Sista chansen att vinna dator för 35 000 kronor

Permalänk
Melding Plague

Sista chansen att vinna dator för 35 000 kronor

Natten mellan måndag och tisdag avslutas tävlingen ”Vinn monsterdator med Alina”.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Men få inte mer folk att tävla då har ju jag mindre chans att vinna

Permalänk
Medlem
Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harmen
När man trycker på delta kommer man ju till http://www.sweclockers.com/imagebank/200904/Alina_push001.jpg

http://www.sweclockers.com/tavling/27-vinn_monsterdator_med_a...

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Trevigt, hoppas mitt inlägg i tävlingen uppskattas.

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Medlem

Man kan ju alltid drömma

Permalänk
Medlem

jag hittade inte hur man skaffar mionix nyhetsbrev, så det fick bli en chansning. Fan vad surt om man får det till ordentligt på sista frågan men failar på nyhetsbrevet...

EDIT: Hittade det nu, kul...

Tror ni man får skicka in ett nytt bidrag hahah?

Permalänk
Medlem

är nog bara att skicka på. o_O

Visa signatur

smash?

Permalänk
Medlem

jag fick en briljant ide, en lysande ide med både humor och allvar. Men jag kommer inte delta för jag har inte skicklighet nog att förverkliga min ide.

=/

Permalänk
Medlem

mspaint!

Visa signatur

smash?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
jag fick en briljant ide, en lysande ide med både humor och allvar. Men jag kommer inte delta för jag har inte skicklighet nog att förverkliga min ide.

=/

Okej..?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PhiluX
Okej..?

japp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill

=/

Förverkliga idén? Hur menar du då? Det är ju inte du som ska förverkliga idén. Du ska ju bara komma upp med den. Eller menar du förverkliga som i att lämna in en tillhörande skiss eller liknande? .. Vilket fall så är det inget som hindrar dig från att lämna in din idé!

Visa signatur

💻 ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | AMD Ryzen 7 7700X | Corsair H100 RGB | Kingston NV2 M.2 NVMe Gen 4 2TB | ASUS Radeon RX 7600 8GB DUAL OC V2 | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz | Corsair RM850e ATX 3.0 850W V3
📺 Dell Alienware AW2723DF 1440p 280 Hz | 📺 Acer XB271HU 1440p 165Hz
🎧 AMP: Head Box S2 | DAC: TOPPING E30 II | Sennheiser HD800

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Asce
Förverkliga idén? Hur menar du då? Det är ju inte du som ska förverkliga idén. Du ska ju bara komma upp med den. Eller menar du förverkliga som i att lämna in en tillhörande skiss eller liknande? .. Vilket fall så är det inget som hindrar dig från att lämna in din idé!

Han kanske inte vill ge ifrån sig en bra ide, som han dessutom inte får någon som helst ersättning för! Taskig attityd värre.

Permalänk

Någon som har koll på hur pass mycket det kan bli i vinstskatt för den som vinner? Jag har aldrig vunnit något någonsin och tror inte jag har en chans i denna tävlingen. Men det vore kul att veta vad det innebär

Permalänk
Alina System AB

Hej alla på Sweclockers,

Nu när tävligen är avslutad börjar jobbet för oss på Alina.

Vi jobbar för fullt med att läsa igenom ALLA bidrag som har kommit in. Det är väldigt många så det kommer ta en stund att gå igenom alla, men vi jobbar på för fullt.

Vi tackar för alla bra bidrag vi har fått in.

Visa signatur

Mvh
Alina System AB