Ska köpa ett nybörjarkitt kan ni lista vad jag behöver huvudfokus ligger på mycket rök och stabil e cigg/vape kommer inte köpa en till senare 500 till 1000 kr har jag och lägga ner vill handla i sverige kan köpa lite tillbehör osv senare men vill ha en stabil vape/e cigg att ha så majoriteten av budgeten till det och sen vad är det för underhåll till dom och vill gärna ha så msn inte måste fylla på konstant storlek inge problem fråga gärna på mer saker jag glömt
Edit jan tänka mig nått som eGo ONE Mega i Rostfritt stål
Prylar som producerar bra med ånga drar mer juice, så du går nog räkna med att fylla på ett par gånger om dagen beroende på hur mycket du puffar på den. Något som gör det otroligt mycket smidigare är ju tankar med top-fill, går på några sekunder att fylla på då.
Ego one mega och Ijust2 är helt okej, men de har rätt dålig batteritid. Ijust2 har marginellt bättre ångproduktion och det är väldigt lätt att gå tag i nya coils då den även tar coils från Atlantis, Triton osv.
Är du efter att köpa ett kit och inte behöva byta upp dig så är det nog säkrats att köpa en mod (batteridelen) med plats för två 18650 batterier (iStick 100W är ett prisvärt alternativ), till skillnad från Ego one mega och Ijust2 som har ett inbyggt. Och sedan köpa en tank separat, Uwell Crown är riktigt bra och har top-fill.
Det blir ju dyrare än vad du tänkt dig eftersom du måste ha två eller helst fyra batterier och en laddare, men då får du grejer som presterar ordentligt bra och det kan vara svårt att klara en hel dag med batteritiden på Ego och ijust2. Har du möjlighet till att ladda med mobilladdare umder dagen så kanske det inte är ett problem dock
Skickades från m.sweclockers.com
#framtiden