Airpods pro 3, Fläktar, Chassi, GPU

Permalänk
Medlem

Airpods pro 3, Fläktar, Chassi, GPU

AirPods Pro 3
Köpta på webhallen 2025-09-25, kvitto finns.
Använda max 20 minuter totalt och avtorkade med desinfektionsservetter. In-ear var inget för mig.
Pris: 2650kr - ej budgivning

Asus GTX1660 Super dual OC
Pris: Bud

Lian Li AL120 White RGB-fläktar 2st 3-pack.
Varje 3-pack innehåller även en fläktkontroller. Fläktarna i det ena paket har skrapmärken på sidorn apga dum chassikonstruktion. Inget som påverkar funktion. Finns på en av bilderna
Pris: bud

Corsair Pro PSU cable kit White
Använt med ett RMX850
Pris: bud

Chassi Lian Li Lancool II - Lasergraverat
Glassidan är lasergraverad med en mandala-kraken. Helt ny ograverad glassida medföljer.
Front och sidoplåt är utbytt till mesh-varianten. Original front med LED, sidoplåt samt nya oanvända fötter medföljer.
USB-C finns installerat i fronten.
Chassit stöder upp till E-ATX och är mycket lätt att bygga i. Kabeldragning är en dröm tack vare täckplåtarna på baksidan. Mer info här: https://lian-li.com/product/lancool-ii/
En pci-plåt och en 3.5" vagga saknas. Kan för mitt liv inte hitta dom..
Buren till hd-vaggorna är omonterad och fäst-örat till den är lite böjt.

Pris: Bud och endast avhämtning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem

Vill inte förstöra din annons men varför skulle jag vilja köpa AirPods Pro 3 av dig när man kan få helt nytt för 300:- SEK mer? Kanske missar något.

Permalänk
Medlem

Hej,

Med respekt för att du avböjt dig budgivning testar jag ändå på 2200 kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Vilken variant av RM850 har kablarna använts med? Har ingen aning om alla generationer av dem använder samma kabeluttag nämligen och jag har ett RM1000x (2015 modellen)

Permalänk
Medlem
Skrivet av IIcx:

Vilken variant av RM850 har kablarna använts med? Har ingen aning om alla generationer av dem använder samma kabeluttag nämligen och jag har ett RM1000x (2015 modellen)

På förpackningen av dessa står det att dom är för alla Type 4 psu och jag har använt dom med ett RMx850 från 2021.

Här är produktlänken om du vill kolla om dom passar ditt.
https://www.corsair.com/us/en/p/pc-components-accessories/cp-...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwxr:

På förpackningen av dessa står det att dom är för alla Type 4 psu och jag har använt dom med ett RMx850 från 2021.

Här är produktlänken om du vill kolla om dom passar ditt.
https://www.corsair.com/us/en/p/pc-components-accessories/cp-...

Väldigt konstigt upplagt på sidan men de ser ut som de ska funka. Ska kolla runt lite olika kabelkit prismässigt sedan hör jag av mig om det är intressant.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr 1660 super+frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Airpods sålda.
Avslutar all budgivning imorgon

Visa signatur

Permalänk
Medlem