Call Of Duty: Black Ops

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lind78:

Smaken är som baken. Själv har jag nästan 250h speltid i MW2 enligt Steam och tyckte det var riktigt kul även om det fanns en del cheezy perks.

Black Ops är givetvis förhandsbokat till PC.

Har ungefär 500h och 100k kills själv, ser fram emot black ops, tröttnat en del på mw2. Sedan en egen server.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Fick mail från elgiganten idag att mitt paket är påväg Då får man ju det garanterat på tisdagen iaf!

Permalänk
Medlem

De va som fan, såg nu att webhallen skickade igår

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Mitt har inte skickats från webhallen

Visa signatur

Intel Core i5 750 |Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-H55N-USB3 Mini-ITX |Corsair 4GB 1600MHz | XFX Radeon HD5850 1GB Black Edition | Corsair SSD Force Series 120GB | Silverstone Sugo SG07B | Win7 Professional 64bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av coffe13:

Kolla på hemsidan, jag fick inget mail om det.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av coffe13:

inte mitt heller :/ får fan hoppas att man får det på tisdag endån.. enda anledningen till att jag beställde på webhallen var för jag läste att man oftast fick spelet dagen innan release från dom, men så kommer ju det garranterat inte bli nu ^^

Visa signatur

Speldatorn: Asus P7P55D EVO | Intel Core i5 750@3,5GHz | 4Gb 1333MHz | 5850 CF | 3x BenQ 2222HDL @ 5760x1080
Servern: ASRock FM2A85X | AMD A8-5600K @3,6GHz | 8GB 1866MHz Corsair Vengeance LP | 8TB Lagring

Permalänk
Medlem

Kan ju vara så att det skickats men inte registrerats av posten än?

Edit: Eller det kanske skickas på måndag för er, det tar trots allt längre tid för saker att komma upp hit i norr

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Skriv "FIX15" i direct2drive så får ni 15% rabbat
alltså 8,99$ rabbat så spelet kostar bara 337Kr.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Skrivet av KKay:

Kan ju vara så att det skickats men inte registrerats av posten än?

Edit: Eller det kanske skickas på måndag för er, det tar trots allt längre tid för saker att komma upp hit i norr

hehe har inte ens påbörjat packetering på mitt men vi får se och ja som sagt, det brukar ju ta ett tag att få upp paket till norr har jag hört

Visa signatur

Speldatorn: Asus P7P55D EVO | Intel Core i5 750@3,5GHz | 4Gb 1333MHz | 5850 CF | 3x BenQ 2222HDL @ 5760x1080
Servern: ASRock FM2A85X | AMD A8-5600K @3,6GHz | 8GB 1866MHz Corsair Vengeance LP | 8TB Lagring

Permalänk
Skrivet av Devil May Cry:

Skriv "FIX15" i direct2drive så får ni 15% rabbat
alltså 8,99$ rabbat så spelet kostar bara 337Kr.

Mjo, fast sen läggs det på skatt så det blir 420 eller något sånt.

Om man köper det från cdon eller nå sånt, får man koden direkt så man kan preloada i steam eller får man den på tisdag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av scuzzlebutt:

Mjo, fast sen läggs det på skatt så det blir 420 eller något sånt.

Om man köper det från cdon eller nå sånt, får man koden direkt så man kan preloada i steam eller får man den på tisdag?

Är det verkligen skatt på direct2drive?

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Skrivet av Devil May Cry:

Är det verkligen skatt på direct2drive?

Det blev det då jag skulle betala, så då sket jag i det

Permalänk
Medlem
Skrivet av scuzzlebutt:

Det blev det då jag skulle betala, så då sket jag i det

Moms?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av snoogiloo:

hehe har inte ens påbörjat packetering på mitt men vi får se och ja som sagt, det brukar ju ta ett tag att få upp paket till norr har jag hört

Jäkla avis på er runt Sthlm och söderut, ni verkar få beställda saker inom ett dygn

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Såg just ett klipp på youtube, några som diskuterade om spelet och visade create a class osv. Man kan tydligen ha en eldkastare som attachment, lite skumt.
Kan länka videon sen, sitter och surfar med telefonen nu så.

Här är videon: YouTube - No Call Of Duty Black Ops Beta ! / Call of Duty Black Ops Camos (Interview)

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av KKay:

Såg just ett klipp på youtube, några som diskuterade om spelet och visade create a class osv. Man kan tydligen ha en eldkastare som attachment, lite skumt.
Kan länka videon sen, sitter och surfar med telefonen nu så.

Här är videon: YouTube - No Call Of Duty Black Ops Beta ! / Call of Duty Black Ops Camos (Interview)

Skumt indeed!

