Jag hatar verkligen Android!

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av MooD:

Jag håller med. Fördelarna med android överdrivs (för den vanliga användaren)

Egentligen inte då du kan customizera den enkelt genom att ex ladda ner en tema förändrare och sedan finns många andra roliga saker som kan ändras.

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Skrivet av trisse23:

Egentligen inte då du kan customizera den enkelt genom att ex ladda ner en tema förändrare och sedan finns många andra roliga saker som kan ändras.

Det är precis en av fördelarna som överdrivs.

Apple har total kontroll över både hårdvara och mjukvara. Visserligen begränsas då valmöjligheterna, men kombinationen kommer att fungera bra. Android, med alla olika hårdvarukonfigurationer, kommer därför aldrig flyta perfekt. Microsoft har med Windows Phone 7 valt en mellanväg. Hårdvarukonfigurationerna begränsas, vilket kan leda till Applebra flyt.

Visa signatur

6600K@4,5GHz 1,25V | EVGA 980Ti | Samsung 950 Pro m.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Hmm.. Första regeln när det gäller argumentation.. Börja aldrig förolämpa din motståndare. När jag har fått det ur vägen så vill jag bara fråga dig en sak.

Läste du något som helst om mobilen före du köpte den? Motorola har släppt ett antal mobiler och det är DITT ANSVAR att se till att den passar dig. Samma sak gäller det när man provar Jeans. Man går in i en provhytt och där provar du varan du tänkt köpa. Man gör inte som du verkar göra här.. Gå in och roffa åt dig närmsta jeanspar utan att se vilken storlek de har, köpa dessa och sedan gnälla på att de inte passar. Det om något är korkat.
Inse att DU HAR GJORT FEL eftersom ingen tvingar dig att köpa just denna mobil. Dessutom är det Motorola som står bakom felen på mobilen och inte Android.

Hur tänker du nu egentligen? Du kan ju inte jämföra ett par jeans med en telefon i frågan om funktion. Ringer du med dina byxor eller hur fungerar det där? Vet inte riktigt vad ett par byxor kan ha för "buggar" (vilket är det TS pratar om). Möjligen att man jämför med dåliga sömmar?

Skrivet av Tumnus:

Så klart finns det folk som klagar. Finns både IOS och Android användare som klagar. Det ändrar dock inte det faktum att den mobil som TS köpt är känd för att ha enorma problem och det är inte pga. just Android i sig utan hos just hårdvaran i mobilen. Det hafe varit en sak om TS skrivit .. "Aldrig mer motorola.." eller kunde stödja sina utspel med någon som helst fakta. Men just nu kan han inte det utan väljer ist att säga folk att hålla tyst och samtidigt spruta galla över Android. Dessutom borde han inse att felet ligger hos honom och hans avsaknad av läsning som ledde honom till att köpa en mobil med enorma problem.

Håller med om att man inte kan döma ut ett helt företag p.g.a. 1 dålig produkt. Men du kan inte komma ifrån att Android är en del i dramat med sina dåliga optimeringar. Sen kan du ju snacka hur mkt du vill om fakta, detta är en fråga om empiriska studier då alla gillar olika.

Således får han väl säga vad han vill om Android. Nu försöker du, igen, påvisa att du har rätt bara för att du tycker så. Ingen får tycka annorlunda?

Och ja, fel av honom att börja med att kalla andra för dumma saker. Men lite får du skylla dig själv då din attityd är i samma klass.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Skrivet av Gloremir:

telefonen du köpt är telefonen du fått. hade du gjort research hade du vetat om problemen som finns med den.
för att en telefon är dyr behöver inte betyda att den fungerar bättre än en som är billig.

det är ditt ansvar som konsument att kolla upp att produkter du köper är något som du är ute efter. är ju inte så att du blivit pålurad telefonen. du valde själv att köpa just den.

röstar för att mod stänger tråden o bannar TS pga sitt otrevlga beteende

Ska jag bannas? För vad? Att jag bemöter folks spydigheter om att jag inte kan tänka själv? Det var då väldigt vad folk var känsliga över att jag svarar på folks jävla otrevligheter mot mig. Du kan vara lugn, jag kommer inte att bli bannad

Till saken; Jag vet att jag överlämnat en summa pengar för min telefon, men bra att du påminde samt klargjorde samma sak i två steg. Jag vet att sämre telefoner kan vara dyrare. Jag vet att det är mitt ansvar som konsument att kolla upp att produkten är någonting jag vill ha (duh?) haha. Men vad består skyldigheten i? Är jag skyldig mig själv att avgöra om jag vill göra affär med telefonförsäljaren? =/

Sammanföll mitt val med mitt ansvar då när jag köpte telefonen eller hur menar du? Oavsett vad så är det inte acceptabelt att det laggar när man spelar Fruit ninja och andra spel, där är lagen på min sida. Jag har förövrigt aldrig sagt att jag blivit pålurad telefonen, fattar inte varifrån folk fått detta.

Föreslår att mod bannar denna lirare eftersom han skriver självklarheter, plattityder och upprepar sig med hjälp av synonymer, dvs pleonasmer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Nja, jag tror vi alla får samla alla våra krafter och komma fram till roten av ditt android hat, inte fören man kommer till roten av problemet som det kan lösas.

Så på med era tänkarmössor nu!

Vi rootar Salamander och sedan flashar vi honom till ICS Det kommer han garanterat gilla

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

De som säger att Androids fördelar är överdrivna är endast de som inte själv vet hur man ska fullt ut utnyttja dessa fördelar

Sedan kan man gilla Android och gillar iOS bäst man vill - finns väl ingen anledning att basha ner den andra?

Enda anledningen till varför iPhone blev så stor var ju just för att den är så intuitiv, så extremt lätt att använda, att vem som helst kan använda den. Men för oss som inte bara vill ha en plugnplay mobil utan vill fixa det mesta själv så finns det Android. Ser inte riktigt varför man ska snacka ner varandra, eller ens göra denna tråd som verkar helt utan poäng. Troll-tråd

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Jag saknar min w880i mer och mer efter att man läser sånt här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

De som säger att Androids fördelar är överdrivna är endast de som inte själv vet hur man ska fullt ut utnyttja dessa fördelar

Sedan kan man gilla Android och gillar iOS bäst man vill - finns väl ingen anledning att basha ner den andra?

Enda anledningen till varför iPhone blev så stor var ju just för att den är så intuitiv, så extremt lätt att använda, att vem som helst kan använda den. Men för oss som inte bara vill ha en plugnplay mobil utan vill fixa det mesta själv så finns det Android. Ser inte riktigt varför man ska snacka ner varandra, eller ens göra denna tråd som verkar helt utan poäng. Troll-tråd

Visst har android sina fördelar, finns ett par grejer som jag tänker "Skulle va nice att ha på iOS", Finns ju jailbreak till iOS om du vill pilla själv men det som är storheten med iOS är att det funkar när du köper den, menyerna flyter på utan lagg etc.

Android må ha mer valmöjligheter men du kommer aldrig få "appleflyt" i menyerna, det smålaggar hela tiden även med ICS och custom roms som ska va bättre, båda har sina fördelar men en "normal Svensson" kommer inte använda 50% av grejerna som Android har att erbjuda och vad är då meningen med att ta en telefon som laggar över en som inte gör det?

Jag skulle vilja ha Android men jag vill bara kasta telefonen i marken när allt laggar.

Jag är ingen fanboy, jag hoppar mellan AMD, nVidia, iOS, Android, Playstation, Nintendo, Xbox 360 etc etc etc, jag tar det som är överlägset för tillfälltet.

Permalänk
Skrivet av Tumnus:

Hmm.. Första regeln när det gäller argumentation.. Börja aldrig förolämpa din motståndare. När jag har fått det ur vägen så vill jag bara fråga dig en sak.

Läste du något som helst om mobilen före du köpte den? Motorola har släppt ett antal mobiler och det är DITT ANSVAR att se till att den passar dig. Samma sak gäller det när man provar Jeans. Man går in i en provhytt och där provar du varan du tänkt köpa. Man gör inte som du verkar göra här.. Gå in och roffa åt dig närmsta jeanspar utan att se vilken storlek de har, köpa dessa och sedan gnälla på att de inte passar. Det om något är korkat.
Inse att DU HAR GJORT FEL eftersom ingen tvingar dig att köpa just denna mobil. Dessutom är det Motorola som står bakom felen på mobilen och inte Android.

Så klart finns det folk som klagar. Finns både IOS och Android användare som klagar. Det ändrar dock inte det faktum att den mobil som TS köpt är känd för att ha enorma problem och det är inte pga. just Android i sig utan hos just hårdvaran i mobilen. Det hafe varit en sak om TS skrivit .. "Aldrig mer motorola.." eller kunde stödja sina utspel med någon som helst fakta. Men just nu kan han inte det utan väljer ist att säga folk att hålla tyst och samtidigt spruta galla över Android. Dessutom borde han inse att felet ligger hos honom och hans avsaknad av läsning som ledde honom till att köpa en mobil med enorma problem.

Nej, felet ligger inte hos mig, felet ligger hos telefonen som inte håller det som utlovats. Eller nöjer du dig med en hundbajspåse, även om försäljaren lovade en ny Hyundai bara för att du inte läst på att försäljaren är en känd skojare?

Att det är fel på mobilen är inte mitt fel, det är tillverkarens fel.

Jag har inte gjort ett enda jävla fel, så sluta sitt och säg det ditt får.

Lustigt att du börjar lipa om "regler vid argumentation (LOL)" där en av dina påhittade regler är att inte "förolämpa" dig. Lustigt att du själv sitter som en spydig gris framför skärmen och spammar mig, när jag svarar på dina dumma jävla kommentarer, förolämpningar och otrevligheter så blir du ledsen över att det låter otrevligt? Är det en 8-årig flicka jag pratar med eller?

Hint; om du vet med dig att du blir väldigt ledsen när folk säger att du är korkad - Sluta hävda att andra är det.

I övrigt undrar jag på vilket sätt du lyckades ramla och slå i huvudet så hårt att du tycker att jeansen är en liknelse?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Visst har android sina fördelar, finns ett par grejer som jag tänker "Skulle va nice att ha på iOS", Finns ju jailbreak till iOS om du vill pilla själv men det som är storheten med iOS är att det funkar när du köper den, menyerna flyter på utan lagg etc.

Android må ha mer valmöjligheter men du kommer aldrig få "appleflyt" i menyerna, det smålaggar hela tiden även med ICS och custom roms som ska va bättre, båda har sina fördelar men en "normal Svensson" kommer inte använda 50% av grejerna som Android har att erbjuda och vad är då meningen med att ta en telefon som laggar över en som inte gör det?

Jag skulle vilja ha Android men jag vill bara kasta telefonen i marken när allt laggar.

Skämtar du? Galaxy SII har ingen lagg som du talar om, och jag märker mer lagg på 4S än på t.ex just Galaxy SII.

Du måste komma ihåg att Android har flera olika mobiler, och har man tex en ZTE Blade är det inte ens att jämföra med 4S, men har man en Galaxy Nexus så är det minst lika bra, om inte bättre, än iOS.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Skämtar du? Galaxy SII har ingen lagg som du talar om, och jag märker mer lagg på 4S än på t.ex just Galaxy SII.

Du måste komma ihåg att Android har flera olika mobiler, och har man tex en ZTE Blade är det inte ens att jämföra med 4S, men har man en Galaxy Nexus så är det minst lika bra, om inte bättre, än iOS.

Som jag sa tidigare så prövade jag en iPhone 4 lite smått idag. Flöt bättre än min SGS2... Just Sayin'

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Ingen telefon kan mäta sig med iphone.
Fipplat med lite diverse mobiler kompisar köpt på sig, blir ju fan galen av hur långsamma och buggiga de är. Sen tycker jag apples interface är skönt och pekskärmen är grym.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuppe:

Fipplat med lite diverse mobiler kompisar köpt på sig, blir ju fan galen av hur långsamma och buggiga de är. Sen tycker jag apples interface är skönt och pekskärmen är grym.

Precis och TS har ju haft en och blivit bortskämd.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Knuppe:

Måste folk vara så jävla svartvita när det gäller val av hårdvara?

Jag tycker inte om apples interface, och tycker deras skärmar är löjligt små. Finns det fortfarande inget som kan mäta sig, för min del?

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

Jag tycker du skall berätta vad det är med android som du inte gillar. Det som du tog upp i originalposten handlar ju om motorolas implementation, snarare än android allmänt. Men visst, jag fattar även om rubriken är missvisande. Tja, köp en WP7 då, ärligt talat tror jag många "android-fans" i första hand är "Apple-hatare", själv hör jag till skaran "Vad som helst utom Apple". Men visst att android är Open Source och inte renodlat styrs av ett mäktigt $företag$ bidrar ju till att jag håller på android i första hand.

Permalänk
Medlem

Vad tillför denna tråd?

.

Visa signatur

Fractal Define R2, Fractal Newton R2 800W, INTEL CORE I7 980, 12GB Corsair pc 12800. Ny gpu skall inhandlas

Permalänk
Medlem

Jahapp, tack för informationen TS. Då vet jag vad du tycker om Android. Tack tack.

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk
Medlem

Håller helt med Android sådan skit? En gång Iphone alltid Iphone.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lhffan:

Vad tillför denna tråd?

.

Betydligt mer än din kommentar.

OT: Jag bytte från en iPhone 4 till en SGS2 och tillbaka till en iPhone 4. Även med custom roms är androidupplevelsen extremt fallerande. Tyvärr. Har dock inte provat ICS så mycket, men av vad jag har så är det fortfarande alldeles för inkonsekvent mellan olika tillverkare och olika roms.

Permalänk
Medlem

Jag är väldigt glad att slippa android laggträsket. Köpte en N9 med meego istället. Kan inte vara mer nöjd!

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av SalamandernJoe:

Nej, felet ligger inte hos mig, felet ligger hos telefonen som inte håller det som utlovats. Eller nöjer du dig med en hundbajspåse, även om försäljaren lovade en ny Hyundai bara för att du inte läst på att försäljaren är en känd skojare?

Att det är fel på mobilen är inte mitt fel, det är tillverkarens fel.

Jag har inte gjort ett enda jävla fel, så sluta sitt och säg det ditt får.

Lustigt att du börjar lipa om "regler vid argumentation (LOL)" där en av dina påhittade regler är att inte "förolämpa" dig. Lustigt att du själv sitter som en spydig gris framför skärmen och spammar mig, när jag svarar på dina dumma jävla kommentarer, förolämpningar och otrevligheter så blir du ledsen över att det låter otrevligt? Är det en 8-årig flicka jag pratar med eller?

Hint; om du vet med dig att du blir väldigt ledsen när folk säger att du är korkad - Sluta hävda att andra är det.

I övrigt undrar jag på vilket sätt du lyckades ramla och slå i huvudet så hårt att du tycker att jeansen är en liknelse?

Jag tycker du ska ta dig till butiken och klaga på att telefonen inte fungerar som den ska visa att den laggar i fruit ninja osv. Se vad du får för svar av dom ev kräva pengarna tillbaka för en produket som inte fungerar. Det är det enda råd jag kan ge till dig tycker min s2:a flyter på bra ( Rootad o 4.0.3 + applanet + diverse mods) Fastnar aldrig flyter bara på och när jag testar Iphone känns dom bara stora o klumpiga ( Tegelsten ) valde just min s2:a pga slim ( förstört ex antal byxor med för tjocka mobiler) och gå bara till butiken och klaga detta fungerar inte osv. Inget vi kan hjälpa här på forumet utan att säga att ex om du har 4.0.3 så är vissa appar inte uppgraderade till just denna version. Men men gå bara till butiken och klaga och sluta va sur här spara dig till telias support ( Be kompisarna ta med stolar + popcorn )

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuppe:

Tycker dedär FLYTET som iphone är så mycke bättre med är så SJUKT överskattat.

Visst, när jag leker med min pappas iphone 4s så är de ett helt annat flyt.

MEN, om vi tänker tillbaka ett halvår så satt jag med en asus transformer och en SE Satio, tyckte att min transformer flöt på så himla bra, var grymmt nöjd med den.

Sen skaffade jag mig en SGS2 och eftersom den har så grymtm bra flyt så tycker jag min transformer känns lite seg, men de är absolut inget jag lider av.

Nu tillbaka när jag har en iphone 4s i ena handen och SGS2 i andra så är de klart att iphonen flyter bättre, men de är ju samma fenomenen som när man åker av motorvägen och tycker att man smyger fram när man kör 70km/h. Kallas fartblind

Men vill man hålla sig till iphone så får man hålla sig på motorvägen och de kan kännas lite stelt, men de e priset man får betala för flytet/farten

Skrivet av lhffan:

Vad tillför denna tråd?

.

Underhållning

Permalänk
Medlem

HAHAHAHA "Jag är hellre låst till kvalitetsappar än fri att äta bajs kan jag säga"
Jag skrattade faktiskt i verkligheten till den, vilket jag brukar aldrig göra XD

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk

En stor eloge till TS för ett gott skratt! Android är på SweC lika glorifierat som iOS är antagoniserat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ville inte egentligen skriva här men seriöst allihopa. Börjar inte detta spåra ur lite? Smaken är som baken kluven alla tycker olika. Ens starta en tråd för att hacka ner på Android när det snarare är Motorlas produkt känns lite skevt.

I övrigt Intresseklubben antecknar vad alla tycker.....

Visa signatur

Stationär Speldator: AMD Ryzen 7 5700 I AMD Radeon 6750 XT I W10
Stationär Extra: AMD Ryzen 7 2700 I AMD Radeon 270 X I Ubuntu 24.04.3
Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti I W11

Permalänk
Skrivet av Tumnus:

Nu är det väl inte tal om inrutade androidfans eller att killen faktiskt har problem med sin mobil utan det är hur han framför allt som det vore androidsfel helt uteslutande.. vilket det inte är. Startar man en tråd som heter "Jag hatar verkligen Android!" och framför det som att android vore fullt av buggar och att man är en idiot som inte inser detta, ja då borde man kunna förvänta sig motargument UTAN att börja säga åt folk att hålla tyst och dra exempel som involverar avförning.

Ja, ni klankar ju fortfarande på varandra...

Karln som skapat tråden är ju tydigen desperat eftersom hans nya mobil inte möter hans förväntningar.

Visa signatur

Intel core i5 760 @ 3.63Ghz| Msi 560Ti HWK/9800GT| 10GB ram 1TB seagate|Noctua NH-U12P SE2| Fractal R3 White ||| Äpplet fick flytta sig för en mer arbetsinriktad maskin, Dell XPS15 (gen2) | IntelSB Core i7 2640m @ 3.2Ghz (Dualcore.m HT) | GF GT540m | 8GB ram | 500GB WD CavBlack | 1080P AdobeRBG | JBL-ljud |||
"VAR E CHIPPET!!?"

Permalänk
Skrivet av Tumnus:

Pff... Hur vet du att det inte är något tekniskt fel på den? Har du byggt den själv? Det är uppenbart att det är något fel på mobilen sedan att dina "jämförelser" håller en 10 årings nivå är ju bara komiskt. Varför är du inte i skolan? Och varför spenderar du tid med att trolla på forum? Saknar du verkligen den uppmärksamhet av dina föräldrar att du måste få den här?

Fan kom igen, du måste sitta och surna till och göra personliga påhopp?

Visa signatur

Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 4,5 GHz : GIGABYTE Geforce 680 : Asus P8P67 Pro B3 : 8GB Vengeance @ 1600 MHz : NZXT H2 Vit Classic Chassi : Intel 320 SSD 120GB (Spel) + OCZ Vertex 4 120GB (System) : NZXT Hale90 850w : Antec kühler 620 x 2 Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM.

Permalänk
Skrivet av trisse23:

Jag tycker du ska ta dig till butiken och klaga på att telefonen inte fungerar som den ska visa att den laggar i fruit ninja osv. Se vad du får för svar av dom ev kräva pengarna tillbaka för en produket som inte fungerar. Det är det enda råd jag kan ge till dig tycker min s2:a flyter på bra ( Rootad o 4.0.3 + applanet + diverse mods) Fastnar aldrig flyter bara på och när jag testar Iphone känns dom bara stora o klumpiga ( Tegelsten ) valde just min s2:a pga slim ( förstört ex antal byxor med för tjocka mobiler) och gå bara till butiken och klaga detta fungerar inte osv. Inget vi kan hjälpa här på forumet utan att säga att ex om du har 4.0.3 så är vissa appar inte uppgraderade till just denna version. Men men gå bara till butiken och klaga och sluta va sur här spara dig till telias support ( Be kompisarna ta med stolar + popcorn )

8,4 mm eller 9,3 mm, det är alltså skillnaden på att ha hela eller trasiga byxor.

Visa signatur

Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 4,5 GHz : GIGABYTE Geforce 680 : Asus P8P67 Pro B3 : 8GB Vengeance @ 1600 MHz : NZXT H2 Vit Classic Chassi : Intel 320 SSD 120GB (Spel) + OCZ Vertex 4 120GB (System) : NZXT Hale90 850w : Antec kühler 620 x 2 Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Det vara Galaxy Nexus jag jämnförde med, den laggar.

Permalänk
Medlem

Har en HTC jobbtelefon och iPhone privat. Förstår faktiskt inte att man vill ha Android som privat och kan välja? HTC+Android=DYNGA! Blir tokig på skiten, har haft telefonen i ett halvår och hatar skiten.