordhNet

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Moderator
Forumledare

Nu är tråden tyvär låst så jag kan inte svara men OM jag hade kunnat svara så hade jag (rent hypotetiskt) nog svarat att jag (i vanlig ordning) såklart är totalt oskyldig till allt och kan inte kommentera vidare under pågående utredning.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Jacob:

Vart fick du luft ifrån?

Atmosfären?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt