Blizzard lurar kunderna!!

Permalänk
Medlem

Fear The Llama: Ne texten sitter på själva kartongen. I stort sett omöjligt att missa såvidare man inte bara tar kartongen och går till kassan lika snabbt. Hmm klart blizzard lurar kunderna det stod inget om att mitt redan dåliga liv skulle bli värre. Knappt man orkar sova längre. ;D

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr

Det står inte på alla kartonger. Antagligen har blizzards kartongbyggare insett att det bör stå och därmed ändrat efter hand.

Jag köpte min CE på releasedagen, så inget kan ha ändrats

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knasterband

Det enda som står på min låda är "World of Warcraft", inget mer.
Det är snyggt, men inte särskilt informativt

Ja, på framsidan. På baksidan sitter det en stor lapp klistrad med all möjlig information

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
På baksidan sitter det en stor lapp klistrad med all möjlig information

Det skulle mycket väl kunna vara så att de redan hade skeppat spelen när de kom på att de ville ha informationen där. När de sedan skickade ut klisterlapparna kan en del företag ha glömt eller struntat i att klistra fast dem på kartongerna.

Även om det var någonting som gjordes före kartongerna skeppades kan ett misstag göra så att en del kartonger skeppades utan klisterlappar.

EDIT: flaskis: Även om du köpte ditt CE på releasedagen kan du ha köpt ett spel som tillverkades/skeppades sent så att ändringar kan ha gjorts.

Visa signatur

Opteron 146 2000 MHz @ 2400 MHz, ASRock 939Dual, 4*512 MiB Corsair Value PC3200 @ 200 MHz, Leadtek GeForce 6800LE @ 395/725 MHz 16,1/6, 1*Samsung F1 1TB, 2*Samsung P120 250 GB, M-Audio Audiophile 2496

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Fear The Llama: Ne texten sitter på själva kartongen. I stort sett omöjligt att missa såvidare man inte bara tar kartongen och går till kassan lika snabbt. Hmm klart blizzard lurar kunderna det stod inget om att mitt redan dåliga liv skulle bli värre. Knappt man orkar sova längre. ;D

Ja då har du det enda exemplaret i så fall...
Ser klart och tydligt att det är en lapp som sitter klistrat på mitt Collectors Edition!

Permalänk
Medlem

Vem fan köper Collectors Edition om dom inte har en aning om vad det är för spel?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
Ja, på framsidan. På baksidan sitter det en stor lapp klistrad med all möjlig information

Jag sitter nog och ljuger. Usch vilken dålig människa jag är
Allvarligt så fick jag ingen lapp på min låda och det finns inget märke efter någon heller. Jag beställde från webhallen och fick det på releasedagen.