WoW Guild @ Haumarush!! se hit :>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zibbr
jag vill vara med.

jobbar någon på hemsida eller?
vem ska man kontakta när man kommer in på servern?

class:hunter
race:troll
proffesions: Herbalism and Alchemy
name:zibbr

vi har ett forum, vet inte om någon arbetade på en vandlig hemsida.

http://unseen-wow.mine.nu

kontakta atwa ingame för invite när servern väl är igång

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
vi har ett forum, vet inte om någon arbetade på en vandlig hemsida.

http://unseen-wow.mine.nu

kontakta atwa ingame för invite när servern väl är igång

jag arbetade. men atwa gillade de inte tror jag.. eller han sa inget

men egentligen behöver vi ingen hemsida, vad ska vi med det till? ett forum behövs bara. Finns inget vi måste skriva på en hemsida som vi inte kan skriva i forumet.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

jag råkade visst klanta till det för mig på hemsidan ^^ skrev fel email och lyckades glömma bort lösenord. atWa skulle du lisksom kunna rätta till det på nåt sett?

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Medlem

Alla är medvetna om att det finns en stor risk för långa köer (framförallt lite senare på dan). Det är bara en enda ny (eng) realm och det verkar som många kommer skapa en alt där.

Permalänk
Medlem

har en kompis som vill joina som en Undead Warlock, tailoring - enchanting.. du kan kalla honom Bäverhyddan

Permalänk
Medlem

jag har en ide... jag kan flytta min char från daggerspine, är ädå med i ett skit guild och hatar den servern. iaf, Nötkött lvl 48 tauren / druid (herb / alchemi)

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qion
jag har en ide... jag kan flytta min char från daggerspine, är ädå med i ett skit guild och hatar den servern. iaf, Nötkött lvl 48 tauren / druid (herb / alchemi)

går inte att flytta över karaktären.. de e en "fräsch" server. alla börjar om på nytt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Alla är medvetna om att det finns en stor risk för långa köer (framförallt lite senare på dan). Det är bara en enda ny (eng) realm och det verkar som många kommer skapa en alt där.

Förmodligen. Men hoppas många tänker i banorna "ahh det kommer säkert bli proppfullt där. Stannar kvar här, så får man själv lite lugn och ro".

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Är sugen på att vara med, har ni plats?

Beren: Tauren / Druid (Skinning / Leatherworking)

Visa signatur

MSI Z170A Gaming Pro, i7 6700k, 16GB DDR4, GeForce GTX 670, A-DATA SSD 128GB, Corsair SSD 120GB, 2X 2TB Caviar Green SATA II, Corsair HX 750W 80+, Corsair Graphite 600T.

Permalänk

skriv upp mig ...ska köra undead warlock, tailoring enchanting

Nickname: Robster

Permalänk
Medlem

I morgon gör vi en omröstning om vem som ska bli Guild Master.

Kolla in http://unseen-wow.mine.nu/index.php

Folk får gärna hålla sig uppdaterade där, samt på irc. (kanalen finns på förstasidan i den här tråden)

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Jag ställer gärna upp på att vara guildleader om det behövs.

Undead/ rogue/ enchanting / tailoring

Permalänk
Medlem

Försök ta så mycket som möjligt på vårt forum, där finns det mesta att läsa som ni undrar också. Annars finns #unseen.wow på quakenet.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Skriv dit mig ! jag vet inte vilken ras/klass jag ska vara än men jag tar gärna upp guildleader parten (dock inte själv)

Visa signatur

rragon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
jag arbetade. men atwa gillade de inte tror jag.. eller han sa inget

men egentligen behöver vi ingen hemsida, vad ska vi med det till? ett forum behövs bara. Finns inget vi måste skriva på en hemsida som vi inte kan skriva i forumet.

Min tanke exakt, jag har sett några guild hemsidor och dom känns totalt meningslösa. Ett forum räcker

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Här har ni pollen http://unseen-wow.mine.nu/viewtopic.php?t=22 om rektryteringsstopp osv.

Imorgon ska det också röstas om ledare i guilden, men som sagt, försök ta detmesta i #unseen.wow eller http://unseen-wow.mine.nu/

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

får jag vara med? iofs så har jag inte wow, men jag kan låssas. om det är ok då?

Visa signatur

Dator:Ryzen 9 3900X, MSI B450 Tomahawk, 16 GB Ram, RTX 2070 Super.
Kameror: Panasonic G80, Canon G7xmk2 Gopro Hero7 black mm.
www.youtube.com/c/ronniejossan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ronnie60
får jag vara med? iofs så har jag inte wow, men jag kan låssas. om det är ok då?

inte kul.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

inte ett dugg kul.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

"men jag ska snart köpa wow iallafall". GLÖMDE JAG ATT SKRIVA DIT, ursäkta. alltså det jag undrade: får man signa upp sig nu. så att man har en plats säker. ifall ni inte skulle villja släppa in mer folk?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

"men jag ska snart köpa wow iallafall". GLÖMDE JAG ATT SKRIVA DIT, ursäkta. alltså det jag undrade: får man signa upp sig nu. så att man har en plats säker. ifall ni inte skulle villja släppa in mer folk?

det får vi se när du har det

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
det får vi se när du har det

så du har ingen uppfattning alls om ni ska sätta en gräns, eller låta folk fortsätta joina? skulle vara kul att veta att man har lite folk att lira med när man börjar lira.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

så du har ingen uppfattning alls om ni ska sätta en gräns, eller låta folk fortsätta joina? skulle vara kul att veta att man har lite folk att lira med när man börjar lira.

vi ska förmodligen sätta en gräns nu, och se hur guildet etableras. och om vi behöver rekrytera flera sen

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
vi ska förmodligen sätta en gräns nu, och se hur guildet etableras. och om vi behöver rekrytera flera sen

jo nu borde vi sätta stop. Sen så får vi vänta tills vi tagit bort några inaktiva spelare.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Låter extremt roligt.. Är detta en PvP eller PvE server?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Låter extremt roligt.. Är detta en PvP eller PvE server?

pvp så klart!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

pvp så klart!

Kollade igenom nu och hittade svaret ;D

Skulle det bli av. Ska jag vara

Class: Undead Rogue
Proff: Skinning/plocka blommor
Nick: Downup

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Kollade igenom nu och hittade svaret ;D

Skulle det bli av. Ska jag vara

Class: Undead Rogue
Proff: Skinning/plocka blommor
Nick: Downup

det blir av men frågan är om du får joina. Tror vi har bestämt oss för att stänga intagningen nu.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

det blir av men frågan är om du får joina. Tror vi har bestämt oss för att stänga intagningen nu.

*<=D

Ända jobbiga med att spela på en annan server är att man missar sitt guildchat Annars skulle jag skapat en Alt på en PvPserver för länge sedan

Permalänk
Medlem
Citat:

jo nu borde vi sätta stop. Sen så får vi vänta tills vi tagit bort några inaktiva spelare.

Japp, en bra ide är väl att sätta en gräns på tid för senaste inloggning. Om man ska bort så är det bara meddela leader/officer så funkar det också.