[LEK] Gissa spelet

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Hehe sökfunktionerna på Swec är något av en can of worms. Men jag håller med om att vi nog bör ta en titt på hur de fungerar.
Sätter på todo:n!

Tummen upp! Är något jag påpekat gällande marknaden också

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Cyberpunk på konsol?

Permalänk
Medlem
Skrivet av T4kti:

Cyberpunk på konsol?

Haha, bra gissning men även om spelen ser lika ut skiljer det några år

Permalänk
Medlem

Ajdå Ikonen nere till höger påminner om teenage mutant ninja turtles, i typ Japan, med en robot.. så eh. Svårt!

Permalänk
Medlem

Kan nog behövas nån hint jo...
Men jag känner igen det från nånstans! Har inte spelat det, men tror det glidit förbi i nån youtube video jag tittat på. Konsolspel väl?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Kan nog behövas nån hint jo...
Men jag känner igen det från nånstans! Har inte spelat det, men tror det glidit förbi i nån youtube video jag tittat på. Konsolspel väl?

Oj, trodde denna skulle vara lite enklare.

Släpptes mellan -99 och -00 till både PC och Dreamcast.
Både dem ursprungliga utvecklarna och utgivarna finns ej idag men de släppte många och fina spel under 90-talet.

Spelet finns idag att köpa på både GOG och Steam för runt 70:-
Själv är jag rätt gammal och köpte det på OBS!, eller om det var B&W, i stor kartong när det begav sig

Permalänk
Medlem

Slave Zero från Infogrames, denna var minst sagt klurig. Brukar titta på denna tråd emellanåt och de flesta 80 och tidiga 90-talare till våra då vanligaste hemdatorer och konsoller är ingen match. Men här krävdes lite kreativt sökande, tack vare ledtråden Dreamcast gick det lite lättare att begränsa utbudet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MadMantiz:

Slave Zero från Infogrames, denna var minst sagt klurig. Brukar titta på denna tråd emellanåt och de flesta 80 och tidiga 90-talare till våra då vanligaste hemdatorer och konsoller är ingen match. Men här krävdes lite kreativt sökande, tack vare ledtråden Dreamcast gick det lite lättare att begränsa utbudet.

Du har naturligtvis helt rätt
Trodde inte detta spel var så ovanligt.

Permalänk
Medlem

Då får jag prova med denna titel och se hur snabbt det går. Mycket nöje!