World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Irvine, Calif. - Monday, March 28, 2005 - Blizzard Entertainment® today announced their plans to debut World of Warcraft®: Northrend™ the first expansion to World of Warcraft®, its award winning massively multiplayer online role-playing game (MMORPG). The expanion will add new player races, a new faction and a whole new continent for players to explore.

OMG!!! källa?! var sida! ge mig.:!!!! ORGASM

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

http://www.philgaming.com/index.php/articles/WoW_Northrend_Ex...

Tror det är ett aprilskämt... fast tidigt i sådanafall...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

ah blir grymt besviken om det är så

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Inaktiv

hoppas inte att dom gör det. skulle vara riktigt kasst

Permalänk
Medlem

Ja jag med, skulle vara lite kul med mera saker i spelet, även om det kanske dröjer, det är seriöst, enformigt hehe.

Föresten, några nya screens, efter patchen. Där Full-Scene Glow verkar ha blivit ännu snyggare.

Denna blev allt vacker Var tvungen att "framea"...

Nya vatteneffekten. Snyggare helt klart! Way to go Blizzard!

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

testat att dricka tills man blir "Smashed" hah man ser knappt något, allt blir helt blurrigt ^^

edit:
Vet inte om jag är Smashed på den här bilden men suddigt är det!

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lassh
nån som märkt av att dom tagit bort så att rogues blir av med buffar av scrolls o potions när man går in stealth...helt sjukt enligt mig man har ju ingen användning av såna buffar längre:(

Effekter från scrolls försvinner när man går in i stealth, inte effekter av potions. Likadant är det för druider när dom stealthar i kattform. Har inte sett att det stått med i någon patchnote, så man får ju hoppas att det är en bug som dom fixar snart.

Permalänk
Avstängd

Nu är jag förbannad på blizzard, jag har inte kunnat spela sen söndag eftermiddag för dom sega gaym masters vägrar fixa min gubbe som har fastnat.

Visa signatur

data

Permalänk
Medlem

fixade mina UI mods.. uppdaterade allihopa och lade in AvgXP på nytt.. funkade inte att uppdatera TOC för mig.. den dök helt enkelt inte upp även fast jag loadade den.

tog bort den och alde in den på nytt så funkade det.

Fullscreen glow tjoho funkar ju skitbra nu.. helt plötsligt fick spelet fin fina ljuseffekter

lade in CT mod och använder båda blizzardbarsen där nere.. då hamnade min stealth icon BAKOM dem.. när jag flyttade på den med hjälåp av ct mod så blev det en skitful ram runt den.. hur fixas det?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

En nackdel med den där fullscreenglow-grejen är ju att Antialising inte fungerar. I valet och kvalet om man ska ha det på eller ej

Permalänk
Medlem

HELGEFOSSMO: Testat att använda hs eller /stuck ?

Permalänk
Medlem

Extra Time
Some players have been experiencing issues with the new content patch so to keep their customers happy Blizzard has given an extra 2 day time extension on subscriptions.

Our team continues to work hard to provide our players with the best play experience possible, and we realize that extended, unscheduled downtime is frustrating. Therefore, all World of Warcraft players will receive a two-day time extension for the downtime caused by last week's patch. This extension will be added to players' accounts early this week. We apologize for any inconvenience, and we once again wish you all good luck in your adventures in Azeroth.

Från wow.net

Permalänk
Medlem

Har lite bekymmer med var jag ska questa nu.
Är level 37. är nere i STV, har gjort alla quests i rebel camp / hemet nessigwary. Inklusive alla elite quests.

Men dom quests jag får nu, är ju helt ommöjliga för mig, och det är ju ommöjligt att hitta grupper då jag är för liten.

Så någon som har en ide om var jag ska questa?

Permalänk

testat Badlands?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

han klarar sig aldrig i Badlands ^^ iaf inte själv.
Jag som är level 39 har problem där
Ska pressa idag så det blir mount innan "WoW-Lan" imorgon hos polaren..hehe

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
http://www.philgaming.com/index.php/articles/WoW_Northrend_Ex...

Tror det är ett aprilskämt... fast tidigt i sådanafall...

Börjar juh iof rycka lite i brallan när man läser "New Faction and new races" Sjukt sjukt kul det vore, bli lite mer spritt

Permalänk
Medlem

Har lite problem!

Jag startade med Engineering för ett bra tag sen, och hade inte jobbat så mycket på det förens nu! Så jag är på skill 65 och dem sakerna jag kan göra är gråa! Hur i hela friden ska jag kunna komma upp i lvl?

Permalänk

är det nån här som spelar alliance på stormscale? Själv spelar jag horde på stormscale och alliance har inte dirket mycket att säga till om här... dom hade inte en chans på någon av de nya raidbossarna, och det kan inte vara många alliance som har gjort SM flera gånger då det oftast står ~30 horde där. I BRM vid ingången vid BRS brukar det ofta vara action och där är det enda ställe jag märkt att det är någorluna jämt men det känns fortfarande som om horde äger på Stomscale.

Permalänk
Medlem

Tycker alla borde posta en bild på sina gubbar nu när väldigt många är lvl 60

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZaphoX
HELGEFOSSMO: Testat att använda hs eller /stuck ?

Asså gubben har fastnat online så jag kan inte logga in på den alls. Jag fick göra en ny gubbe och skicka in en ticket med.

Visa signatur

data

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av defessus
Effekter från scrolls försvinner när man går in i stealth, inte effekter av potions. Likadant är det för druider när dom stealthar i kattform. Har inte sett att det stått med i någon patchnote, så man får ju hoppas att det är en bug som dom fixar snart.

hmm när polarn drack en potion så försvann buffen när han gick in i stealth, annars hade jag inte brytt mig så värst mkt.

Visa signatur

Heimdall lvl 60 troll rogue <Inspiration> @ Frostmane

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
En nackdel med den där fullscreenglow-grejen är ju att Antialising inte fungerar. I valet och kvalet om man ska ha det på eller ej

fixat i patchen.. man kan ha det på med AA nu

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Ok, bilder vare.

Equip/Stats:
http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=679

Permalänk
Medlem

Här ska ni få lite bilder, detta var vårat Tredje försök på Azuregos. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/tn_WoWScrnSho...
Dock så kom det massa hordes och förstörde.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/tn_WoWScrnSho...
Så vi hade lite krig, dom vann, för att dom var runt 40st mer än oss
MEN! dom fick INTE Azuregos!
vi Krigade tills runt 0400, sen låg vi lågt i 1 timme o 30 minuter
Sen såg det ut såhär.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/tn_WoWScrnSho...
Och här har ni en bild på mig.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/tn_WoWScrnSho...
Här har vi min gear.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?73383

Och det blev Inget ninjande av items när Azuregos dog.
Allt gick fint till

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
nej det är inte okej att ta något om det är raid bara för att du vill ha det, det gör dig till en ninja.. alla seriösa raidgrejer i ALLA MMORPGn sköts via raidleader som delar ut grejerna till de som de anser behöver skiten av en eller annan anledning.

edit: jag är alltså väl medveten om hur det skall fungera, ta mig inte för en idiot. men jag frågar inte om man anses om ninja för att man tar saker, utan om man tar en sak före en ninja lyckas ta det. du förstår nog vad jag menar, och jag tar inte ställning, utan vill mest höra vad ni tycker om det?
problemet är att master looter buggat, så 2 ggr har en ninja plockat alla items när draken i azshara dött. det tar ett par sekunder för ninjan att plocka grejerna. Men det problemet jag hade var: låta ninjan ta allt? lr försöka rädda vad som räddas kan, eller iaf räddas från min synvinkel då jag gärna vill ha daggern så att säga.

korize: haha min namntag syns inte :p, men det är jag till vänster i bild där, under Fs rutan

coca: ja man hinner "rädda" items, om du kollat screenshoten som jag länkade till hade du sett att det tog ett tag, och folk han reagera innan allting var lootat.
http://www.sowhq.net/WoW/Azuregos/5.jpg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rockefeller
är det nån här som spelar alliance på stormscale? Själv spelar jag horde på stormscale och alliance har inte dirket mycket att säga till om här... dom hade inte en chans på någon av de nya raidbossarna, och det kan inte vara många alliance som har gjort SM flera gånger då det oftast står ~30 horde där. I BRM vid ingången vid BRS brukar det ofta vara action och där är det enda ställe jag märkt att det är någorluna jämt men det känns fortfarande som om horde äger på Stomscale.

Jag spelar som alliance på stormscale. Har hört att det ska vara 70-80% horde på servern ^^ Men det hörde jag inne i spel-chatten så det lär kanske vara påhittat. Men fler är ni iaf Är bara level 54 än så jag vet inte riktigt hur det går med raidbossarna >.<

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Fin utrustning Korize-
hur fasen har du fått tag på så många delar av valor-plate?

Jag fick själv epic questen för warriors igår inuti Dire Maul. Nu gäller det bara att samla ihop ett gäng och raida Onyxia för att få bästa 1h vapnet i spelet

Visa signatur

"damn, those bitches represent"

Permalänk
Medlem

United raidar olika instances Varje kväll, från 1900-0600. igår var det UBRS och Stratholme Baron runs. Idag är det Lbrs(för nyckeln) och Scholo tror jag...

Permalänk

Helskumt alltså..

Min gratismånad var över för ca 3 veckor sen, Blizzard har inte dragit pengar ännu.. Har fått kontot "fryst" en gång men fixade det genom att skriva in kort nummret igen. Nu 2 veckor senare är det fryst igen och nu godkänner det inte de 4 sista siffrorna (Verification code) på kortnummret..

Har Visa electron.. någon annan med samma kort som det fungerar för?

Edit.
Nu kom jag in igen.. vete sjutton vad som händer

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

Visa elctron i sverige skall vad jag har förstått inte fungera att betala med.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller