Permalänk
Medlem

Hade en Logitech G400 innan.
Nu kör jag på Qpad 8K Pro, bästa musen hittills. Passar handen & fingrarna riktigt jävla bra.

Visa signatur

|| Cooler Master MasterCase Pro 5 || AMD Ryzen 7 1700 || AMD Wraith Spire ||
|| ASUS Prime B350-Plus || Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32GB ||
|| GTX 1080 8GB Advanced Gaming ||
|| Corsair SSD Force GT 120GB || Samsung SSD 840 EVO 250GB ||
|| Samsung SSD 850 EVO 500GB || Samsung SSD 860 EVO 1TB || Western Digital Green 1TB ||

Permalänk
Medlem

Razer Basilisk v3 Pro, sjukt bekväm mus och jag olikt många andra stör mig inte på Razer Synapse

Permalänk
Medlem

Logitech G Pro X Superlight 2 DEX är den bästa (och skönaste) precisionsmusen för FPS spel om man är högerhänt. Ska kombineras med musmattan SteelSeries QcK Heavy Large.

Enda alternativet som kommer i närheten är en Razer Deathadder V4 Pro

Permalänk
Medlem

Logitech G Pro 2 Lightspeed , skönaste och bästa jag ägt genom tiderna

Sen har man ju klassiker som Intellimouse 3.0 och Logitech.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk

RIP Intellimouse 3.0/Pro! Helt klart den bästa musen som gjorts enligt mig

Permalänk

Intellimouse var en riktigt bra mus. Jag använde den som mest när jag spelade CS för 20 år sedan, tillsammans med en musmatta i glas för bästa glid.

På senare tid har jag bytt från Corsair M65 till DeathAdder V4. Riktigt bra och tydligt inriktad på gaming.

För jobbrelaterade uppgifter använder jag främst Logitech MX Anywhere 3S och MX Master 3. Helt okej möss.

Permalänk
Medlem

Jag har en mx518 som "nöd-mus" och den används ibland vid windows installationer, felsökning o.s.v. Den är väl bra men jämfört med mina vanliga G603 så är den ju mindre skön, den har sladd samt är för lätt. Men smaken förändras ju under åren som går. En gång i tiden hade jag en Razer boomslang som jag tyckte var gudomligt bra men jag tog fram den och kände på den för ett tag sen och den var ju ingen trevlig upplevelse.

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk
Medlem

Har vart helt MX518 frälst... Men den har ersatts av en 305... Ångrar inte bytet. Har testat en massa razor och liknande men kvaliteten som Logitech levererar är svårslagen. Håller på att ha all kringutrustning därifrån.