Xperia Z1 och en D-link Boxee Box
Halloj!
Xperia Z1
Nu när man har förlängt abonnemanget har man fått sig en ny telefon och då är det tråkigt att en bra telefon ligger och dammar om någon annan kan få användning för den.
Har haft den sedan slutet på januari och den är i väldigt fint skick. Inga synliga repor eller skador på telefonen. Det man kan anmärka är att jag har tagit bort skyddet som Sony valde att sätta på skärmen. I min åsikt så gör det telefonen så mycket bättre då skärmens sanna potential hindras av den plasten. Den har också blivit skönare att använda nu också då det blir bättre glid med fingrarna på skärmen.
Telefonen är inköpt på Mediamarkt och garanti finns i form av kvittot fram till 2016/01/25. Allt som ingick vid köp följer med (laddkabel, väggladdare och dockningsstation) och även ett hårdplast skal och ett flipcover.
3000kr eller bud
D-link Boxee box
Sen har jag även en D-link Boxee box liggandes som jag inte använt på ett tag då jag har en HTPC istället. Väldigt kompetent mediaspelare som klarar av allt man slänger på den. Finns en hel sida dedikerad för den på svenska: http://www.sweboxee.se/ där man kan läsa mer och diskutera den.
Den är inköpt för drygt två år sedan så garantin har gått ut, men den fungerade som den skulle sist jag använde den i höstas. Det som ingår är fjärrkontrollen och nätadaptern.
500kr eller bud
Skambud undanbedes och kommer att ignoreras. Bud görs i kommentarsfältet.
De som kan hämta prioriteras. Ska en vara skickas så ska pengarna finnas på mitt bankkonto hos Skandiabanken innan varan skickas.