Ursprungligen inskrivet av Andykidden
Fy fan vad jag mår illa när jag läser vad vissa av er skriver.
Varför i hela helvetet skall ni skita ner en tråd om en människa som dött. Oavsätt vem det är?
tekwar om vi säger att din hund dör (vet inte om du har någon men låtsas isf). Då har det inget värde alls för oss. Men jag kan på riktigt tycka det är tråkigt för din skull. Jag skulle aldrig få för mig att säga att den hundrasen ser ut som en golvmopp i det sammanhanget!
Jag är/var absolut inget stort fan, men det går inte att missa allt bra han gjort. Dessutom dog han väldigt hastigt borde varit med oss i en 10-20 år till.
R.I.P
Jag kanske är kallhjärtad och hård, men det är den jag är...alla ska vi dö någongång...det är så jag ser det.
Jag hade inte brytt mig om du sagt att hunden sett ut som en golvmopp, hade nog hållt med.
Ursprungligen inskrivet av Mannequin
Tekwar attackerar inte Michael Jackson som väsen, utan snarare detta mediala uppbåd kring hans resa till de sälla jaktmarkerna.
BINGO!
Jag gillade inte honom eller hans musik, visst ett par tre låtar men inte mer.
Det finns andra storheter som dött rätt nyligen och de har bara fått en liten sketen spalt.
Farrah Fawcett och Karl Malden t ex, var de mindre värda?(Dagens ungdom kanske inte känner till dem?)
Farrah dog av cancer och Karl av naturliga skäl(97 år)...varför inte mer om dem?
En annan storhet som dött är ju Stan Winston, mästaren av effekter...Jurrasic park, terminatorfilmerna, Aliens mfl...han fick inte många rader i svensk media.
Som Sumitomo sa: Money money money.
It´s all about the Benjamins!
Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Fast läste i tidningen att fans tagit sina liv, så stor var han väl inte så att när ens idol dör så måste man ta livet?
Där har ju några som är värda dagens Darwin Award.
Ursprungligen inskrivet av Axne^^
MJ är den största artist genom tiderna, större än Elvis, större än Hendrix och alla andra, dumt att påstå något annat. Han har gjort så jävla mycket ändå sedan han var ca 5 år gammal eller något, ett jävla geni var han. Kan också säga att jag inte lyssnar särskilt mycket på MJ, J5 är grymma dock, och jag bryr mig inte särskilt mycket om hans död men att ifrågasätta hur stor han var är dumt. Du kan väl annars säga någon större om du inte håller med, och gäller alla andra med.
Åhnä, inte var han större än Hendrix!
Där hade ni ett geni, INGEN kan spela gura som han, och han gjorde det hög som en skyskrapa.
Bara för att man lyckas kränga en miljon ex av en LP med hjälp av en video gör en inte störst, bara bra på PR.
Elvis lever ju, han har bara blivit så stor att han inte kommer upp ur källaren på Grace Land.
Edit: Lade till en massa.
90% av dagens ungdomar kan inte vara dyslektiker, det är fysiskt omöjligt...
Så vem FAN har pissat i genpoolen?
JA, jag kan vara spydig.