Permalänk
Medlem

Hjälp Med DataPack :)

Skulle detta pack klara av att maxa Cod4, Mw2 och Minecraft?
http://www.inet.se/kundvagn/visa/590710/2011-07-05

Och skulle jag kunna OC proccesorn till 4,7 ghz som i den här videon?
http://www.youtube.com/watch?v=3YtSpckyfe0
Vill gärna ha var snabbt :S

Tack På Förhand //Victor

Visa signatur

Tid och lag.

Permalänk

gtx 560 ti är ett bra kort för de pengarna, och de kommer klara av att spela dessa spelen utan problem i lagom upplösning. Ska du köra nvidia surraond däremot och såna krävande saker kan de bli lite tungt kanske. Vill du också vara säker på att spela med bra prestanda i framtiden hade jag nog personligen gått upp en eller två prisklasser, typ yill ett 570 eller kanske till ett 580 till och med.

Vad de gäller överclockning hade jag nog gärna sätt ett lite starkare nätagg, kanske på 650-750W för att få bra med kraft till alla komponenter när du börjar ändra volten och saker på tex cpu och gpu.

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem
Skrivet av slobodan87:

gtx 560 ti är ett bra kort för de pengarna, och de kommer klara av att spela dessa spelen utan problem i lagom upplösning. Ska du köra nvidia surraond däremot och såna krävande saker kan de bli lite tungt kanske. Vill du också vara säker på att spela med bra prestanda i framtiden hade jag nog personligen gått upp en eller två prisklasser, typ yill ett 570 eller kanske till ett 580 till och med.

Vad de gäller överclockning hade jag nog gärna sätt ett lite starkare nätagg, kanske på 650-750W för att få bra med kraft till alla komponenter när du börjar ändra volten och saker på tex cpu och gpu.

Okej, men min budget ligger på max 7k

Visa signatur

Tid och lag.

Permalänk

Okej, men då får du kanske åsidolägga att kunna klocka processorn upp till den nivån, men en liten bit kommer du säkert komma. Och har du den budgeten är nog 560 ti de bästa du kan hitta! Lycka till!

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301