Permalänk
Medlem

är spelet multiplayer eller?

Permalänk
Medlem

Det är ett MMORPG så "JA" lär vara svaret på den frågan

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

aja då är det inget för mig

Permalänk
Medlem

Jag vet att Seraphim är med i betan och han spelar inte ens!

Visa signatur

Dator 1: Mac Mini M4
Dator 2: 7800X3D, 64GB, 9070XT
Dator 3: Macbook Pro M1
Dator 4: Dell XPS 9500, i7 10750H, 32GB, 1050Ti

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hentai-san
Jag vet att Seraphim är med i betan och han spelar inte ens!

Fråga han ifall ja kan få hans konto då

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem

Så hur många e med egentligen? jag har pratat med silver, han sa att dömma så kommer jag kanse in om 2 veckor, ville dock inte tala om vilken grupp jag var med i.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
Så hur många e med egentligen? jag har pratat med silver, han sa att dömma så kommer jag kanse in om 2 veckor, ville dock inte tala om vilken grupp jag var med i.

Silver ?

Jag har ingen aning om jag kommer med eller inte, dock så har jag skrivit upp mig i 2 olika namn från 2 olika ipadresser så förhoppnigsvis så nappar de på ngn av dem.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

jo förhoppningsvis

Silver är GM Silver, lär stöta på honom i spelet någon gång, om man spelar mycket.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tänkte börja spela Jap betan idag.
Tydligen ska det vara engelskt språkstöd i den.

Får dona med det när jag kommer hem.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devlaska
Tänkte börja spela Jap betan idag.
Tydligen ska det vara engelskt språkstöd i den.

Får dona med det när jag kommer hem.

npc´s på engelska me?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P Nut
npc´s på engelska me?

Vet inte ännu, får jag se ikväll

Förhoppningsvis så finns det väl någon patch som fixar det också i värsta fall.

EDIT : We appreciate your interest in the Lineage II closed beta test and would like to extend an invitation for you to participate at this time.
You may register for your new account by visiting:

VÄRLDEN ÄR ALLT BRA VACKER

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devlaska
Vet inte ännu, får jag se ikväll

Förhoppningsvis så finns det väl någon patch som fixar det också i värsta fall.

EDIT : We appreciate your interest in the Lineage II closed beta test and would like to extend an invitation for you to participate at this time.
You may register for your new account by visiting:

VÄRLDEN ÄR ALLT BRA VACKER

hehe... jag fick mitt idag ... gott .. men det tar ju ett tag för mig att ladda ner 1.04 GB (adsl) .. hoppas det blir kul i closed

förresten.. vad heter du i spelet? ...

edit: jag kommer troligtvis att heta Greyhat så om det är någon på swec som ser mig kan ni ju hajja på mig

Visa signatur

This is a sign.

Permalänk
Medlem

Världen är en kall och orättvis plats..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec

Jag bryr mig inte, jag har något som ingen annan har... kunskapen att levla jävligt snabbt i början. säger dock inget... Det är lika svårt att få reda på som det är att komma in i closed Beta (omöjligt )

EDIT: eller jo 2 andra koreaner som lärde mig, men dom sa att det inte var feler som viste om det

Visa signatur

Permalänk

VILL HA DET SPELET!!

Visa signatur

-"Right and wrong are now what separate us and our enemies. It's our different standpoints, our perspectives that separate us. Both sides blame one another. There's no good or bad side. Just 2 sides holding different views."
*Squall from FF8*

Permalänk
Medlem

Skapade en Human Mystic igår och spelade tills jag kom till level 5.

Spelet verkar lite hackigt ibland , men det är mycket snyggt och roligt.
Lite synd att det är så lite skillnad på karaktärerna som man skapar men det är förhoppningsvis något de kan ändra innan de släpper fulla versionen.

Ska ta lite bilder ikväll när jag spelar och slänga upp.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

blää jag reggade mig för beta test men kom inte med jag som hade hoppats så stort att jag skulle komma med :/ aja får vänta till Open beta kommer

Permalänk
Medlem

Fyfan, det ser riktigt roligt ut!...men om man "måste" välja mellan WoW och Lineage 2...vad ska man välja då..anser ni?....

Jag vet att det är beroende på vad man gillar för sorts spel iofs, men att...det blir mitt första MMORPG då...så, vilket tror ni är enklast att sätta sig in i?...

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ang3l
Fyfan, det ser riktigt roligt ut!...men om man "måste" välja mellan WoW och Lineage 2...vad ska man välja då..anser ni?....

Jag vet att det är beroende på vad man gillar för sorts spel iofs, men att...det blir mitt första MMORPG då...så, vilket tror ni är enklast att sätta sig in i?...

Det blir nog lite mer enklare med Lineage2 eftersom det inte är så mycket quest baserat man är beroende av pengarna i spelet men i WoW så kommer det vara mycke mer quest baserat.

Men du får bestämma själv, jag vet vad jag ska spela iaf LINEAGE2

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snaze
Det blir nog lite mer enklare med Lineage2 eftersom det inte är så mycket quest baserat man är beroende av pengarna i spelet men i WoW så kommer det vara mycke mer quest baserat.

Men du får bestämma själv, jag vet vad jag ska spela iaf LINEAGE2

Okej, ja....det är kanske bättre att "bara" gör saker som man själv vill kan jag tänka mig....mmm....

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

Hur lång tid tar det innan man får svar om kan kommer med i Closed Beta? Jag har reggat mig på 2 olika ipnummer och olika adresser, email m.m. Måste fan komma med. Blir lite galen på att spela Korea-betan.

Visa signatur

"Say what you mean, Mean what you say"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snaze
Jaaa fyfan va skoj... Skall självklart spela det och så som jag tror kommer Lineage2 vara bättre än WoW. Som du sa finns mycket mera att göra.

Skall tänka igenom och kanske beställa den här CD'n som erbjuder dig 100% chans att va med på Closing BETAN.

Hurra för Lineage2

Roligt, har hört att betan i linage2 inte har nå content alls. plus att du vet inte vad som finns att göra i WoW än.

Permalänk
Medlem

DEt finns så grymmt mycket att göra i lineage, men i början får man levla lite, sen så kan man dilla och dona. vad jag vet så kan dom göra så att det komer nya monster på platser som folk varit på innan, och att värden blir typ stormad av fiender, och det finns speciella bossar som "spawnar" fienderna. lite kul. men vadå ingen content, har ditt riktiga liv det? det blir vad du gör det till, inte mer inte mindre

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Skrev upp mig nu men jag tror att man har gjort det innan också :D. Får se vad det blir av det hela.

Permalänk
Medlem

Skulle tippa på att WoW kommer vara 100 gånger bättre än Lineage 2. Kom med i betan och kan inte säga att jag är speciellt road av den.

Permalänk
Medlem

ZaphoX: Ge mig ditt konto då! Jag gillar spelet skarpt. Men kan bara lira koreanska betan :/

Skicka ett PM isåfall

Visa signatur

"Say what you mean, Mean what you say"

Permalänk
Medlem

DEt roliga har inte börjat i beta, kommer under den senare fasen av open, tyvärr. gillar dock att spela ändå

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
DEt finns så grymmt mycket att göra i lineage, men i början får man levla lite, sen så kan man dilla och dona. vad jag vet så kan dom göra så att det komer nya monster på platser som folk varit på innan, och att värden blir typ stormad av fiender, och det finns speciella bossar som "spawnar" fienderna. lite kul. men vadå ingen content, har ditt riktiga liv det? det blir vad du gör det till, inte mer inte mindre

låter som du inte spelat ett mmorpg förut.

Permalänk
Medlem

Lite screens från dagens spelande.

baka-san.net\l2\1.jpg <- Vanlig landskapsbild.

baka-san.net\l2\2.jpg <- I väntan på att båten ska åka från ön jag var på.

baka-san.net\l2\3.jpg <- En ORC warrior tror jag på båten som väntar.

baka-san.net\l2\4.jpg <- Spindelfan precis innan den kommer fram och dödar mig.

Visa signatur

"Signatur"