Något som jag märkt har försämrat spelet för oss icke-fuskare är själva toleransen mot bra resultat. En kille i min klan brukar få riktigt höga scores, ofta MVP. Problemet är bara att han blir bannad från cirka 3 servrar i veckan bara för att folk tror att han fuskar. Självklart gör han inte det men jag tror att då folk vet att cheats förekommer i stor utsträckning så tar de alla med "för bra stats" som fuskarer.
Han har själv sagt att han är jävligt trött på det hela då det i princip är omöjligt för honom att spela utan att bli anklagad/reportad/kickad/bannad.
Detta har även drabbat en av de andra i klanen då han till exempel blivit bannad från hela TV2 server-kedjan.
Den första killen jag nämnde går lätt 170/60 på metro, så det är inte omöjligt att landa på 200 kills.
Angående 91k så är det inte svårt om man tajmar matchen rätt med att man får medaljer. Han fick 66k med bara en medalj samt 2 service stars.[/QUOTE
Sa inte heller det är omöjligt?
Men du är trött på folk fråga sätter så höga poäng trots det finns massor med fuskare där ute ? Ja de är ju väldigt märkligt, att man vågar frågasätta någon som får 91k på en runda. Det är märkligt.