Kollade en annan video och det ska tydligen finnas bland annat en mask som gör att man motstår flash och gas-granater. :/

YouTube - Call of Duty : Black Ops - Perks, Create a class and more!

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Proffsmoddare

Nu börjar det närma sig minsann efter 704 timmar i MW2 ska det bli otroligt trevligt med lite nytt

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10510921']Nu börjar det närma sig minsann efter 704 timmar i MW2 ska det bli otroligt trevligt med lite nytt

Inte illa. Jag plockade ihop ungefär 380 timmar fram tills mars då BC2 släpptes, sedan dess har jag knappt startat spelet Antar att du inte fastnade för BC2's charm

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Vilken lättnad

Lägg till mig på steam om ni är taggade på lite Black Ops på tisdag

steam: alexanderpedersen1

Permalänk

Hur blir Black OPS server system och Anti-cheat? Jag tröttnade fort på MW2 när man laggade runt och ett flertal spelar fuskade, har dom t.ex. valt att använda PB istället för MW2s "Anticheat" (toro det var VAC).

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Madonion735:

Hur blir Black OPS server system och Anti-cheat? Jag tröttnade fort på MW2 när man laggade runt och ett flertal spelar fuskade, har dom t.ex. valt att använda PB istället för MW2s "Anticheat" (toro det var VAC).

Uthyrning av dedikerade servrar + VAC.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Citat:

Gustav_GJ

Lycka till med sökandet!

Har för mig att jag och några kompisar spelade med er under 2005.

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Skrivet av Madonion735:

Det är som TheDaemon sa att det kommer hyras ut servrar från Gamerservers.com och endast därifrån.

Anticheat blir VAC men skillnaden från MW2 och BO är att i BO kommer vi ha admins på servrarna som kommer banna folk. Finns redan nu servrar som är bokade som jag VET kommer ha bra med admins (tex Lokalen.nu kommer ha servrar med aktivt admin team) och på så sätt försvinner en hel del oönskade spelare på direkten.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av snoogiloo:

Det är som TheDaemon sa att det kommer hyras ut servrar från Gamerservers.com och endast därifrån.

Anticheat blir VAC men skillnaden från MW2 och BO är att i BO kommer vi ha admins på servrarna som kommer banna folk. Finns redan nu servrar som är bokade som jag VET kommer ha bra med admins (tex Lokalen.nu kommer ha servrar med aktivt admin team) och på så sätt försvinner en hel del oönskade spelare på direkten.

För att tillägga lite. Inte bara bra med admins, utan BRA admins! På Lokalen då.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Skrivet av snoogiloo:

Värt att lägga till är också att VAC fungerar oerhört mycket bättre på dedikerade servrar än matchmaking, eftersom VAC från början är gjort för just dedikerade servrar Theatermode ska väl också kunna stoppa fuskare, vet inte hur effektivt det kommer bli dock.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Vi på Skyttegrav.se har förbokat två rankade 18 slots servrar i Danmark. Välkomna.

Visa signatur

Ryzen 7 7800 X3D - PowerColor Radeon RX 7900 XTX 24GB Hellhound - G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Flare X - Montech Titan Gold 1000W - be quiet! Pure Base 500 DX Vit - Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 2048GB - ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI - Asus PG279Q - Steelseries Apex Pro TKL - Beyerdynamic dt990 250ohm - Philips Fidelio X2HR - Modmic 4.0 - Odac+O2.

Permalänk
Skrivet av piddee.:

Vilken lättnad
http://d1ylr6sba64qi3.cloudfront.net/global/assets/images/gra...

Lägg till mig på steam om ni är taggade på lite Black Ops på tisdag

steam: alexanderpedersen1

vad hete den dära hemsidan där man kollar det ?

Visa signatur

Ryzen 7800x3D | Corsair H100i V2 | 48 GB DDR5 Corsair VENGEANCE | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | Predator 34" 180hz IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround Racing rig

Permalänk
Medlem
Skrivet av wingman92:

vad hete den dära hemsidan där man kollar det ?

Can You Run It?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Medlem

Om ni ska köpa spelet på PS3 så kan ni adda mig så kanske vi kan spela lite customs i veckan.
PSN id: TheJohan1991

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Gillar dedikerade servrar, men lutar åt att jag o polarna skaffar en egen. En av dom jag spelar med är ruskigt duktig och det går inte ett game utan cheat anklagelser mot honom så kommer ju sluta med att han blir bannad hit och dit. Själv är jag väll en avarage player inom FPS så jag lär ju inte ha det problemet personligen. Det är väll kanske den enda nackdelen med dedikerade servrar, en admin kan anta att en person fuskar och banna även om fallet inte är sådant.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //