Permalänk
Medlem

Snyggt! Ännu en Corsair fantast välkommen till klubben!

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt mannen! Riktigt clean

Permalänk
Medlem
Skrivet av JORDGUBB3:

Får lära mig det då Det ser fint ut! Har du något "namn" på bygget? Så att jag hittar det i galleriet senare? ;D

Nej tyvärr, inget fastställt namn, inte än i alla fall. Skulle kanske kunna PMa länk när det blir klart dock, om jag inte hinner glömma bort det innan.

Visa signatur

Har en förkärlek för alternativa standarder och trä; Trädator, Trätangentbord.

Permalänk
Skrivet av AMK905:

Tackar! 5/5 p för ditt bygge också

Tack!

Skrivet av M89:

Snyggt! Ännu en Corsair fantast välkommen till klubben!

Tack, Corsair in my <3!

Skrivet av Storälg:

Riktigt snyggt mannen! Riktigt clean

Tackar älgen!

Skrivet av hag.com:

Nej tyvärr, inget fastställt namn, inte än i alla fall. Skulle kanske kunna PMa länk när det blir klart dock, om jag inte hinner glömma bort det innan.

Okej skicka gärna pm om du kommer ihåg det!

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte fick nån pingvinstång?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av Bakgrund:

Bara jag som inte fick nån pingvinstång?

Jag får alltid iallafall!

Permalänk
Medlem

Snyggt bygge! 5/5 poäng! Lite noob fråga men kan man köra crossfire asus 7970 på det moderkortet du har?

Visa signatur

Chassi:Corsair 350D Processor: i7 4770k Grafikkort:Zotac GTX 780 Moderkort:Asus Maximum Vi Gene (mATX) Nätaggregat:Corsair TX 850 Processorkylning:Corsair h100i Minnen:Corsair Vengeance 1600mhz Lagring:120GB Kingston ssd

Permalänk
Medlem

Vad är det för LED du använder i detta bygge? Riktigt snyggt! 5/5

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D CPU: Intel i5 4670K GPU: GTX 780 msi tf SLI RAM: Dominator Platinum 8GB 1866MHz Moderkort: Gigabyte G1.Sniper M5 Kylare: Corsair H100i PSU: Corsair AX760i

Permalänk
Medlem
Skrivet av JORDGUBB3:

Jag får alltid iallafall!

Haha jag med, vad använde du för leds till bygget?

Visa signatur

CPU: i7 4790k + Corsair H60 Moderkort: Asus maximus vii gene Grafikkort: Evga gtx 770 sc acx Ljudkort:Soundblaster z Nätaggregat: Fractal design newton r3 600w Chassi: Corsair 350d Ram: Corsair vengceance pro red 2X4GB SSD: Samsung 840 EVO 250GB HDD: Seagate barracuda 2TB Tangentbord: CM Storm ultimate Mus: Razer Deathadder Chromal Headset: Steelseries Siberia V2 Orange

Permalänk
Skrivet av Kartexo:

Snyggt bygge! 5/5 poäng! Lite noob fråga men kan man köra crossfire asus 7970 på det moderkortet du har?

Lite sent att svara kanske Tack! Men ja det kan du, om du har grafikkort som är 2-slots

Skrivet av Danbo:

Vad är det för LED du använder i detta bygge? Riktigt snyggt! 5/5

Tackar!
http://www.inet.se/produkt/6909822/nzxt-hue-rgb-led-controller-2m

Skrivet av Nisse.99:

Haha jag med, vad använde du för leds till bygget?

^