Permalänk
Medlem

Såg denna tråd först nu. Hur går det med guilden ? Lät ju kul

Permalänk
Medlem

in med dej o kontakta Leros eller raulus då;)

Earthen Ring

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Jag kommer att vara borta i de två närmaste helgerna över fredag-lördag. Så jag kommer inte att kunna utnyttja mina 1337-fishing kunskaper Jag ska ut på en liten resa men vi syns efter det. Fast då e väl webbsidan uppe?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Jag kommer att vara borta i de två närmaste helgerna över fredag-lördag. Så jag kommer inte att kunna utnyttja mina 1337-fishing kunskaper Jag ska ut på en liten resa men vi syns efter det. Fast då e väl webbsidan uppe?

Detta är noterat och du kommer inte bli kickad pga 15 dagars inaktivitet.

Permalänk
Medlem

Nja alltså jag kommer hem imorgon och sen åker jag igen nästa helg... så 15 dagar blir det inte

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
ta det i den stora wow-tråden. Men ja, world server ska tydlige nvara nere.

varför skulle jag ta det i den stora tråden?
jag fick ju upp alla utom earthen ring!
Duh!
!
!

Permalänk
Medlem

Om inte WoW sidan hade vart så slö och ostabil hade jag betalt för en månad och lirat lite

Är den lika seg för er andra?

Permalänk
Medlem

Nej inte det minsta.

Men vadå, det är ju spelet du betalar för, inte för att titta på wowsidan?

Edit: ok, my misstake

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -ymer-
Nej inte det minsta.

Men vadå, det är ju spelet du betalar för, inte för att titta på wowsidan?

Han menar nog att han inte kan komma in på sidan och betala för en ny månad så han kan fortsätta spela.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

här ockxå....

kör just nu i thunderthorm sever men isf min character namn är Ascors så säg vilken server när och vär

Visa signatur

amd 64 3000+@2.2ghz,abit kv8pro, Geil Dolden Dragon 512ddr 2-3-3-5/1,seageat barracuda 120gb,Seageate(modell?) 10gb,Radeon9800se@xt,Ocs Modstream 450w

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcelo
här ockxå....

kör just nu i thunderthorm sever men isf min character namn är Ascors så säg vilken server när och vär

Earthen Ring
Sen en vecka tillbaka

Kontakta "Leros", "Raluus" eller "Fargho"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Om inte WoW sidan hade vart så slö och ostabil hade jag betalt för en månad och lirat lite

Är den lika seg för er andra?

Aaah den är väldigt slö faktiskt, särskilt när det nyss kommit en patch. Men som sagt man betalar för spelet inte för att komma in på accountmanagement sidan

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Aaah den är väldigt slö faktiskt, särskilt när det nyss kommit en patch. Men som sagt man betalar för spelet inte för att komma in på accountmanagement sidan

Men för att betala måste man komma åt den sidan Får vänta ett tag och se om de lugnar sig, de ska inte komma någon ny patch på ett par dagar nu va?

Permalänk

Dags för nya bilder allihop!

Ja, min gölfriend - tröjan var en present från mig (mohahahahaha)

Permalänk
Medlem

Ja vill göra en ny char och börja i Guilden PM me om de går!

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av we_man1
Ja vill göra en ny char och börja i Guilden PM me om de går!

Ja det går!

Starta en på "Earthen Ring" - Var gärna druid eller präst
Kontakta sedan Leros, Raulus eller Fargho.

Permalänk
Medlem

Nu e jag tillbaks från semester. Så hur går det med webbsidan

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Min router har stendött.. så nu är det abra 30 dagars väntan på att 3com skall få tummen ur, inann jag kan återkomma till wow =(
För er som skall köpa något, köp gärna 3com, men be till gud att ni inte behöver skicka tillbaka trasiga produkter. Får stå för frakten själv, samt en vänte period på 30 dagar.

Värdelöst!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krexx
Min router har stendött.. så nu är det abra 30 dagars väntan på att 3com skall få tummen ur, inann jag kan återkomma till wow =(
För er som skall köpa något, köp gärna 3com, men be till gud att ni inte behöver skicka tillbaka trasiga produkter. Får stå för frakten själv, samt en vänte period på 30 dagar.

Värdelöst!

oh fy fan:(

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Oj fan va surt. Men kan du inte koppla direkt utan router då? Om du bara har en dator som ska va uppkopplad i huset...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

har inget modem, det som gick sönder var modem/router/brandvägg/switch/wlan. Så jag är rätt handikappad.. =(

Permalänk
Medlem

Någon uppdatering ang hemsidan ?

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk

Jahapp, tänkte bara uppdatera hur det gick nudå.

VÄLDIGT många skiter bara i att fortsätta utan att säga ett piss, t ex RedFlip, brallan och andra.

Väldigt frustrerande att man inte ens kan bespara 5 min och säga åt mig att man sluter... vi är iaf runt 20 pers nu, rätt aktiva, tar emot nya medlemmar och har snart en sida upp.

Samt att det är skitkul, så att spelare drog var bara en mindre förlust

Hejs!

Permalänk
Medlem

UNDERBAR server måste jag bara få tillägga;)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

snart tillbaka i min forna glans, har ett modem nu, men måste dela det med frugan, men nu är min router snart på väg tillbaka från 3com, så kommer jag vara inne igen!

Permalänk
Medlem

vem är du då? har du en char lr ska du göra en?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

var med ifrån börja, heter lathanor inne på servern

Permalänk
Medlem

ahaaa, just det ja:) nu minns jag;)

Visa signatur

Permalänk
Medlem