Fractal Design Arc mod
Tjenare,
Nu är jag på gång med ett nytt och spänande projekt med nya utmaningar!! Innan jag börjar så ska ni på Fractal Design ha ett STORT tack!! För att ni gav mig chassiet och möjligheten att genomföra det hära projektet. Denna gång blir det inget stillret trä chassie som syftet ska bli! Nej nu ska de bli världens lan dator som man inte ska kunna missa när man går förbi!!
Projektet kommer att hålla på under resten av sommaren och kommer komma lite uppdateringar lite då och då så hål kolla gärna in lite då och då!
Det jag har tänkt och göra med chassiet är att jag ska lacka fläktgallren och fläktarna orange.
Resten av chassiet ska bli vitt.
Hdd burarna och pci-e brikorna ska orange också. Sedan ska det även kapas upp fönster på sida, och med mycket led ljus och bling bling!! Kommer försöka hålla mig till så låg bundget som möjligt efter som att jag studerar.
Komponenterna vad jag ska använda är oklar än så länge men uppdatering på det kommer inom sin tid.
Hoppas ni kommer gilla bygget och kom hjärna med synpunkter och tips! Om ni inte har kollat in mitt föra bygge så kolla in där och rösta http://www.sweclockers.com/galleri/8739-tra-chassie-med-sleev... .
UPDATE
Update 2012-07-27
Nu har det hänt en hel sedan sist. Jag har fått en till sponsor tack till Stylingwebben. Dom har bidragit med att det kommer bli grymt ljus och sleeve. Nättaget ska sleevas i vitt och orange och svart och detalier i neon grön så det kommer bli AWSOME! Sedan har jag skruvat i sär chassit och lackat det vitt och orange. Fanns många som inte trodde att de skulle bli bra men jag tycker det vart skit snyggt!!
Update 2012-07-29
Har varit ute idag och knäppt lite bilder på chassit lägger upp någon helhetsbild.
Update 2012-08-13
Idag har jag börjat Sleeva lite smått, Bilder kommer på det så smånong om. Btw Sleeve färgerna blir Vitt,orange,neon grön,
Mvh// Simon B