Här är de fem första rekryterna till Battlefield 6: Slaget

Permalänk
Melding Plague

Här är de fem första rekryterna till Battlefield 6: Slaget

Forumet fylldes av klipp, tips och K/D-skryt under den avslutande betahelgen. Nu har lagledare Rosenvik valt ut fem favoriter som går rakt in i SweClockers Slaget-trupp.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Grattis allihopa!
Vi ses när jag hjälper FZ att smiska er!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Redaktion
Teknikredaktör

Tillsammans är vi starka! Och dessutom skyr vi i bfg a medel... Tejp på herr Tomas sensor? Check.

Permalänk
Medlem

Nämen?! Det var oväntat, men roligt att höra! Tackar!

CRT-burken är nästan trimmad och klar. Fick nya 2133MHz minnen under dagen och uppgradera min i7-4960X till en 8-kärnig Xeon E5-1680 V2, i förra veckan. Kan jag bara skrapa ihop till ett nytt nätagg så borde jag kunna överklocka besten!

För visst ska SweClockers klå FZ, med överklockad hårdvara?

omformulering
Visa signatur

| Corsair Obsidian 500D | Intel Xeon E5-1680 v2 3.9GHz med Corsair iCUE H115i Elite Capellix XT | Asus Rampage IV Black Edition | G.Skill Sniper 4x8GB 2133MHz CL10 | 2x EVGA GeForce GTX TITAN X 12GB, SLI | X-Fi Titanium Fatal1ty Pro | Samsung 870 EVO 2TB, Samsung 870 EVO 1TB, 2x Seagate Barracuda 2TB | Corsair AX860i | DELL P991 Trinitron | Windows XP/10 Dual-Boot |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bussović:

Grattis allihopa!
Vi ses när jag hjälper FZ att smiska er!

Mitt mål kommer inte längre vara att vinna matchen. Det kommer vara att krossa dig och ge dig minus K/D ratio!

Men grattis alla! Vet dock inte om jag behöver en nyckel då jag förbokat.

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: ASUS RTX 5080 16GB ROG Astral OC PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: X2 CRAZYLIGHT Wireless PXR
Mousepad:
Artisan Type-99 Keyboard: Wooting 80HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk
Medlem

Är gärna med och kör stridsvagn😃

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS TUF Gaming B850-Plus WIFI - Asus ROG 5080 Astral - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - Crucial P310 1TB - Arctic Liquid Freezer III Pro 360 - NZXT C1200 - Antec Flux - Hitscan Hyperlight - Keychron K2 HE Wireless - Fosi Audio K5 Pro Gaming - Beyerdynamic DT 990

Permalänk
Medlem

Synd att EA lämnade BF1 vind för våg åt fuskare att härja fritt, annars hade jag varit med nu!

Permalänk
Medlem

@Rosenvik, jag känner att Team Sweclockers behöver en egen discordkanal på geeks för att börja tagga till och ha diverse top secret diskussioner som inte FZ kan spionera på!

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9950X3D | Gigabyte RTX 5070 Ti AERO | Samsung 990 PRO 4TB | Gigabyte B650E Aorus Stealth Ice | Corsair Dominator Titanium White 2x48GB DDR5 6600MHz CL32 | Lian Li O11 Vision Compact White | Lian Li HydroShift LCD 360TL White | Lian Li EDGE Platinum 850W White | Lian Li UNI FAN TL 3-pack 120mm Reverse White

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Synd att EA lämnade BF1 vind för våg åt fuskare att härja fritt, annars hade jag varit med nu!

Jag tror anti-cheat systemet i BF1 uppdaterades för ca ett år sen. Vet inte hur stor effekt det hade dock.

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

Ouff vad kul! Ska bli riktigt kul att köra tillsammans 👏 blir att öva lite i bf1/v tills dess

Permalänk
Medlem
Skrivet av IMPANI:

@Rosenvik, jag känner att Team Sweclockers behöver en egen discordkanal på geeks för att börja tagga till och ha diverse top secret diskussioner som inte FZ kan spionera på!

Jaa invite dirr!

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: ASUS RTX 5080 16GB ROG Astral OC PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: X2 CRAZYLIGHT Wireless PXR
Mousepad:
Artisan Type-99 Keyboard: Wooting 80HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk
Medlem

Rapporterar för tjänstgöring. Menig Anderzzon är redo!
Discord-kanal låter som en strålande idé. Fram tills dess, ska jag vända tangentbordet upponer och tömma på smulor, torka av musmattan och blåsa ren mikrofonen.
Här ska inte hårdvaran vara den bristande länken

Permalänk
Redaktion
Teknikredaktör
Skrivet av IMPANI:

Det tycker jag att vi kan ordna! Tar upp det på kontoret i morgon

Permalänk
Medlem

jag vill inte vara med och spela men jag skulle vilja se slaget. Gärna med någon kommentator som flyger runt och spectatar.

Permalänk
Medlem

Gillar att ni plockade spelare för massa olika bravader och inspel. Kul!

Permalänk
Medlem

Kul till er lycka till. Remember KD skryt är det ingen som bryr sig om. Samarbeta, gör ditt för den klass du väljer och framförallt ni medics REVIVE!!

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Siimuliize:

Kul till er lycka till. Remember KD skryt är det ingen som bryr sig om. Samarbeta, gör ditt för den klass du väljer och framförallt ni medics REVIVE!!

Vet inte vad du pratar om

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Bussovi_ by XHI
Skrivet av andra94:

Vet inte vad du pratar om

<Uppladdad bildlänk>

Du är lika duktig som mig på att ha lika många Kills som Deaths!

Visa signatur

Halo kompis!