Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Eller inte...

Lagg behöver inte vara kopplat till uppkopplingen eller pingen. Det finns massor utav lagg-sorter.

Hd-lagg: När hårddisken laddar mitt i spelet så att allt fryser eller hackar fram.

Dålig fps ger lagg, dvs allt hackar fram. Det går segt.

Dålig uppkoppling ger en sorts lagg som gör att allt som händer kommer försent osv.

Så det så!

Jo, men bara låg fps kan inte klassas som lagg, eftersom det fortfarande är i realtime, men med dåligt flyt. Det laggar alltså inte, utan hackar

Men nog med offtopic för min del nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
Jo, men bara låg fps kan inte klassas som lagg, eftersom det fortfarande är i realtime, men med dåligt flyt. Det laggar alltså inte, utan hackar

Men nog med offtopic för min del nu

Och hack är en sorts lagg. Iaf enligt mig.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Vart hittar man patchen? Hittar inte på www.needforspeed.com ?

Visa signatur

11

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yoda_z
Patchen.

Och var hittar man den?
Kan inte någon shysst person länka?:)

Visa signatur

Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"

Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"

Permalänk
Medlem

Hehe.. Underground var ju inte ens svårt. Fick bästa bilen på en dag.

Permalänk
Medlem

Hur är det egentligen med dragracingen i Nfsu... är det filkörning, dvs man kan inte styra helt fritt utan det finns "spår"...? Ungefär som en scalextrix-bana...

Är det isåfall likadant på Playstation2?

Permalänk
Medlem

Det finns spår. Men drar du i handbromsen kan du sladda omkring lite hur du vill

Visa signatur

Jag svävar, jag flyger.

Permalänk
Medlem

... för att sedan återgå till spåret eller?

Permalänk
Medlem

vart hittar man patchen?

Visa signatur

System: - P4 @ 3,2GHz - ATI Radeon X300 @ 400/240 - 512Mb DDR-ram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bampa^
vart hittar man patchen?

http://patches.ea.com/nfs_underground/EN-US/home.html

Byt ut "EN-US" mot den version du har.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anvil
... för att sedan återgå till spåret eller?

ja

Visa signatur

Jag svävar, jag flyger.

Permalänk

Märkt att det är många som fuskar i Online på Underground. Dom har hastigheter upp till 700km/h. Inte så kul längre om det ska vara så.

Kompisen gick in i Statistiken under ett lopp för att kolla eftersom han e duktig på körningen o jorde inga tappar men hammna endå efter. då stog det att motståndaren hadde Topphastighet på 600-700km/h. Har även Screenshot på det oxå.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lojje
Hehe.. Underground var ju inte ens svårt. Fick bästa bilen på en dag.

PÅ en dag klarar du spelat på medium

Visa signatur

-1700+(JIUHB)- -N7-S- -TwinMos 256x2- --ti4200-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Carbinite
PÅ en dag klarar du spelat på medium

Det gör man på "hard" också, bara man lägger ner lite tid, och om man är duktig vill säga.

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.

Permalänk
Medlem

Det äger så hårt... Bästa hittills fast men det är bra att dom har lite omväxling från deras vanliga bil spel så som till exempel Hot Pursiut 2... (NFSHP2=Samma vanliga sport bilar, ingen trimmöjlighet, ingen styling m.m) Och underground innehåller allt som tidigare inte funnits i deras spel...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hur kör man drag racing på detta spel ?? nfsu alltså
jag kan inte
efter tio meter så står det blown engine ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkegus
hur kör man drag racing på detta spel ?? nfsu alltså
jag kan inte
efter tio meter så står det blown engine ?

Växla till nästa växel kanske är en bra idé?

Det är alltid manuell växellåda i drag, för annars är det ingen utmaning.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

jaha det visste faktiskt inte jag tack för hjälpen
men vad är default kontrollerna för växelspaken ?

Permalänk
Medlem

Insert = Växel upp
Delete = Växel ner...

Annars kan du ju alltid kolla i inställningarna...
För manualen lär du inte ha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnAQ
Insert = Växel upp
Delete = Växel ner...

för att?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnAQ
Insert = Växel upp
Delete = Växel ner...

A och Z är väl ändå standard kontrollerna för att växla upp och ner i dom flesta bilspelen? Och sätt inte warez-stämpel på folk sådär. Du kan väl inte vara säker på att han inte köpt spelet? Om du inte känner han, men det verkar inte så.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

jag har inte köpt spelet jag har haft det ganska länge tanka det av en kompis på ett lan

Permalänk
Avstängd

ajabaja

jag har en liten fråga. jag ser inte texterna i spelet där man t.ex ska trimma bilen o sånt. vad kan vara fel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkegus
jag har inte köpt spelet jag har haft det ganska länge tanka det av en kompis på ett lan

Det är inte respekt att ha warez här på swec så du vet.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

kommer en moderator så åker du på kick... enligt reglerna

Permalänk
Medlem

ins OCH a är det för att växla

bara mesar använder del OCH z

Visa signatur

Jag svävar, jag flyger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yoda_z
ins OCH a är det för att växla

bara mesar använder del OCH z

Ska tänka på det nästa gång jag ska accelerera efter en kurva och har 6:an i... lär bli bra acc då.

Permalänk
Avstängd

hehe. jag läste mitt problem själv.
men nfsu är ett himmla skönt spel. det känns som bilen går massor snabbare när man stylar den lite. när får man tillgång till lite trimgodis???.

Permalänk

bara jag som inte upptäckt någon som hälst skillnad mellan de olika paketen (förutom märkena dvs.) är det bara för att de ska ha en *** massa delar att skryta med i marknadsföringen eller?????

Visa signatur

| i9 9900K | Z390 AORUS | 48GB Corsair VENGEANCE LPX | RTX 2600 SUPER |
| Dell UltraSharp U2724 x2 | Logitech Z5500 | Dygma Defy | Logitech lift |

Permalänk

Jag skrev och frågade i en annan NFS:U tråd nyss men inget svar på min fråga: När får man tillgång till Honda S2000?

Visa signatur

Serru...