Permalänk
Medlem

Corsair H70

Köpte en Corsair H70 på kompletts 6 timmar rea , har behövt byta hela tiden från stock kylaren jag hade innan men har inte hittat något med ett bra pris förens nu .
Nu hoppas jag bara att den presterar bra också
Dock så säger corsair själva att det ska ta 15 min att installera den , det gjorde det fan inte ... tog ett bra jävla tag för blocket inte ville gå att fästa i fästet vet inte om det är mitt moderkort som är ovanligt tjockt elelr om det va någon fel konstruktion men det gick inte skruva i den om fästet satt på moderkortet innan fast man bara skruvade 1/2 varv som det stod i beskrivningen ..
Men nu är den iallafall på och funkar .
Har inte gjort någon riktigt test än men tempraturen har sjunkigt 10-15 grader idle och 15-20 grader när jag spelar (inte riktigt full load).

Corsair H70

Visa signatur

CPU- AMD Phenom II X4 965@3,8GHz Black EditionRAM- Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1333Mhz VALUEPSU- XFX P1 550wMK- Asrock 960GM-GS3 AM3CHASSI - Antec ONE GK- EVGA GeForce GTX 550Ti SC

Permalänk
Medlem

Köpte också den till en av mina datorer.
Hade samma problem som du med att sätta på kylaren ><
svårt att få bättre kylare för 400 kr dock, så klaga ska man inte
Dessutom så låter inte min pump något alls som jag läst att folk klagar på.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Tänkte också på det min pump låter lite men inget störade , inget droppande som folk säger så är nöjd ljudet låter lite som ett papper i en fläkt fast väldigt lågt , så fattade inte vad det va först

Visa signatur

CPU- AMD Phenom II X4 965@3,8GHz Black EditionRAM- Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1333Mhz VALUEPSU- XFX P1 550wMK- Asrock 960GM-GS3 AM3CHASSI - Antec ONE GK- EVGA GeForce GTX 550Ti SC

Permalänk
Medlem

Monstergrafikkort?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Monstergrafikkort?

Snubben gjorde en Smiley efteråt " "

Permalänk
Medlem
Skrivet av roobi:

Snubben gjorde en Smiley efteråt " "

Det förklarar ju saken, missade den.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

hahah det duger åt det mesta

Visa signatur