Cooler Master NR 200 - SFF som ändå konkurrerar med de mer populärare chassit för en betydligt mindre peng

Permalänk
Skrivet av mattemaz:

Ingen som testat detta kittet eller liknande?
https://www.proshop.se/Stroemkabel-intern/DUTZO-Sleeved-Power...

Känns som ett rätt bra pris.

Glöm bara inte att pinsen i nätagget kan vara olika beroende på nätagg. Om detta är extensions så fungerar det ju eftersom man använder original-kablarna också. Men så långa kablar vet jag inte var man skulle behöva i ett NR200.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattemaz:

Ingen som testat detta kittet eller liknande?
https://www.proshop.se/Stroemkabel-intern/DUTZO-Sleeved-Power...

Känns som ett rätt bra pris.

Tycker det är ont om plats som det är redan... detta är väl extensions? Vill ha färre kablar 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rådström:

Glöm bara inte att pinsen i nätagget kan vara olika beroende på nätagg. Om detta är extensions så fungerar det ju eftersom man använder original-kablarna också. Men så långa kablar vet jag inte var man skulle behöva i ett NR200.

Skrivet av mastrovious:

Tycker det är ont om plats som det är redan... detta är väl extensions? Vill ha färre kablar 😁

Tänkte mest för att dom är vita då min låda är vit 😃
Kör ett Corsair sf750 kanske inte passar till den?
Är ju svarta kablar org.

Hade helt klart varit gött om man kunde köra strömen trådlöst😆😉

Permalänk
Medlem

Nu när jag fått min 5900X och faktiskt byggt ihop mitt system med ett 3080 master så tänkte jag bara säga som tips till alla. Artic Freezer 280 går in som sagt, men fyfan jag rekommenderar inte det i efterhand. DET ÄR TAJT

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattemaz:

Tänkte mest för att dom är vita då min låda är vit 😃
Kör ett Corsair sf750 kanske inte passar till den?
Är ju svarta kablar org.

Hade helt klart varit gött om man kunde köra strömen trådlöst😆😉

Ja helt rätt, jag kör själv det vita och kollat in vita kablar men dom här corsair specifika kiten är oftast extensions = mer kabel. Däremot har ju Cablemod kit som är betydligt mer slimmade och genomtänkta, kan dessutom beställa anpassade längder men det kostar ju därefter också...