Permalänk
Medlem

Chef's Vapour säljer 75mg/ml. Skickas från UK så frakten går snabbare och bör slinka igenom tullen utan problem
http://www.chefsvapour.co.uk/72MG_72__VG_NICOTINE_BASE/p19010...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bachman:

Chef's Vapour säljer 75mg/ml. Skickas från UK så frakten går snabbare och bör slinka igenom tullen utan problem

Tackar woshie, då har vi ännu ett ställe vi kan shoppa från

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bachman:

Tack
De där blir mumma att röka rent med min tripple coil mod

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem

OT.
Ett tips om ni nån gång ska returnera nåt till en leverantör, skicka aldrig med posten, löjligt dyrt, hade fått iväg 3stk dubbelt så stora pkt med schenker för lägre kostnad, trodde ja skulle få en analfabetisk chock........ajabaja posten

Permalänk
Skrivet av [WP@:

Wolverine;14586284]Sluta fundera och KÖP KÖP KÖP Kayfun är helt fantastisk du kommer inte ångra dig Jag kör alla mina bilder ifrån imageshack.com galet bra site kostar iofs 1,67 dollar per månad men det är det värt. Sitter just nu och meckar en tripletwisted 32gauge Dual setup med

Okej då vet jag att den är bra iaf men har bara mobilen som kamera och får inte fokus på coilarna så vet inte hur jag ska göra

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Blackjack:

Jag är sämst på att förklara Men om man har benen på vänster sida av skruven och att du skruvar då åt höger

Okej du tänkte så för jag tar ju och sätter coilen i mellan plus och minus och minus snurrar jag åt vänster runt skruven och plus snurrar jag åt höger

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;14586284']Sluta fundera och KÖP KÖP KÖP Kayfun är helt fantastisk du kommer inte ångra dig Jag kör alla mina bilder ifrån imageshack.com galet bra site kostar iofs 1,67 dollar per månad men det är det värt. Sitter just nu och meckar en tripletwisted 32gauge Dual setup med

Vill du veta något märkligt?? jag gjorde en simpel micro coil på 0.4ohm i rage mode och vips så funkar den klockrent dock singel coil och vill ha dual coil för tycker det blir klent med en, och nu vågar jag inte ta bort den för att göra 2.

Men nu svarar den snabbt och skickar ut mycket rök vilket är väldigt konstigt och knappen blir ljummen vid mycket användning

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Herr kanin:

Vill du veta något märkligt?? jag gjorde en simpel micro coil på 0.4ohm i rage mode och vips så funkar den klockrent dock singel coil och vill ha dual coil för tycker det blir klent med en, och nu vågar jag inte ta bort den för att göra 2.

Men nu svarar den snabbt och skickar ut mycket rök vilket är väldigt konstigt och knappen blir ljummen vid mycket användning

Din dripper är besatt av onda andar Men angående singlecoil så vet jag exakt vad du menar. Jag har aldrig kört single i någon av mina drippers och tbh kan inte se att jag någonsin kommer att göra det. jag kör ju tom dual coil i min Russian och den är definitivt inte gjord för dual men hey if it works it works

Tbh alla som har en Russian eller en kayfun borde testa Double barrel builden den är som Rip säger SICK AS TITS!!!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Skulle veka om min kayfun och lyckades spola bort den positiva skruven, 15€ frakt från tyskland. Blir väl ingen nikotin för mig tills jag får mina russian 91% Prövade att drippa 18mg på min .25 parallel coil och fick sätta mig ner ett par minuter

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;14587336']Din dripper är besatt av onda andar Men angående singlecoil så vet jag exakt vad du menar. Jag har aldrig kört single i någon av mina drippers och tbh kan inte se att jag någonsin kommer att göra det. jag kör ju tom dual coil i min Russian och den är definitivt inte gjord för dual men hey if it works it works

Tbh alla som har en Russian eller en kayfun borde testa Double barrel builden den är som Rip säger SICK AS TITS!!!

Jo jag tror den är det men kör på singel tills imöra orkar inte med mer idag, får köra rage mode imöra med

Jo jag får se i slutet av månaden om man ska införskaffa sig en kayfun

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Herr kanin:

Jo jag tror den är det men kör på singel tills imöra orkar inte med mer idag, får köra rage mode imöra med

Jo jag får se i slutet av månaden om man ska införskaffa sig en kayfun

Jag köpte klon från Fasttech och jag är sjukt nöjd kostade typ 25 dollar Ska snart lägga en beställning till där på en Nemesis i mässing samt en kick till och lite annat smått och gott. Lite sugen på en 26650 mech batteripower ftw

Denna lilla godingen, eller lilla kanske inte är rätt beskrivning för en 26650 mod
http://www.fasttech.com/products/1411/10007573/1672200-mixed-...

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Så mycket som ni pratar om kayfun så blir jag sugen på en också. Beställde bara en taifun gt och en patriot men kanske får bli en kayfun nästa månad efter att ha sett så många prata om den. Den verkar nästan vara en "benchmark" för andra

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Blackjack:

Så mycket som ni pratar om kayfun så blir jag sugen på en också. Beställde bara en taifun gt och en patriot men kanske får bli en kayfun nästa månad efter att ha sett så många prata om den. Den verkar nästan vara en "benchmark" för andra

Taifun gt är en förbannat bra atty så du gjorde definitivt ingen miss jag anväder min dagligen Skillnaden är att i Kayfun kan man göra lite mer galna byggen eftersom sättet man vekar Taifun inte är optimalt för galna experiment. Jag tycker faktiskt att rent smakmässigt är Taifun snäppet vassare än Kayfun men klart att man behöver båda

Faktum är att dagens experiment med en TripleTwisted 32 gauge microcoil hamnade i min Taifun

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nån som vet om kanger aero tank ska /eller har/ komma som mini?

Och var man kan köpa bra, 100% VG (i Sverige)

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av lejon74:

Nån som vet om kanger aero tank ska /eller har/ komma som mini?

Och var man kan köpa bra, 100% VG (i Sverige)

Aerotank finns redan som mini

http://www.zuluvape.com/kanger-aerotank-mini/

Sen vad det gäller 100% vg i sverige så har jag faktiskt aldrig sett det någonstans iofs har jag inte letat efter det heller eftersom priserna på juice i Sverige är helt galna.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tack för tipset hittade inte den på nån svensk sida nämligen!

-får kolla runt lite efter vg, ska visst va mildare, bara för å testa.

Permalänk
Proffsmoddare

Dagens Vapemail var inte välpolerat, innehöll inga tuber inga skruvar och inga gravyrer men trots detta ack så nödvändigt

50 meter A1 Kanthal 28 gauge

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;14587438']Jag köpte klon från Fasttech och jag är sjukt nöjd kostade typ 25 dollar Ska snart lägga en beställning till där på en Nemesis i mässing samt en kick till och lite annat smått och gott. Lite sugen på en 26650 mech batteripower ftw

Denna lilla godingen, eller lilla kanske inte är rätt beskrivning för en 26650 mod
http://www.fasttech.com/products/1411/10007573/1672200-mixed-...

Okej jag har ju handlat där jag med men allt jag fått har bara varit skit

Hades modden är brutalt snygg blev " vill ha vill ha" när rip trippers gjorde en review på den

en som jag vill ha är ju: https://www.fasttech.com/products/1411/10007488/1633000

endra silver eller svart

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Herr kanin:

Okej jag har ju handlat där jag med men allt jag fått har bara varit skit

Hades modden är brutalt snygg blev " vill ha vill ha" när rip trippers gjorde en review på den

en som jag vill ha är ju: https://www.fasttech.com/products/1411/10007488/1633000

endra silver eller svart

Panzer har jag med suttit och funderat på Fasttech kan vara ett lotteri men med mech så brukar det finnas många olika av samma med olika pris och jag har som regel att alltid ta den som kostar mest. Vet inte om det har hjälpt eller om jag bara har haft tur men Min Nemesis var awesome och även kayfun, taifun och russian.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;14588310']Panzer har jag med suttit och funderat på Fasttech kan vara ett lotteri men med mech så brukar det finnas många olika av samma med olika pris och jag har som regel att alltid ta den som kostar mest. Vet inte om det har hjälpt eller om jag bara har haft tur men Min Nemesis var awesome och även kayfun, taifun och russian.

Jo det är ju ett lotteri och jag har dragit nit varje gång men hoppas att man drar vinst med panzer modden isf

Snart ska man bygga om omegan för 15:nde gången och hoppas att den blir som den är nu

Permalänk
Proffsmoddare

Idag fick jag det stora nöjet att testa 4st juicer ifrån Darkest Day vapors och jag måste säga, me likey alot!!

Succubus Nectar - Jordgubbsbakelse är det närmsta jag kan beskriva denna som mycket trevlig

Goblins Blood - Helt galet god detta är Äppelpaj rakt av. Söt smak av äpplen och kanel.

Espheni Blood - Min personliga favorit av de fyra jag fick testa. Chocklad, Mandel, Vanilj och kokosnöt.

Cenobite Delight - Chocklad, hallon grädde Denna var ok men inte mer väldigt dämpad chockladsmak med hint av kemiska hallon

Testade samtliga i min Patriot dripper med en dual dragoncoil 0,7 ohm

Kommer köpa mer av Goblins blood och Espheni blood utan tvekan

Visa signatur

Permalänk

Vapemail!

Fick min första Zamplebox idag! Väldigt nöjd med smakerna. Den ända som är lite skum är half moon från LICK. Den luktade tandkräm typ, inte riktigt min smak.

Lådan var inte grön

Omslaget var grönt iaf!

Hoppas bilderna inte är för stora. Förhoppningsvis har alla lite snabbare internet

Permalänk

Samma skit med omegan som förut men nu har även modden blivit knepig :/ den svarar bara på viss tryckning så trycker man fel så blir det som omegan med uppvärmning och trycker man rätt så är den kanon,

och knappen blir varm hur snabbt som helst så ger snart upp med allt och detta är med tridenten så......

