Permalänk
Medlem

Blir fan bara deprimerad av att läsa den här tråden.. Mailade dem oc gnälde på dm idag, får hoppas att jag får ett positivt svar...

Visa signatur

If it bleeds, we can kill it!

Permalänk
Medlem

Btw, Vicious vilken server spelar du på?

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Är det svårt att koma mer? jag visste inte ens jag hade skickat in nått o bryr mig ju inte specielt mycket. Någon som vill köpa mitt beta acc för en hundring?

Visa signatur

värdelös signatur.

Permalänk
Medlem

finns det flera servrar? jag inte hittat mer än Bartz eller vad det nu är den heter... det är ganska lite folk inne tycker jag .. vore trevligt med lite sweclockare där ...

Visa signatur

This is a sign.

Permalänk
Medlem

bjoern har inte du en karaktär som heter Bjorn och tkar hela tiden? Du har blivit kallat loosern i spelt fler än en gång isf och ditt beteende tyder på att du är en riktig omogen fjortis :).

Så till alla som ens överväger att köpa hans accaunt. Gör inte det. Killen är långt ifrån seriös och hans accaunt kan tom ha blivit bannad nu för allt tkande.

Genom att du försöker sälja acc. bryter du mot reglerna. Igen tyder detta på att du är oseriös.

Är det inte dig jag pratar om så förlåt :). Andra som stött på bjorn och hans äventyr?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av te00peak
finns det flera servrar? jag inte hittat mer än Bartz eller vad det nu är den heter... det är ganska lite folk inne tycker jag .. vore trevligt med lite sweclockare där ...

Jo men inte i NACB, utna i Japanska som jag spelar, massa amerikaner där åsså det är ganska så mycket roligare med mycket items, än bara de få som finns i CB'n. jaja, man kommer väl in när det blir open om jag inte få tag på en serial.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag spelar i Server 1, på japaske Uibi. Men finns inte mycket folk där som förtår engelska. Vilken kör du på?

EDIT: Vet inte va man ska göra riktigt? Bara sprungit runt och dödat några monster. Kommit till level 5 men sen så bara stanar det för man kan inte teama, prata, trada, elle göra nåt p.g.a. alla trevliga människor som inte kan egenlska

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag spelar på server 4, massor av folk som kan engelska i alv staden, men inte i DE, om du vill så skapa en gubbe på den servern, så kan vi spela. jag är lvl 9 nu. vad speler du som egentligen?

Jag har massa quests som vi kan göra

EDIT: Icetec kolla dina pm är du snäll

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag är Dark Elf, får nog promenera till dig i Alv staden, för jag vill va en dark lf. Finns det inget snabbare sätt att röra sig på än att springa, de tar typ 3 dagar att komma från en stad till en annan ju Vad heter din gubbe?

EDIT: Finns det ingen patch som gör texten till engelska i spelet? (alltså menyerna)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
bjoern har inte du en karaktär som heter Bjorn och tkar hela tiden? Du har blivit kallat loosern i spelt fler än en gång isf och ditt beteende tyder på att du är en riktig omogen fjortis :).

Så till alla som ens överväger att köpa hans accaunt. Gör inte det. Killen är långt ifrån seriös och hans accaunt kan tom ha blivit bannad nu för allt tkande.

Genom att du försöker sälja acc. bryter du mot reglerna. Igen tyder detta på att du är oseriös.

Är det inte dig jag pratar om så förlåt :). Andra som stött på bjorn och hans äventyr?

inte är det jag iaf.. Heter Axelius o spelat i typ 20 min. Visst visst, kanske bryter mot reglerna om jag säljer acc men då får det väll ligga oanvänt istället då.

Visa signatur

värdelös signatur.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicious
Jag är Dark Elf, får nog promenera till dig i Alv staden, för jag vill va en dark lf. Finns det inget snabbare sätt att röra sig på än att springa, de tar typ 3 dagar att komma från en stad till en annan ju Vad heter din gubbe?

EDIT: Finns det ingen patch som gör texten till engelska i spelet? (alltså menyerna)

jag spelar åsså som DE. men e du på server 4 nu?

du kan i spelet trycka på alt+x och ta options. sen väljer du fliken längst till höger, där kan man välja mellan japanska och engelska förstår att japanskan e jobbig.

EDIT: här finns en liten bild, kan ju avslöja att det inte är från NACB utan JOB. http://62.65.120.5/L2/l2bild1.jpg

Stör mig på kinesen som försöker prata med mig

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är det någon som har några bra tips på hur man tjänar ihop pengar? Och vart man kan skaffa flera skills... Jag är level 8, och har typ 300 SP, men jag vill inte ha powershot eller dendär dagger skillen

Permalänk
Medlem

Du kan göra quests. kolla på www.lineage.warcry.com där finns massor av quests.

Icetec har du kollat dina meddelanden?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Okej, tack
Jag svarade nu

Permalänk
Medlem

Hur får man/använer SP ? (Länken funka inte)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Du får SP varje gång du dödar en fiende, sen kan du "köp" dina skills hos tränaren. kolla guiderna.

Jag ska kolla över länken

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicious
Hur får man/använer SP ? (Länken funka inte)

Sp får du genom att döda fiender.

SP använder du till att bygga på skills "eg Powerstrie, Powershot , Magier etc"

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
Jag ska kolla över länken

Edit: Det ska vara såhär http://lineage.warcry.com/

och qesten har ni här: http://lin.warcry.com/index.php/content/db_php/quests.php

skills sidan här: http://lin.warcry.com/index.php/content/db_php/skills_list

Resten hittar ni nog själva

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kolla dina PM Uibi

Permalänk
Medlem

^^ - 3 personer inte mer inte mindre, men mer säger jag inte

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det säger inte så mycket

Permalänk
Medlem

(käner mig liiiiiiiiiiiiiiite utanför )

Visa signatur

Permalänk

såg i söndags att man kunde ladda ner LA2 beta client på deras hemsida.
sagt och gjort, fast nu saknas det ju en account.
är det nån som har en extra account eller vet hur man kan göra? skriv här eller maila.

tack på förhand.

Visa signatur

avregistrera mig

Permalänk
Medlem

Ingen nämd ingen glömd, jag håller det för mig själv. tyvärr grabbar

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Men, Uibi Vi är ju gamla polare! Eller vi kan bli

En account får du fixa själv. Mina kompisar tjatar också

Permalänk
Medlem

Jag får mitt account på onsdag men jag har fortfarande inte tänkt avslöja hur jag gör men det går bara att göra med dom 2 snabbaste raserna människor e för långsamma

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vad är det du bablar om Uibi ?
Hur man levlar snabbt eller ?

Av vad jag har märkt så ska du sola de första 20 levlarna iaf.
Som magiker ska du skaffa Ice strike och sedan kan du döda röda monster utan problem.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

jo det handlar om att levla snabbt, upp till lvl 25 typ på 1 dag solo upp till 20 men sen ska man bygga ett litet speciellt party....

Så nu har jag min förbannade bonus skiva, och installerat spelet. vad heter ni i värden? jag ska ta det lungt nu och göra alla quests som finns inlagda.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Human\Mage = Devlin
Human\Warrior = Amberion

Har spelat allla raserna nu förutom Elf och Dwarf nu till åtminstone level 10.
Ska testa dem idag hade jag tänkt.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Jag fick just en EXTREM snilleblixt! Jag, Uibi och Devlaska levlar till level 25 på en dag

Denelin // DE fighter