Permalänk
Medlem
Skrivet av StefanLundgren:

Har kört min Aspire Nautilus ett par dagar nu och är mycket nöjd än så länge. Har puffat på olika cartos med tank ett tag, men tröttnade på att kvaliteten är så varierande.

Kör på en iTaste SVD (Vamo v2/3 innan, men knapparna klabbar för mycket) men kommer nog köpa en med DNA 30, är så sugen på en Wizard...

Det enda jag vejpar är dyi mentol (riktiga mentolkristaller).

Jag är med mentol nörd, var köper du ditt, namn, tillverkare och sida??

Roligt att du är nöjd med nautilusen, köpte nästan,,,en igårkväll, men avvaktade tills jag vet vilken mod. som det blir med.
Är själv rättt nöjd med Aerotank mini, dock fick ju Aspire bdc glass bättre score i smak och vaporproduction hos p busardo, än både nautilus och aerotank, dock aerotank 1 han hade då, finns en sk. 3:e utgåva, den jag har, ska va mkt bättre Får iofs en aspire bdc som extra gåva imorgon på posten hoppas jag, får se.

Permalänk
Medlem

Woop, var ju skitkul på Sweden Rock i år
Nu är man hemma igen o slappar lite innan jobb ^^
Puffar drippers på DNA30 och njuter!

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av lejon74:

Jag är med mentol nörd, var köper du ditt, namn, tillverkare och sida??

Roligt att du är nöjd med nautilusen, köpte nästan,,,en igårkväll, men avvaktade tills jag vet vilken mod. som det blir med.
Är själv rättt nöjd med Aerotank mini, dock fick ju Aspire bdc glass bättre score i smak och vaporproduction hos p busardo, än både nautilus och aerotank, dock aerotank 1 han hade då, finns en sk. 3:e utgåva, den jag har, ska va mkt bättre Får iofs en aspire bdc som extra gåva imorgon på posten hoppas jag, får se.

Du förväxlar nog Aerotank med Protank, Aerotank finns bara vanlig, Mega och Mini medan Protank finns i tre versioner + Mini-versioner av samtliga.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Säkert någon som tagit upp, men har ni haft några nyfikna som kommit och undrat vad det är ni puffar?

Var för någon helg sedan i Umeå och stod utanför en restaurang med e-ciggen när en kille kom fram till mig med liite pekande röst "Får jag fråga vad det är du egentligen röker där?", fick nästan intrycket att han syfta på att jag puffa cannabis...
Men förklarade vad det var och att jag slutat röka för snart ett halvår sedan så tonläget förändrades och han lät mer nyfiken.

Han är dock den enda som kommit fram och varit nyfiken.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Skrivet av lejon74:

Jag är med mentol nörd, var köper du ditt, namn, tillverkare och sida??

Roligt att du är nöjd med nautilusen, köpte nästan,,,en igårkväll, men avvaktade tills jag vet vilken mod. som det blir med.
Är själv rättt nöjd med Aerotank mini, dock fick ju Aspire bdc glass bättre score i smak och vaporproduction hos p busardo, än både nautilus och aerotank, dock aerotank 1 han hade då, finns en sk. 3:e utgåva, den jag har, ska va mkt bättre Får iofs en aspire bdc som extra gåva imorgon på posten hoppas jag, får se.

Jag köper mina kristaller från Pink-Mule:
http://pink-mule.com/E-Liquid-all/Aromas-Essences-Flavours/det-ekstra/MENTHOL-CRYSTALS-100-GRAMS

Och jag blandar med deras VPG Extra Red Label;
http://pink-mule.com/Rygevaeske-Alle/nikotin-baser/VPG-RED-LABEL-500ML

Jag tycker mentolsmaken är oslagbar, har provat säkert 10 essänser, men detta är imo i en klass för sig.

Man blandar först ett koncentrat som man sen spär ut till vejpvätska.

Nautilus är en mycket bra clearo, fast stor och klumpig.

Visa signatur

Bio: Denon AVC-X3700H - Emotiva XPA-2 - Revel F208 - T.Amp 1050 - Ino Audio pY-2
Dator: Rampage V Extreme, 5930K, Palit 2070 Super, Acer XB270HU, Asus Essence STX II, Sennheiser HD650, Kama Bay Mini Amp, Klipsch RB51

Permalänk
Medlem

tack för tipset, ska ev. kolla dom.
och behöver du te.x glas, hollow out sleeve, eller ståltank till nautilus så finns det på bl.a rökutaneld.se , inte så dyrt heller.

-ZalnT
nej den har kommit i tre tappningar aerotanken med, den senaste" (hur länge den nu är det haha) har utskärningar i tanken och droppformar på airflowen, ungefär som provari.

det finns 4a grejer kanger behöver fixa
1. tåla över 15w (tror inte dom gör det vad ja läst iaf...)
2. cross coils, nu är det inte äkta dualcoil då endast 1-1 1/2 coil kan få vätska/luft på sig
3. påfyllning i toppen, som unitank te.x (kommer säkert, behövs på mini iaf)
4. ståltank med, glasfönster
/sen är dom typ hemma, iaf en bit på vägen...

Permalänk
Medlem

Det är ju iofs rätt att dom inte döpt dom 1,2 och 3, det retar en del, typ nästan bara handlarna som har något sånär koll på det.
För att inte tala om hur många atomizer head i utbytes det finns till dom, skulle säkert gissa 10e, om man räknar olika ohm med, känns fel, typ förvirrande iaf men en del ser det kanske som ytterliggare valmöjligheter

Permalänk
Medlem
Skrivet av lejon74:

Det är ju iofs rätt att dom inte döpt dom 1,2 och 3, det retar en del, typ nästan bara handlarna som har något sånär koll på det.
För att inte tala om hur många atomizer head i utbytes det finns till dom, skulle säkert gissa 10e, om man räknar olika ohm med, känns fel, typ förvirrande iaf men en del ser det kanske som ytterliggare valmöjligheter

Det var inte helt lätt att hitta bra info om det men jag förstår hur du menar nu, korkat av dem att inte döpa om revisionerna.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

ja precis.
Men jag tror den första som finns i systemen än så att säga, var en hopa kok av protanks, med en(halvbra)luftflödesbotten som går att justera och med en annan driptipp. den heter bara AeroTank.
Den hann..aldrig komma som mega/mini..
Den andra dvs. den som kom som mega/mini är ståltanken helt jämn på enbart slät yta så att säga och slät yta på luftringen, en del tror att denna var en prototyp, den har (oftast iaf) en mycket mindre borrning och lufthål i hela enhet igenom, vet ej om mer skiljer, det är en äldre version av atomizer head i dessa också, dom kommer ibland enligt en del, utan ståltanken med i lådan, bara glaset, men det verkar kunna variera även på den räfflade, jag köpte den som var allt i och två olika ohms på huvud med.
Detta har ju säkert delvis gjort det svårare för dom som gör Reviews att få helt koll på vad dom egentligen testar
Har inte sett nån som gått igenom samtliga enheter samtidigt och rett ut dom på youtube för vad dom är, och det har dom nog(kanger)sig själva att tacka.
Så det skrivs mkt skit om dom enheterna, utan att sära på det, -när ordet börjar gå att det är sådär halvbra grejer, så är det liksom lite försent, särskilt som nautilus släppte sin bomb ungefär samtidigt för bara en handfull mer...
Aerotank ligger i kölvattnet på nautilus, och där hör dom säkerligen hemma, men dom gav sig nog aldrig en chans till nåt annat heller. (ingen fakta bara min gissn.)

Permalänk
Proffsmoddare

Måste bara kasta lite mera kärlek på Cana DNA30. Trodde faktiskt inte att det skulle vara sådan brutal skillnad i prestandan. Allting smakar bättre och ger mer ånga än innan.
Tror tamefan att mechvape är helt dött för mig nu. Gör en build sätter den på en Nemesis och tänker mmm fint som fan, tar samma build kör den på Cana och HOLY SHIT AMAZING!

Länge leve 30 regulerade watt!!!!!!

Alla som är seriösa i sitt vapande borde skaffa en Dna30 klon det är värt varenda öre och kommer ta vilken vape som helst till helt nya nivåer. Hana klonerna kan vara lite svåra att få tag i just nu då dom är galet eftertraktade och är på backorder hos de flesta återförsäljare men jag kan lova det är en produkt värd att vänta på FT har ju bara fått in LiPo versionerna av dna30 klonerna än med det lär ju inte dröja allt för länge innan dom börjar komma i lager all over the place.

EDIT!

Fasttech har nu fått in Hanamodz klonen DNA30 med 18650 batteri !!! För 395:-

http://www.fasttech.com/products/1/10007864/1740402-hana-modz...

