Permalänk
Medlem

När kommer Linux 3?

När kommer Linux 3, tror ni?

Permalänk

När det är klart.

Permalänk
Medlem

När är Linux 3 klart, tror ni?

Permalänk
Medlem

tidigast imorgon chansar jag på..

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

fredagen den 5e mars 2010

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Varför så nyfiken? Lär knappast vara någon som ens kan göra en kvalificerad gissning.

Permalänk
Medlem

vad menar du med linux 3? ser att du har en fedora bild, du kanske menar fedoracore 3? eller?

Permalänk
Medlem

b123: du verkar inte veta skillnaden mellan linux och distar...

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b132
vad menar du med linux 3? ser att du har en fedora bild, du kanske menar fedoracore 3? eller?

Du kanske är ny på området. Med Linux 3 menade jag version 3.0 av Linux-kernelen.

Permalänk
Medlem

säg kernel 3 då!
http://www.kernel.org/

sen är din fråga riktigt dum, så jag undrar om du är ny på området?

linux 3....

Permalänk
Medlem

b132: varför ska han säga kernel 3 då det igentligen heter Linux version 3?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hörs bara allmänt fel enligt mig, bättre att snacka om själva kerneln då blir det inga missupfattningar. för linux betyder olika saker för olika människor

Permalänk
Medlem

2.8.x får nog komma först.

Det är förresten konstigt att det inte finns något 2.7.x-träd. Det fanns ju 2.5.

Permalänk
Medlem

b132 är nog ganska ny på området!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b132
säg kernel 3 då!
http://www.kernel.org/

sen är din fråga riktigt dum, så jag undrar om du är ny på området?

linux 3....

Linux är inte ett operativsystem, det är bara kärnan. När hann då undrar när nya linux-kärnan kommer frågar han då "när kommer nya Linux?". Jag undrar om du är ny på området eller rent av i denna värld?

Permalänk
Medlem

vilket otroligt nödvändigt bråk vi har här

Lägg lite kraft på att koka nudlar och drick te istället så mår alla bättre

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Man mår inte bättre av nudlar.

Permalänk

nej, jolt mår man bra av

Visa signatur

Ubuntu 5.10/slackware 10.2 på: Amd64 4000+, Zalman CNPS9500LED, Kingston 2gb RAM, point of view geforce 7800GT,Gigabyte Ga-K8NXP-SLI, Maxtor ata 200gb, Samsung spinpoint 250gb s-ata2, Samsung 193p+ svart.

Permalänk
Medlem

eller man mår iförsej bra av nudlar p.g.a. smaken fast liksom det innehåller så lite fibrer.

Permalänk
Medlem

knark e bra trallala som dom brukar säga, känns som den här tråden har ballat ur ganska rejält. Tänkte avsluta den med att säga.

When its done... som vanligt

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Medlem

b132: Det känns som om du är ganska ny på området. När han säger Linux 3.0 menar han såklart den lilla pingvinen som är maskot för linux. När man pratar om en viss version av Linux pratar man egentligen inte om Linux självt, utan om pingvinen Tux.

Här är ett exempel, Linux 2.0: http://www.isc.tamu.edu/~lewing/linux/

Visa signatur

Don't worry, be happy <°)))><

Permalänk
Hedersmedlem

trams. låst.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem