Permalänk
Medlem

Vilken mus ska jag köpa?

Hej, har köpt en Razer Deathadder, ska få den i julklapp skulle få pröva den i typ 2 dagar. Vet ej om jag ska ha kvar den (Ska jag?)annars hade jag tänkt köpa microsoft intellimouse explorer 3.0 kanske.. + nån musmatta (vilken isåfall) Ge råd om vilken mus / musmatta jag ska köpa (eller både och) -- Har nu Logitech G5 v2 och Razer Mantis Control musmatta.

Permalänk

Re: Vilken mus ska jag köpa?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zweepy
Hej, har köpt en Razer Deathadder, ska få den i julklapp skulle få pröva den i 2 dagar. Vet ej om jag ska ha kvar den (Ska jag?)annars hade jag tänkt köpa microsoft intellimouse explorer 3.0 kanske.. + nån musmatta (vilken isåfall) Ge råd om vilken mus / musmatta jag ska köpa (eller både och) -- Har nu Logitech G5 v2 och Razer Mantis Control musmatta.

Om du nu har n G5 v.2 och en Razer Mantis Ctrl så skulle jag själv inte köpa nya saker. Men om du nu vill ha nytt så rekomenderar jag:

Mus: Behåll DeathAddern Eller kika på en Roccat Kone Gaming mus, kanske?
Musmatta: Jag har själv en fUnc sUrface 1030 musmatta, om du gillar hårda mattor rekomenderara jag den, det är två sidor och det sägs att den håller ett flertal år!

Permalänk
Medlem

har en copperhead och en qpad ct. Copperheaden är helt perfekt att hålla i om man gillar små möss och om man gillar att trycka mer med fingerspetsen. Om man vill ha en mus som hela handen ligger på så kör på en större mus.

qpad ct och glidz kan rekommenderas starkt hur som helst, och copperhead OM du vill ha en liten mus. annars inte.

Permalänk
Inaktiv

Re: Vilken mus ska jag köpa?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zweepy
Hej, har köpt en Razer Deathadder, ska få den i julklapp skulle få pröva den i 2 dagar. Vet ej om jag ska ha kvar den (Ska jag?)annars hade jag tänkt köpa microsoft intellimouse explorer 3.0 kanske.. + nån musmatta (vilken isåfall) Ge råd om vilken mus / musmatta jag ska köpa (eller både och) -- Har nu Logitech G5 v2 och Razer Mantis Control musmatta.

Jag sitter på en I.E 3.0, helt underbar med en qpad ct large! Jag tycker att du ska skaffa en I.E 3.0.