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

*bort*

skämms
Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;14659773']Måste bara kasta lite mera kärlek på Cana DNA30. Trodde faktiskt inte att det skulle vara sådan brutal skillnad i prestandan. Allting smakar bättre och ger mer ånga än innan.
Tror tamefan att mechvape är helt dött för mig nu. Gör en build sätter den på en Nemesis och tänker mmm fint som fan, tar samma build kör den på Cana och HOLY SHIT AMAZING!

Länge leve 30 regulerade watt!!!!!!

Alla som är seriösa i sitt vapande borde skaffa en Dna30 klon det är värt varenda öre och kommer ta vilken vape som helst till helt nya nivåer. Hana klonerna kan vara lite svåra att få tag i just nu då dom är galet eftertraktade och är på backorder hos de flesta återförsäljare men jag kan lova det är en produkt värd att vänta på FT har ju bara fått in LiPo versionerna av dna30 klonerna än med det lär ju inte dröja allt för länge innan dom börjar komma i lager all over the place.

EDIT!

Fasttech har nu fått in Hanamodz klonen DNA30 med 18650 batteri !!! För 395:-

http://www.fasttech.com/products/1/10007864/1740402-hana-modz...

Fruktansvärd söm tyvärr
Någon annan av Hana-ägarna som har defekt skärm? Ser ut som att min har fått tryck på höger sida, så det täcker inte texten som tur är.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Bachman:

Fruktansvärd söm tyvärr
Någon annan av Hana-ägarna som har defekt skärm? Ser ut som att min har fått tryck på höger sida, så det täcker inte texten som tur är.

ja FT versionen är inte lika nice som Cloupor den saken är klar men för 395:- är det ändå lätt värt pengarna med tanke på vad man får i prestanda. Min Hana klons skärm är helt perfekt och jag har inte hört att någon annan i gruppköpet har haft problem med skärmen heller.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Proffsmoddare

Spenderade morgonen med att bygga min första DiamondCoil och en sak kan jag säga om det, folk utan ett stort mått tålamod ska INTE försöka sig på detta. Brutalt mycket meckande för att få till det. Men när man väl får den att funka är smaken och vapen fantastisk.

Jag använde som vanligt 28gauge Kanthal virade coilen på en 2mm borr den landade på runt 1,9ohm vilket kan kännas högt men när man skjuter 30watt genom den så levererar den BIGTIME

Ett litet klipp som visar prestandan i detta bygget

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Har lite problem med min panzer mod :/ den vill inte alltid gå igång utan måste trycka på ett visst ställe på knappen..
Har inte varit så förut utan hänt nyligen någon som vet vad som kan va fel??

Samt vart finns det magnet kitt till panzer??

Sen tänkte jag på en kayfun eller nött som man kan ha med på jobbet för jobbar ute och sånt å hinner inte droppa i e-juice konstant men vilken kayfun ska man ha??

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr kanin:

Har lite problem med min panzer mod :/ den vill inte alltid gå igång utan måste trycka på ett visst ställe på knappen..
Har inte varit så förut utan hänt nyligen någon som vet vad som kan va fel??

Samt vart finns det magnet kitt till panzer??

Sen tänkte jag på en kayfun eller nött som man kan ha med på jobbet för jobbar ute och sånt å hinner inte droppa i e-juice konstant men vilken kayfun ska man ha??

Skickades från m.sweclockers.com

Det är väl knapp-konstruktionen som behöver spännas åt bara isf om den var bra från början.

Kayfun/Russian.. jadu, det finns ju så förbannat många versioner och folk har delade åsikter om samtliga.
Jag tycker om Kayfun Lite v2 och Russian 91% klonerna.

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Skrivet av lap87:

Det är väl knapp-konstruktionen som behöver spännas åt bara isf om den var bra från början.

Kayfun/Russian.. jadu, det finns ju så förbannat många versioner och folk har delade åsikter om samtliga.
Jag tycker om Kayfun Lite v2 och Russian 91% klonerna.

Det har jag redan gjort :/ även plockat isär och gjort rent polerna men inget händer.

Okej ska kolla lite på dom för behöver något robust iaf

Permalänk
Proffsmoddare

Nu är det verkligen MIN Hana klon Lite jobb kvar med att snygga upp linjer och rensa bort överbliven färg men 95% klart iallafall

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;14671511']Nu är det verkligen MIN Hana klon Lite jobb kvar med att snygga upp linjer och rensa bort överbliven färg men 95% klart iallafall

http://imageshack.com/a/img840/3750/o2l4.jpg

Blir riktigt sugen på en DNA30! Kanske när lönen kommer får det bli en sån

Jag har ett litet problem. Min Taifun GT verkar vara stabil nu på 1.02. Har fixat med den så att den inte kortsluts, MEN det går inte igång med kicken i. Kör jag utan kick så går den igång direkt. Min Patriot funkar fint också men det är ju alltid utan kick. Det konstiga är att min protank funkar bra med kicken på min nemesis... vad kan detta vara tro?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Blackjack:

Blir riktigt sugen på en DNA30! Kanske när lönen kommer får det bli en sån

Jag har ett litet problem. Min Taifun GT verkar vara stabil nu på 1.02. Har fixat med den så att den inte kortsluts, MEN det går inte igång med kicken i. Kör jag utan kick så går den igång direkt. Min Patriot funkar fint också men det är ju alltid utan kick. Det konstiga är att min protank funkar bra med kicken på min nemesis... vad kan detta vara tro?

Kick tar inte saker under 1,5 ohm

Andra sidan

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;14671645']Kick tar inte saker under 1,5 ohm

Andra sidan

http://imageshack.com/a/img823/5891/vo2pa.jpg

Konstig då jag har använt kicken tidigare på min taifun runt 1 ohm... Aja, jag ska få en ny av fasttech ändå. Det smakar bränt efter kortslutningen.

Riktigt najs DNA 30 ju

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg, särskilt med den tanken på

Permalänk
Proffsmoddare

VAPEMAIL!!!!

1st Raijin Rda 22mm med dubbel centerpost för enkla dualcoils och ställbart airflow
1st Brass Monkey Rda 22,8mm även denna med dubbel centerpost och ställbart airflow
1st Hades Rda 28,5mm Ett absolut monster ingen dubbel centerpost men även har ställbart airflow
och till sist en kickmodul

Hades, Brass monkey, Raijin och kick

Insidan

och till sist mina nya RDAs på hemmaplan

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Nyss beställt 2 vtc5:er och hoppas att det är mina andra batterier som börjar bli dåliga och inte själva modden då jag har gjort rent den och skruvat isär och ihop knappen utan resultat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Herr kanin:

Nyss beställt 2 vtc5:er och hoppas att det är mina andra batterier som börjar bli dåliga och inte själva modden då jag har gjort rent den och skruvat isär och ihop knappen utan resultat.

Skickades från m.sweclockers.com

Inte mycket som kan gå fel med en mekanisk modd förutom just dålig konduktivitet pga smuts/patina på kontkterna så nya batterier borde hjälpa

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Min DNA30 la av nyss. Kortslöt den med en Kayfun 3.1 som antagligen hade mittenskruven för långt in. Får "Too hot" i displayen, något luktar bränt. Skruvar av toppen snabbt som fan och då lyser bara batterisymbolen.
Plockade ur batteriet och den startar normalt, men jag får "Check atomizer" oavsett vilken som sitter på (3 garanterat fungerande testade). Kontakten är rengjord och torr.
Förslag?

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av ZaInT:

Min DNA30 la av nyss. Kortslöt den med en Kayfun 3.1 som antagligen hade mittenskruven för långt in. Får "Too hot" i displayen, något luktar bränt. Skruvar av toppen snabbt som fan och då lyser bara batterisymbolen.
Plockade ur batteriet och den startar normalt, men jag får "Check atomizer" oavsett vilken som sitter på (3 garanterat fungerande testade). Kontakten är rengjord och torr.
Förslag?

Har du testat att fimpa dna boxen helt dvs ta ur batteri osv?? Har du gjort det och den fortfarande inte funkar är det nog rätt kokt såvida du inte råkat trycka ner centerpinnen i dna30ans 510 kontakt

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;14678261']Har du testat att fimpa dna boxen helt dvs ta ur batteri osv?? Har du gjort det och den fortfarande inte funkar är det nog rätt kokt såvida du inte råkat trycka ner centerpinnen i dna30ans 510 kontakt

Ja då, tog ut batteriet för att få displayen normal. Centerpinnen verkar sitta där den ska :/

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZaInT:

Ja då, tog ut batteriet för att få displayen normal. Centerpinnen verkar sitta där den ska :/

Köpte du DNA30 boxen från mig?
Det har hänt mig och en annan i köpet också, vi ska få replacements från Cloupor skickade.
Hör av dig via pm isf.

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Proffsmoddare

Mitt senaste projekt! Patina for days!!

Krossade 2st hårdkokta ägg och begravde rören till min Nemesis. Resultatet blev en absolut underbar patina. Använde vaselin som skydd för insidan av rören och gängorna.

Blänkande nypolerad mässing i all ära men DAMN detta är snyggare och inte lite heller

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR