Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk

jaha.... brukar inte kolla inposten så ofta men nu kan jag inte för jag ska dra iväg o träna några timmar så kanske ikväll

Visa signatur

Gillar att skälla på cs nördar.
mer CO-OP till folket!
Amd64 3200+ Abit kv8 guru Radeon AX800pro 256Mb vivo 1024Mb ddr 120gb hdd.

Permalänk
Avstängd

har bestämt mig nu, ska börja lira ladder utan någonting.

har lirat non ladder ett jvla bra tag nu...

har nån lite ladder grejer till skänks? i really need'em!

PMa mig med ditt acc name )

Visa signatur

oOo

Permalänk

vad ska du spela som ? i så fall kan jag spara nåt bra om jag hittar nåt

Visa signatur

AMD Athlon 64 FX-53 2.4 GHz 1 MB | MSI K8N NEO2 Platinum-54G | 200GB western digital | Ati Radeon9800Xt 256 | Crucial PC4000 BallistiX DDR 1024MB |

Permalänk
Avstängd

om jag nu får några grejer så skapar jag char efter de grejerna.. så preatorian spara nått bra t.ex skills grejer.. fina unqiues osv..

Visa signatur

oOo

Permalänk

tjo, jag hittade precis etheral herald of zakarum, bul kathos tribal guardian och en fireskill + 26hp charm på två mf rundor! nu är jag jätte glad och öppen för ett byte om någon är interesserad

Obs. charmen är inte till salu, den går direkt till min fightingsorc;)

Visa signatur

mer CO-OP till folket!

Permalänk
Medlem

hehe, thepostaldude, lotto % på heralden?

Visa signatur

Life sucks.. Then you die.

Permalänk

den är oindentifierad för jag vill inte riskera att den blir skitkass

Visa signatur

mer CO-OP till folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thepostaldude
den är oindentifierad för jag vill inte riskera att den blir skitkass

Men själv tycker jag inte att det spelar så stor roll med 160%ed eller 200% ed...:), Jag hittade en Zaka 200% och bytte bort den och behöll min gammla 171% istället. Fick alla 4a runorna i hoto och en 4sock flail för den Zakarum'n,, Och det hade jag aldrig fått för en med 171%,,,

Permalänk
Medlem

Tycker värderna är lite konstiga när det gäller %, man kan få en låg zaka för mal och bara för xx% mer så måste man ge 5gånger så mycket.
För mig spelar inte % någon större roll, visst på vapen spelar det roll för mig men inte när det kommer till armor, sköld och belte osv.

Permalänk

jag byter gärna bort den för en lem runa och kanske nått mer om någon är interesserad för jag kommer nog inte göra en pala på ett bra tag, troligen aldrig så kom med förslag medans den är billig och oindentifierad.

Visa signatur

mer CO-OP till folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

jag byter gärna bort den för en lem runa och kanske nått mer om någon är interesserad för jag kommer nog inte göra en pala på ett bra tag, troligen aldrig så kom med förslag medans den är billig och oindentifierad.

Kan ge dig en um runa för den. msga /w *Mattias_onix

Permalänk

men...men... jag behöver lem :(, äh det ska vel gå bra med um också, men det blir kl: 13.20 eftersom jag ska dra iväg till skolan snart.

Visa signatur

mer CO-OP till folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

men...men... jag behöver lem :(, äh det ska vel gå bra med um också, men det blir kl: 13.20 eftersom jag ska dra iväg till skolan snart.

Jag kommer hem vid 16:00, kan också byta under lunch ~12 men då är väll inte du hemma.

Permalänk

så då va vel klockan lite över 16.00 så nu kommer jag in.

Edit. någon som vill byta bul kathos tribal guardian för en lem runa?

Visa signatur

mer CO-OP till folket!

Permalänk
Medlem

Köpte diablo II och lod förra veckan är rätt noobig nu, är lvl 14 sorces. Finns ingen skönaree känsla när man sitter i timmar och spear och glömmer bort tiden för att man är så fast. Hah gj blizzard.

Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk
Avstängd

Känner igen det där, jag glömmer till och med att äta ibland. Det har hänt att jag äter mat för första gången runt kl 21:00, då är man lite småflummig så att man knappt orkar laga till käket

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

Vad är största poison charmen är det 290 eller ????

Visa signatur

Imac 27tum 2019
MacBook Air 2011

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sturmovik
Vad är största poison charmen är det 290 eller ????

Menar du en charm med högsta skada så är det 290, iaf på smallcharm.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Menar du en charm med högsta skada så är det 290, iaf på smallcharm.

Nej, jag har haft en på över 300, hittat själv på pindle. Fick ungefär 4 sojs för den när 4 sojs var värd enigma på scl 1.09.

Har sett 350 som mest.

EDIT: Kom på att det var 311 :), 290 är f.ö. väldigt dupad på NL.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Nej, jag har haft en på över 300, hittat själv på pindle. Fick ungefär 4 sojs för den när 4 sojs var värd enigma på scl 1.09.

Har sett 350 som mest.

EDIT: Kom på att det var 311 :), 290 är f.ö. väldigt dupad på NL.

Varken enigma eller speciell ladder fanns i 1.09 och sojsen du fick är nog också dupes (om det inte är 1.10 ladder).

Permalänk

vars är bästa stället att hitta highlvl runes på ? är det tower på hell ?

Visa signatur

AMD Athlon 64 FX-53 2.4 GHz 1 MB | MSI K8N NEO2 Platinum-54G | 200GB western digital | Ati Radeon9800Xt 256 | Crucial PC4000 BallistiX DDR 1024MB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Praetorian
vars är bästa stället att hitta highlvl runes på ? är det tower på hell ?

Skulle tro att tower är bästa stället för runor. Men highlvls vet jag inte.
Annars så kan du göra hf questen ett par gånger.
Jag har börjat boosta upp mina mulor på hell bara för att på hf-runan

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk

jag brukar ha sån otur med hf runan har fått hel med 2 gubbar nu

är jobbigt att lvl upp gubbarna till lvl 20 för att kunna få ancients men om man kunde komma förbi dom på nåt sätt hade det varit lättare

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

är jobbigt att lvl upp gubbarna till lvl 20 för att kunna få ancients men om man kunde komma förbi dom på nåt sätt hade det varit lättare

Man behöver inte göra ancients questet för att komma över till nm/hell. Orkar inte förklara hur atm.
Tvivlar inte ett dugg på att det har skrivits om det här innan i tråden.

Permalänk
Citat:

Man låter gubben som ska klara questen stå i harrogath och vänta medans nån i partyt dödar baal så klarar man det

Permalänk
Medlem

Jag håller på med en Tiger strike assasin, någon som har något bidrag till den? Gärna ett vapen. Ladder Europe *chewbacca-

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Man behöver inte göra ancients questet för att komma över till nm/hell. Orkar inte förklara hur atm.
Tvivlar inte ett dugg på att det har skrivits om det här innan i tråden.

Enklare att förklara hur än att skriva det där, går iaf snabbare!
Latmask

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sMricoT
Jag håller på med en Tiger strike assasin, någon som har något bidrag till den? Gärna ett vapen. Ladder Europe *chewbacca-

jag tror jag ska ha en bartuc över nånstans, jag ska kolla det sen ikväll när jag kommer hem från jobbet

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har en 32% ed jewel om någon behöver, 3 to minimum dmg ger den också tror jag.

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem

Jag behöver en 250/20 Raven Frost, jag ger en UM för den. Ladder SC är det. mitt acc är *JimBow85