Permalänk
Medlem

Sgs3 vs Note

E på g att byta bort min iphone 4 har helt klart bestämt mig för att byta sida men jag e helt handikappad när det gäller android.
Så jag tänkte höra med er lite mer kunniga om vilken av dessa lurar som e vassast?

Mvh Jocke

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Sgs3.
Men vill du ha den större skärmen i Note så.
Dock ryktas de om Note 2 till hösten .

Permalänk
Medlem

Men är prestandan i dom likvärdiga?

Permalänk
Skrivet av J-Jo:

Men är prestandan i dom likvärdiga?

s3 är nog lite lite vassare, något som troligtvis inte märks , dom har snarlik hårdvara men tänk på hur stor noten är och hur det lär vara att ringa med den utan handsfree, eller i fickan för den delen.

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

Sgs3 är vassare än note då note spelar i samma generation som Sgs2 där den då är lite bättre än denna. Men det ryktas om att en note 2 kommer komma ut som då ska vara motsvarande Sgs3 fast då med en större skärm och troligen precis som föregångaren med mycket bättre batteritid.

Permalänk

Quadcore märks i telefonen, kanske inte av alla men håller du en note i ena handen och en s3a i andra så kommer du märka skillnad på snabbheten.

Har själv en Note och hade behövt byta så vettefan. Noten är en riktigt grym lur med sjukt bra batteritid och roliga/behändiga funktioner.