Permalänk

Ger 2 bort biobiljetter

Hej jag ger bort 2 biobiljetter ännu en gång, då jag vill vara lite generös mot folket på detta forum och helt enkelt inte hinner gå på bio just nu. Det står inget utgångsdatum men jag fick biljetterna i år så det gäller nog åtminstone till nästa år. Om jag fattat det rätt så gäller biljetterna till United International Pictures filmer endast.

För att få biljetterna ska du kommentera och motivera varför just du ska ha dem. OBS jag står inte för frakt!

Frakt kan betalas genom att du skickar ett skin till mig på steam eller så kan vi lösa det på något annat sätt.

Om du känner att du vill tacka mig i from av lite dricks så tackar jag inte nej men som sagt det är inget krav då detta ligger i skänkes kategorin. Detta är såklart upp till personen själv.

Du måste inte kommentera du kan skicka PM.
Detta avslutas om ungefär 2 veckor

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

I got the time but not the cash, det är min motivation och anledning, men kan ge dig en sovenir dream hack p90 cs

Permalänk
Medlem

Får jag biljetterna tvingar jag min flickvän att följa med på The Force Awakens. Snacka om god gärning.

Visa signatur

Mina bullar är kända från kust till kust

Permalänk
Avstängd

Jag kan bjuda dig på en kopp kaffe (eller något) om vi möts upp på stan i Örebro, har lovat grabben att vi skulle gå på bio i helgen då jag hade möjlighet att beställa 2 fribiljetter, beställde dem idag (fredag) men fick då ett meddelande att det skulle ta upp till 5 arbetsdagar innan jag får en kod skickad till min mail som jag kan lösa in mot biljetter i biljettkassan, så det blev tyvärr inget biobesök för han och han blev lite ledsen.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk

Jag kan erbjuda dig 100kr swish i dricks för dem.

Permalänk
Medlem

Hade kunnat behöva biobiljetterna då man är en fattig ungdom och kommer spendera hela sitt barnbidrag på att köpa julklappar till sin familj, flickvän och några kompisar. (min familj är på 8 syskon, 3 låtsas, och sedan 2 föräldrar som har varsin sambo.)
Så hade velat gå på bio med min flickvän och se Star Wars för hon e mer intresserad av filmen än vad jag är!

Visa signatur

i5-4690k, Gigabyte R9 270, Fractal Design Core 2500, Cooler Master Hyper 212 Evo, Samsung evo 850, Seagate 1TB, Fractal Design 700w.
ASUS VG248QE, Razer Deathadder, Corsair K70 RGB Red Cherry, Razer Goliathus Control Extended.

Permalänk
Medlem

Substantiv: Filmstudent
1. En person som gillar film men inte har kapital för biobesök.
2. Har tillgång till studentrabatt på fika och bjuder gärna på valfri take-away!

Visa signatur

Raijintek Metis · 6600K @4.3GHz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 · EVGA GTX 1070 SC · Gigabyte GA-Z270N-WIFI · Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 2666MHz · Samsung 850 EVO 1TB + 250GB · Corsair SF600 · Asus Xonar Essence STU + Audioengine A2+ + AKG K712 + Samson Meteor · Asus MG279Q

Permalänk

OBS kommer ta lite längre tid att bestämma vem som ska få biljetterna då många vill ha dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvenskGaming:

OBS kommer ta lite längre tid att bestämma vem som ska få biljetterna då många vill ha dem.

Hur mycket lite längre?

Visa signatur

Raijintek Metis · 6600K @4.3GHz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 · EVGA GTX 1070 SC · Gigabyte GA-Z270N-WIFI · Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 2666MHz · Samsung 850 EVO 1TB + 250GB · Corsair SF600 · Asus Xonar Essence STU + Audioengine A2+ + AKG K712 + Samson Meteor · Asus MG279Q

Permalänk

Ber om ursäkt för att det tog ganska lång tid men nu har jag beslutat vem som får biljetterna