Den mest överskattade skådisen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
Det kan jag håller med om förutom ett undantag: David Schwimmer i Band Of Brothers. Allt i den serien är fullkomligt klockrent.

Håller med, Och Matthew Perry som var riktigt bra i Studio 60 on the sunset strip.. Annars är dom rätt överskattade vilket är lite synd.

Edit: Precis som Curly, såg inte att han skrev det..

Permalänk
Medlem

Det är inte det att dom är dåliga överskattade skådisar, utan att man är så van vid att se dom som en speciell karaktär så att när vi ser dom som nån annan känns det fel.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Det är inte det att dom är dåliga överskattade skådisar, utan att man är så van vid att se dom som en speciell karaktär så att när vi ser dom som nån annan känns det fel.

Jo de har du rätt i!

Permalänk
Medlem

Kul att i princip alla nämner nicholas Cage! Men jag instämmer där också, han e verkligen kass och spelar samma roll i alla hans filmer. sämst...

Permalänk
Medlem

Jag tyckte Cage var bra i Weatherman.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

Skulle vilja säga Leonardo DiCaprio.

Mycket överskattad.

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal Lars
Skulle vilja säga Leonardo DiCaprio.

Mycket överskattad.

Icke. Killen är ju grymt begåvad, har du sett the Aviator eller Gilbert Grape?

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
Icke. Killen är ju grymt begåvad, har du sett the Aviator eller Gilbert Grape?

Jo tyvärr

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal Lars
Jo tyvärr

Alien Vs Predator och den typen av filmer verkar passa dig bättre

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Alien Vs Predator och den typen av filmer verkar passa dig bättre

mvh

So what? Tycker fortfarande att Leonardo DiCaprio är en dryg och överskattad skådis. Om du älskar han så får det stå för dig

Det finns de som förtjänar bättre i filmbranchen och som verkligen har skådespelartalanger...men "jag" tycker inte Leonardo håller det måttet.

########SPOLIERS########

Men kan erkänna att Blood Diamond är hans bästa film...och han dog ju i slutet, lol.

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal Lars
So what? Tycker fortfarande att Leonardo DiCaprio är en dryg och överskattad skådis. Om du älskar han så får det stå för dig

Det finns de som förtjänar bättre i filmbranchen och som verkligen har skådespelartalanger...men "jag" tycker inte Leonardo håller det måttet.

########SPOLIERS########

Men kan erkänna att Blood Diamond är hans bästa film...och han dog ju i slutet, lol.

En skådespelare som är överskattad är en skådespelare som tar stor del i media och press, och en som alla kan säga "hon/han vet jag vem det är! Jag såg den nya trailern!" men aldrig presterat bra i någon film utan endast gjort "ok" roller i halvmediokra skapelser som genererat bra dollars.

Leonardo DiCaprio passar inte in i det facket hur mycket du själv eller någon annan vill det, vilket jag också tror du själv vet innerst inne.

På samma sätt passar inte Dolph Lundgren in som den mest överskattade skådisen, då folk vet vad "han går för" och vilken typ av filmgenre han medverkar i. Se också Steven Seagal (Som jag för övrigt inte har något emot, kul att han fortfarande kör sin "grej")

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal Lars
*Avslöjar slutet på blood diamond*, lol.

Tack. Väl dold spoiler där ...

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem

Mikael Persbrant, kan inte med divan

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

Nicholas Cage.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Lena olin, ser elak ut. Och alla andra jevla svenskar som tror dom e så jääla hollywood över sig.
uch.
möjligen stormare är väl den som lyckats utav oss.

Permalänk
Medlem

en riktikt överkattat typ från hollywood är ju Richard Gere!!

Visa signatur

McFreedy är en som finner saker andra inte finner!! Och går där ingen annan har gått!!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Harwey
Lena olin, ser elak ut. Och alla andra jevla svenskar som tror dom e så jääla hollywood över sig.
uch.
möjligen stormare är väl den som lyckats utav oss.

Och Dolphis, Robert Englund för de har väl också lyckats på sitt sätt.

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Avstängd

jenna jameson är överskattad tycker jag!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk

Tycker att Russel Crow är överskattad, visst Gladiator gjorde han bra men resten? njae, överskattad enligt min mening.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal Lars
Och Dolphis, Robert Englund för de har väl också lyckats på sitt sätt.

Robert Englund är, så vitt jag vet, svenskättling. Han går därmed bort.

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk

om du säger will smith så e du ute och cycklar. Han har lyckats och gjort bra ifrån sig. Annars vet jag inte vad du tänker på för om de flesta ger han bra kritik så kan de ju inte va fel på han utan måste va dig.

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

Mest överskattade skådisarna måste väll lätt vara Brad Pitt, Tom Cruise och Adam sandler.

Sen var det nån som sa att Dolph Lundgren saknade IQ, lite dumt då han har varit/är en medlem i mensa och har en ingengörs examen...

/Merkkan

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawidowski
om du säger will smith så e du ute och cycklar. Han har lyckats och gjort bra ifrån sig. Annars vet jag inte vad du tänker på för om de flesta ger han bra kritik så kan de ju inte va fel på han utan måste va dig.

Håller med. Han har faktiskt gjort bra ifrån sig i sina senaste filmer.

Håller också med om att Tom Cruise känns överskattad för tillfället. Men jag skulle vilja se hur han gör Col. Claus von Stauffenberg i Valkyrie som kommer snart på bio...eller DVD.

http://imdb.com/title/tt0985699/

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av judge
jenna jameson är överskattad tycker jag!

Nää hon suger bara jävligt hårt

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Inaktiv

Leonardo DiCaprio

Dock är han bra i...*hjärnsläpp*...den där filmen han spelar utvecklingsstörd.

Inte så illa i Catch Me If You Can heller, men typ alla andra filmer han gjort

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Leonardo DiCaprio

Dock är han bra i...*hjärnsläpp*...den där filmen han spelar utvecklingsstörd.

Inte så illa i Catch Me If You Can heller, men typ alla andra filmer han gjort

Hehe, "spelar utvecklingssörd"? Behöver han spela? Kanske därför han gör den rollen så bra för att han är just det,

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
Nää hon suger bara jävligt hårt

Haha! har du sett bilderna på hur hon ser ut nu?

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk

nej ska ta och leta reda på ett par

Haha, ja nu kan jag iallafall sluta drömma om henne på nätterna

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal Lars
Hehe, "spelar utvecklingssörd"? Behöver han spela? Kanske därför han gör den rollen så bra för att han är just det,

skulle mer tro att det är du som är utvecklingsstörd med kommentarer på lågstadie-nivå..

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Förutom alla svenska skådespelare som bara kan spela en roll som kriminalkommisarie i varenda jävla film så får jag hålla med om denna vidriga människa Adam Sandler och även Nicolas Cage. Stör mig nått fruktansvärt på båda två. Blä säger jag bara.

Sen hur man kan nominera Morgan Freeman är för mig ett stort mysterium.

Visa signatur

3570K @ 4.181 GHz | Asus GTX 670 Directcu II | Asus P8Z77-V | Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | Samsung SSD Basic 830-Series 128GB