Ursprungligen inskrivet av -=Mr_B=-
Och eftersom jag enbart kör i rack, och därför enbart har liggande chassi montage, och fram tills nyligen enbart använt AS3/5/ceramic, och regelbundet är i och pelar i mina burkar, måste jag återigen fråga, varför i hela fridens namn drar ni så förtvivlat i kylflänsen.
Jag har inte ens lyckats råka ut för fenomenet när jag verkligen försökt, med hjälp av bultförband, TEC och AS5.
Vad det gäller att gnälla, så har jag faktiskt inte gjort det, utan försökte vara uppbyggligt positiv, och få er att tänka innan ni drar av eran cpu nästa gång. Gnäller nån här, är det väll du, som möjligen tolkade min fråga som personligen förolämpande, du gillar kanske din dunderhonung. Antingen det, eller så kände du dig förolämpad på något annat sätt, då du uppenbarligen hör till den minioritet som lyckas slita ut sina cpu'er ur sockeln.
Ledsen vännen, det var inte meningen.
Faktum är, att du får gärna slita hur mycket du vill, jag tänkte bara tipsa om att det finns enklare sätt. Jag fortsätter se till så att mina grejer är hela, och du fortsätter använda råstyrka istället för sunt förnuft.
Mycket nöje.
B!
haha.. ja jag tar då inte åt mig men det finns kanske andra som gör de och eftersom ingen annan svarar på dig så får väl jag göra det..
Tufft att enbart köra i rack.. Det är väldigt tunga och höga kylare i rackmonterade datorer som jag påpekade om i dina rack och du kan säkert prova min teori om det..
Men du har säkert provat en hel del olika kylnings lösningar och olika platformar.. Du låter väldigt erfaren..