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;14585933']VAPEMAIL!!!!!

Köpte en begagnad Stingray Brass klon och jag måste säga DAMN byggkvaliten är absolut helt jävla otrolig Sjukt nöjd.

Som ni ser får mässing rejäl patina men efter en stund med polertrasan har den blivit mycket bättre har ett tag till innan den är tillbaka i 100% übershine mode men den är på god väg Gravyren blev lite mer nedtonad efter polering men den är lasergjord så det är ingen risk att man polerar bort den iallalfall.

Gängorna är helt otroligt bra gjorda och absolut ljudlösa. Vet inte vad jag mer ska säga om den det är ett stycke konst and i love it Är inte säker men jag tror att detta är Hcigar verionen av stingray.

http://imagizer.imageshack.us/a/img838/2625/t5yu.jpg

Bild med min Patriot RDA monterad
http://imageshack.com/a/img843/2452/ey3y.jpg

EDIT!

Slutgiltiga resultatet efter ett bra tag med polertrasan

http://imagizer.imageshack.us/a/img836/8633/oobm.jpg

Riktigt snygg! Vad betalade du för den? Måste gått på några tusen?

Permalänk
Medlem

Kan tipsa dig muffinman att en ny stingray clon går på 351kr här i sv.
visserligen anser jag själv att allt som kan klassas som, äkta vintage, dvs. slitet, är värt mkt mer, men inte flera tusen...fast det få vara osagt då ja inte e ägaren och att jag ej kan bedöma marknaden för äkta vintage e-cigg, om den än finns än

fast skönheten ligger i betraktarens ögon, och jag kan hålla med att den såg mumsig ut!

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;14587336']Din dripper är besatt av onda andar Men angående singlecoil så vet jag exakt vad du menar. Jag har aldrig kört single i någon av mina drippers och tbh kan inte se att jag någonsin kommer att göra det. jag kör ju tom dual coil i min Russian och den är definitivt inte gjord för dual men hey if it works it works

Måste säga att min dumhet är just nu på högsta möjliga grad jag tog och sökte på "nemesis fire button hot" för började även krångla på tridenten och kom fram till att jag hade ju beauty ringen på (kick ringen) som jag inte visste jag hade och det tog ett tag att få bort den för den satt ala satan men lyckades.

Sen tog jag och skruva in knappens pol i bött och vips tridenten fick nytt liv med en pang hit jag aldrig haft förut så tänkte "ne så lätt va det väll inte" och testa omegan vilket nu funkar kanon -.- och knappen blir inte varm längre heller.

Så nu funkar allt bra och allt tack vare kick ringen så gött att det löste sig men man känner sig inte så smart just nu -.-

Permalänk
Medlem

kan bara kommentera med att citera moonshine tickle, -"alla fel man gör är inte misstag, det är arbetsträning" hehe

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av TeknikHemmet:

Riktigt snygg! Vad betalade du för den? Måste gått på några tusen?

Nej inte ens i närheten jag gav 380 för den med frakten Det är Hcigar versionen alltså inte en äkta utan en kina klon som kostar 537:- i butik här i sverige. Orginalet från JD tech kostar runt 1300:- I ärlighetens namn kan jag inte se hur orginalet skulle kunna vara mer välbyggt än denna klonen kvaliten är otrolig det känns verkligen som en riktig high end produkt.

Skrivet av Herr kanin:

Måste säga att min dumhet är just nu på högsta möjliga grad jag tog och sökte på "nemesis fire button hot" för började även krångla på tridenten och kom fram till att jag hade ju beauty ringen på (kick ringen) som jag inte visste jag hade och det tog ett tag att få bort den för den satt ala satan men lyckades.

Sen tog jag och skruva in knappens pol i bött och vips tridenten fick nytt liv med en pang hit jag aldrig haft förut så tänkte "ne så lätt va det väll inte" och testa omegan vilket nu funkar kanon -.- och knappen blir inte varm längre heller.

Så nu funkar allt bra och allt tack vare kick ringen så gött att det löste sig men man känner sig inte så smart just nu -.-

Ser inte att det fanns någon dumhet inblandad det var ju bara en miss man kan ju inte veta allt innan man lärt sig det

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Blev trött på att min Nemesis bokstavligt talat faller sönder så idag blev det ett litet inköp av stabilare saker, Taifun GT-klon + Privat V2-klon

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Är det nån /några hygglig själ som kan bespara mig musarm och 5h vid datorn.

Reda ut alla dessa förkortningar på tanks/clearomizer.
RBA (re-build.able)
osv. om nån kan lista resten.

Sen alla coils forkortningar.
-BDC (bottom dual coil)
osv.

En djungel därute, kan säkert vara tiil hjälp än andra än mig!

Sen slutligen en annan fråga, är det ok dvs. fritt fram att sätta vilken clearomizer som helst på vilket batteri som helst, bara gängan passar?